Loading...
nl

Wie zou mijn foto willen lezen ?

Aranka
Aranka dec 17 '07
Hallo Lieve mensen,
Ik vroeg mij af of er iemand is die
mijn foto zou willen lezen ?

Oefen ook gerust op mijn foto hoor :)

In ieder geval alvast bedankt voor de moeite ! :D

Liefs
Aranka

Delen:
Wendy's
Wendy's dec 17 '07
engel.. heel rustgevend persoon,

als ik tijd heb zal ik ff een lezing houden
proost
proost dec 17 '07
Beste Aranka, deze foto zag ik ook bij de foto's van Silke.
Zijn jullie vriendinnen? Ik kan geen foto's lezen om je te kunnen doorgronden. Wel zie ik bij jou een beeld. Boeren vinden een kostbare steen op de plek, die één van hen weet. Daarna gaat die wichelroede de lucht in, alsof je voor God, het licht bestemd bent. Bij elke man valt de drang om je te bezitten weg.
Kun je hier iets mee?
Aranka
Aranka dec 17 '07
@ proost.

Voor zover ik weet ken ik Silke niet.
En heb ook geen idee hoe mijn foto
daar dan komt ? hihi

Maar dat beeld, en de kostbare steen
Op het moment zegt het me niks.

En qua dat de drang om me te bezitten weg valt
bij elke man...
Mijn vriend is juist erg bezitterig.
Al zeg ik het zelf ;)

Liefs
Aranka
Aranka dec 17 '07
@ wendy's

Ik wacht geduldig af :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '07
 Origineel bericht van: proost
Beste Aranka, deze foto zag ik ook bij de foto's van Silke.
Zijn jullie vriendinnen? Ik kan geen foto's lezen om je te kunnen doorgronden. Wel zie ik bij jou een beeld. Boeren vinden een kostbare steen op de plek, die één van hen weet. Daarna gaat die wichelroede de lucht in, alsof je voor God, het licht bestemd bent. Bij elke man valt de drang om je te bezitten weg.
Kun je hier iets mee?

Nee Proost, de site van de foto's waar ze beide op staan is van Merudi :). Iedereen die dus een foto wil laten lezen, kan ook het merudi fotoboek via http://images.merudi.net gebruiken. Snappie :).
Aranka
Aranka dec 17 '07
Dat klopt, daar staat hij ook.
:)
proost
proost dec 17 '07
Beste Aranka, bedankt voor je uitleg.
Wat betreft het 'bezitterige' van je vriend zeg je veel met die smiley, maar raak jezelf niet aan hem kwijt. Die steen is glad en glimmend van buiten met lagen eronder en één zwart streeplaagje in die ovaal-witgele mooie steen.
Aranka
Aranka dec 18 '07
Ik zal daar zeker voor oppassen hoor.
In ieder geval bedankt voor je reactie(s)

Liefs
Wendy's
Wendy's dec 18 '07
Bij deze mijn reading..

Ik hou het kort, want ik voel me niet zo goed. en probeer de belangrijkste sterkste punten eruit te halen en zo goed mogelijk op te schrijven.

vredelievend; Je hebt het beste voor iedereen. Bij diegene waarbij je niet een goede band of gevoel hebt, gun je ze toch een goed leven.

Je staat open voor veel dingen. Zoals het aanhoren van verhalen van andere (wat je ook leuk vind om te horen), als het kan help je ze.
Ook sta je open voor het spirituele, meer voor de goede dingen, zoals engelen energieen blablabla. Je bent hier gevoelig voor. Toch heb ik het gevoel dat je hierover kan twijfelen, en dat je daarom hier op het forum terecht bent gekomen.
Als je een gevoel over iets hebt zou ik er niet over twijfelen, want dat kan verwarrend worden. Je kan nog veel meer leren, en ik weet dat jij dat graag wilt.!
Ik heb het gevoel ofdat er maar wat entiteiten op je afkomen, omdat je er open voor staat.
Als je er geen zin in hebt, dan zou ik ze gewoon wegsturen of mbv piramide (die opt forum ergen beschreven staat). Je weet goed hoe je moet communiceren met hen.

Gevoelens spelen bij jouw een belangrijke rol in het leven. Jouw gevoelens zijn erg sterk.. hoe leg ik dat uit? als je bijvoorbeeld heel verliefd bent of verdrietig dan is dat gevoel bij jouw veel groter dan bij de meeste mensen.

Ook denk ik dat jij veel kan aanvoelen.. mensen aanvoelen etc.

Heb jij welleens met energieen gewerkt?? of werk je er nog mee? of geintresseerd in, ik zie iets met energie!

Je geeft veel om andere, en het lijkt erop alsof je soms met ze meeleeft.

Ik denk dat ik nu de belangrijkste puntjes eruit heb gehaald, als je nog vragen hebt, vraag maar!
Aranka
Aranka dec 18 '07
 Origineel bericht van: Wendy's
Bij deze mijn reading..

