Loading...
nl

weer terug op het forum

paula39
paula39 dec 17 '07
na een rommelig,maar fantastich,jaar ben ik weer terug op het levensforum!
ben benieuwd of er veel is veranderd,in ieder geval de site zelf,wat is hij mooi en overzichtelijk geworden!
ik zou er graag een nieuwe foto van mezelf opzetten,kijken of jullie ook veranderingen zien

veel liefs

Paula
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '07
Welkom terug :). Wat leuk dat je de veranderingen leuk vind :). Ik ben benieuwd naar je verhalen van het rommelige maar fantastische jaar ;). Hopenlijk houd je het wat langer vol dit keer :).
paula39
paula39 dec 17 '07
hoezo hou ik het langer vol?
ik ben het forum niet afgeweest hoor! reageerde alleen niet meer zo,en het meeste wat er op staat heb ik al gelezen,en op de forums,een verhaal van iemand moet me wel boeien anders reageer ik er niet op ;-)
Nou ik vond het wel een rommelig jaar,maar ook zeer verrassend en mooi!
In een half jaar hebben we namelijk een huis gekocht,we zijn getrouwd en hebben een prachtige zoon gekregen (die nu ruim 4 maanden is)
Dus nu snap je vast dat ik niet echt veel tijd had om alles te volgen op het forum

Liefs Paula
JulienMoorrees
Oh sorry, ik dacht dat je echt zolang niet geweest was. Mijn excuses. Klinkt wel als een heel leuk, veranderlijk en druk jaar. Hoop dat je weer wat rust hebt teruggekregen. Op de foto vind ik je er namelijk nogal "vermoeid" uitzien.
paula39
paula39 dec 17 '07
Hahaha

Vind je het gek,met zo'n kleintje van ruim 4 maanden
Borstvoeding geven "vreet"energie
Ik ben ook bestwel moe.maar ga vaak 's morgens nog even terug naar bed tegelijk met het kleine mannetje!
En ik ben ook een avondmens ;-) en dat breekt ook weleens op hoor als je nooit voor 0.30 uur ga slapen!!
JulienMoorrees
Ik ga nooit voor 0:30 slapen :P, maar ik weet dat ik geen normaal slaapritme heb ;). Ik lig er echt nooit voor 2:00 in :D.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 23 '07
Hoi Paula,

Ik wil graag je foto lezen. Hij is onder voorbehoud en ik hoor graag wat er wel / niet klopt aan mijn reading.

Zoals ik al eerder aangaf zie ik een erg moe persoontje. Dat is niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk. Hoewel je met de baby en borstvoeding, een logische verklaring hebt gevonden, wil ik toch aangeven dat dit niet de enige reden is dat je moe bent. Ik vermoedt dat er een paar entiteiten bij jullie in het gezin rondhangen, die daar niet meer horen te zijn. Probeer als je kunt, eens een goede reiniging hiervoor te doen. Ook wat stenen bij je dragen zouden wat onbalans kunnen wegnemen. Ik dacht als eerste aan versteend hout, als je dat ergens kunt vinden.

Verder mis ik wat uitdaging in jezelf. Je gaat een beetje op de automatische piloot, en hoewel het nu wel logisch is, wordt jij er toch niet echt gelukkig van.

Ver weg zie ik een scherpe persoonlijkheid, die best eigenwijs is. Veel kan discussieren, en het niet snel opgeeft. Je maakt je hard voor dingen die je belangrijk vindt, en geeft je er dan ook echt voor 100% voor.

Misschien een rare vraag, maar heb jij wel eens hulp gehad van een psychiater, of zoiets? Ik zie namelijk wat geestelijke problemen in het verleden, en kan niet goed zien of deze ondertussen zijn opgelost, of dat ze er nog zitten.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
paula39
paula39 okt 29 '08
was weer eens op het forum

Klopt helemaal wat je zegt Nims
Hoe gaat het verder met je??

Nog eens zin om een foto te lezen,er is aardig wat gebeurd in de tussentijd ;-)

Liefs en kus paula
NiN
NiN okt 30 '08
Welkom terug!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie