Loading...
nl

Raar

Grunie
Grunie dec 19 '07
We hebben iets raars meegemaakt....We hebben zaterdagavond bij vrienden gegeten en we hebben het over het lekkere eten in Spanje (vinden wij) en Italië (vinden onze vrienden) gehad. Na wat wijntjes zijn we naar huis gegaan en in diepe slaap gevallen. Mijn vriend is zondagochtend een beetje ziek en blijft op bed en ik ga met de kinderen naar beneden. Zondagmiddag is hij weer een beetje boven Jan.

Zondagmiddag zeg ik tegen mijn vriend: ik heb 2 dromen gehad. De ene was eigenlijk alleen dat jij tegen mij zei: 'zullen we vanavond en morgenavond gewoon tapas gaan eten?' Dat was de droom. Nou, zegt mijn vriend: ik kan me nog herinneren dat ik dat gedacht heb.

Raar!

We hebben echt alle mogelijkheden besproken. Hij weet zeker dat hij het niet heeft gezegd. Hij kan zich ook niet herinneren wanneer hij dat gedacht heeft. En ik kan me niet herinneren wanneer ik het gedroomd heb(ja 's nachts natuurlijk maar ik weet geen tijdstip).

Iets met ons (onder)bewustzijn misschien????

P.S. die andere droom was er 1 uit de categorie nachtmerrie. We waren ooggetuigen van een treinongeluk (in het buitenland). Een trein komt aanrijden, maakt nog een looping (geen probleem) zoals een achtbaan en botst op een stilstaande trein (groot probleem).
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki