Loading...
nl

Een 2e fotolezing als dat mogelijk is :P

Dennis
Dennis dec 19 '07

Het is al een paar maanden geleden dat mijn foto hier is gelezen. Ik heb veel aan die lezing gehad. Maar nu er in een paar maanden toch wel veel verandert is ben ik benieuwd hoe ik er nu voorsta en wat jullie nu uit mijn foto kunnen halen.

Groeten Dennis
Delen:
Ayasha
Ayasha dec 21 '07
niet veel tenzij je ogen zichtbaar zouden zijn :)
Dennis
Dennis dec 21 '07
Hmm ik heb niet zulke grote ogen :Pzeker niet als ik de hele week het 1e uur moet beginnen op school haha.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 24 '07
Ik zal eens kijken of ik verschil zie Dennis,

Ik merk dat er wat meer rust in je zit, en dat je ook wat dingen over jezelf hebt geaccepteerd. Ook ben je niet meer zo enorm druk bezig met het spirituele, en heeft het meer een plekje in je leven gekregen, dat je er zelf wat meer controle over hebt. Je hoeft niet meer persee alles te weten / lezen en kan er ook met wat meer rust over nadenken.

Je bent er nog steeds niet uit, waarom jij hier precies bent (met welk doel), maar ik denk dat dit ook nog wel even duurt. Let gewoon op de kleine / grote signalen die je in je leven krijgt en je vertellen wat je moet doen.

Veel haal ik er op het moment ook niet uit, maar denk ook niet echt dat dit nodig is voor het moment. Je bent gewoon goed bezig, dus ga vooral zo door!

Groetjes Julien.
Dennis
Dennis dec 24 '07
Hmm bedankt Nims. Ik kan me hier wel in vinden :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki