Loading...
nl

Korte gevoelsdroom

Beschermengel
Beschermengel dec 17 '07

Vanmorgen weer zo'n korte gevoels droom gehad.

Ik zat op een bankje met een vrouw en een man, de vrouw was een kennis van mijn man, hij had haar verteld dat hij een huisje in het buitenland had gekocht, ik zei maar dat is helemaal niet waar! hij fantiseert erg graag hoor. Waarop mijn man een beetje boos werd en ergens anders ging zitten.

De vrouw schoof naar mijn kant op en had een een beetje medelij met me en wilde me Reiki geven ..ik zei ..oke! is goed.

Ze bewoog met haar hand over mijn hoofd toen richting hart...nou wat ik toen ging voelen!! zo mooi!!! ik hoorde in het echt mijn man hoesten beneden ..dus ik werd er wakker van maar het gevoel was zo overweldigend!! alsof ik ging zweven! en er kwam een prachtig liefdegevoel uit mijn hartchacra....nou was gelijk wakker maar het gevoel bleef nog een poosje aan.

Ik ben altijd zo blij met deze dromen ..ik heb er meerdere gehad ..nu moet ik er wel bij vertellen dat ik gisteren Engel Raphael aangeroepen had voor genezing ( mijn hoofdje pfft ) misschien heeft het er mee te maken..want ik ben in slaap gevallen met de naam steeds te herhalen.

Beschermengel
Delen:
Anne
Anne dec 17 '07
Mooi :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki