Hoi Paula,
Ik wil graag je foto lezen. Hij is onder voorbehoud en ik hoor graag wat er wel / niet klopt aan mijn reading.
Zoals ik al eerder aangaf zie ik een erg moe persoontje. Dat is niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk. Hoewel je met de baby en borstvoeding, een logische verklaring hebt gevonden, wil ik toch aangeven dat dit niet de enige reden is dat je moe bent. Ik vermoedt dat er een paar entiteiten bij jullie in het gezin rondhangen, die daar niet meer horen te zijn. Probeer als je kunt, eens een goede reiniging hiervoor te doen. Ook wat stenen bij je dragen zouden wat onbalans kunnen wegnemen. Ik dacht als eerste aan versteend hout, als je dat ergens kunt vinden.
Verder mis ik wat uitdaging in jezelf. Je gaat een beetje op de automatische piloot, en hoewel het nu wel logisch is, wordt jij er toch niet echt gelukkig van.
Ver weg zie ik een scherpe persoonlijkheid, die best eigenwijs is. Veel kan discussieren, en het niet snel opgeeft. Je maakt je hard voor dingen die je belangrijk vindt, en geeft je er dan ook echt voor 100% voor.
Misschien een rare vraag, maar heb jij wel eens hulp gehad van een psychiater, of zoiets? Ik zie namelijk wat geestelijke problemen in het verleden, en kan niet goed zien of deze ondertussen zijn opgelost, of dat ze er nog zitten.
Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.