Aranka,
Ik wil je foto wel lezen
hij staat al een tijdje op het forum maar heb nog niet echt tijd gehad. Dus bij deze.
Ik zie verdriet. Uit je ogen zie ik tranen komen. Waarom weet ik niet zo goed. Je bent vaak verdrietig en zit met kleine dingetjes daar denk je veel overna en maak je jezelf als het waren een soort van gek van dan kan je niet meer zo goed inzien wat goed en fout is en dan uit onmacht word je verdrietig en moet je huilen. Ookal weet je het zelf dan niet precies waarom je huilt.
Klopt precies.
Ik kan me over de kleinste dingen heel druk maken,
en dan voel ik me zo verdrietig.
En dan kan ik geregeld vol schieten,
dan voel ik me zo ongelukkig zeg maar...
Je voelt mensen goed aan je weet al heel zijn hoe ze zijn. Je bent iemand die tegen iedereen aardig doet ookal mag je die persoon niet echt.
Klopt wel.
Ik voel ook heel snel aan of ik iemand wel of niet aardig vind.
Bij sommige mensen heb ik een gevoel van: wow ! kom jij maar niet te dichtbij....
Ik denk dat met dat verdriet hier ook wat mee te maken heeft dat je gevoelens van andere mensen overneemt als je bijv voelt dat iemand zich kut voelt dan voel je dat zelf ook of als iemand zich verdrietig voelt.
Ik denk dat je dan een soort van geblokkeerd word en dan soms tranen huilt die niet van jou zijn.
Je bent een goed persoon met een goed hart. Mensen weten dit van je en komen met hun verhalen bij jou. Jij luisterd naar hun en geeft ze een soort rust. Daarna zijn ze wat opgelucht dat ze hun verhaal kwijt konden aan jou.
Heel veel mensen komen praten bij mij.
Omdat ik ook echt luister, en niet (ver)oordeel.
Maar blijf Jij dan nog met die verhalen zitten in je hoofd? Dat dat misschien ook wat te maken heeft met het verdriet wat ik zie.
Soms wel ja.
Dan duurt het een poos voor k het kan los laten.
Omdat je een goed persoon bent met het hart op de goede plaats denk ik dat er wel dingen zijn gebeurt in het verleden die jou pijn hebben gedaan. Er is een soort misbruik van gemaakt. Terwijl jij het altijd goed bedoelde voor die personen. Daar moet je verder wel goed bij stilstaan dat dit zo weer kan gebeuren omdat je een goed persoon bent en goede personen met goede bedoelingen in deze wereld zijn kwetsbaar. Maar dat weetje denk ik nu ook wel. Na wat je hebt meegemaakt.
Dat weet ik maar al te goed !
En ben nu ook een stuk voorzichtiger met mensen vertrouwen.
Je staat open voor het spirituelen en hebt al veel dingen meegemaakt. Je groeit steeds verder.
Dankjewel voor je lezing !
Het klopt precies!
dit was het wel zo even hoop dat je snel reageert
Groetjes aNNe