Ik hou het kort, want ik voel me niet zo goed. en probeer de belangrijkste sterkste punten eruit te halen en zo goed mogelijk op te schrijven.

vredelievend; Je hebt het beste voor iedereen. Bij diegene waarbij je niet een goede band of gevoel hebt, gun je ze toch een goed leven.
Dat klopt wel. Het maakt niet uit wie je bent of wat je doet, iedereen verdient het beste.

Je staat open voor veel dingen. Zoals het aanhoren van verhalen van andere (wat je ook leuk vind om te horen), als het kan help je ze.
Heel veel mensen komen naar mij toe om te praten. Ik oordeel niet, en vertel ze ook niet wat ze moeten doen, ik luister, ik steun ze, en geef ze advies als dat nodig is.

Ook sta je open voor het spirituele, meer voor de goede dingen, zoals engelen energieen blablabla. Je bent hier gevoelig voor. Toch heb ik het gevoel dat je hierover kan twijfelen, en dat je daarom hier op het forum terecht bent gekomen.
Dat twijfelen klopt helemaal. Ik 'weet' soms dingen van te voren, dat "hoor" ik dan zeg maar in mijn hoofd, maar durf er nog niet op te vertrouwen.

Als je een gevoel over iets hebt zou ik er niet over twijfelen, want dat kan verwarrend worden. Je kan nog veel meer leren, en ik weet dat jij dat graag wilt.!
Ik wil idd nog veel meer leren, vooral op het spirituele gebied, maar moet er eerst leren goed mee om te gaan, en er niet 'bang' voor te wezen.

Ik heb het gevoel ofdat er maar wat entiteiten op je afkomen, omdat je er open voor staat.
Vanaf dat ik een jaar of 12 ben, weet ik niet anders dan dat ik weleens 'entiteiten' op bezoek krijg. Alleen vind ik dit niet altijd even prettig. Soms vind ik het beangstigend.

Als je er geen zin in hebt, dan zou ik ze gewoon wegsturen of mbv piramide (die opt forum ergen beschreven staat). Je weet goed hoe je moet communiceren met hen.
Ik communiceer met ze door in mezelf te praten, en als ik het eng vind, vraag ik of ze weg willen gaan.

Gevoelens spelen bij jouw een belangrijke rol in het leven. Jouw gevoelens zijn erg sterk.. hoe leg ik dat uit? als je bijvoorbeeld heel verliefd bent of verdrietig dan is dat gevoel bij jouw veel groter dan bij de meeste mensen.
Mijn verdriet kan idd heel groot zijn, dan kan ik huilen als een klein kind, en zo is dat idd ook met verliefdheid. Het is er of sterk, of helemaal niet.

Ook denk ik dat jij veel kan aanvoelen.. mensen aanvoelen etc.
Ik merk aan mensen hoe ze zich voelen, vooral als iemand verdrietig/teleurgesteld is, voel ik dat enorm.

Heb jij welleens met energieen gewerkt?? of werk je er nog mee? of geintresseerd in, ik zie iets met energie!
Ik mediteer afentoe, en doe ademhalingsoefeningen.

Je geeft veel om andere, en het lijkt erop alsof je soms met ze meeleeft.
met de mensen waar ik veel van hou, leef ik altijd mee. Als hun verdriet hebben , doet dat mij ook veel verdriet, en als ze blij zijn, ben ik ook blij. Dit heb ik heel sterk bij mijn ouders en mijn broertje. Als hun huilen, huil ik ook.

Ik denk dat ik nu de belangrijkste puntjes eruit heb gehaald, als je nog vragen hebt, vraag maar!

Je hebt veel over mij als persoon verteld.
Bedankt voor je lezing ! Ik ben er blij mee.

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 23 '07
Hallo Aranka,

Hierbij zal ik ook je foto proberen te lezen. Ik heb wat hierboven staat nog niet gelezen, dus er kunnen dingen dubbel in staan. Ik hoor ook graag wat er wel / niet klopt.

Ik zie een moeilijke periode die je hebt gehad, waaruit nog flink wat onverwerkt verdriet zit. Het is alweer een tijdje geleden dat je je echt gelukkig en blij hebt gevoeld. Het lijkt wel alsof je de zin in het leven een beetje kwijt bent.

Ik zie dat je ook moeite hebt met relaties, en dat dit vooral met het vertrouwen van je vriend van dat moment, heeft te maken. Misschien moet je eens proberen wat langer naar jezelf te zoeken, en niet "wanhopig" naar een vriendje te zoeken.

Je vindt het jammer dat mensen niet zo snel door jouw buitenkant heen prikken, terwijl je ook zo graag wat van je binnenwereld zou willen laten zien. Je hebt veel te vertellen, maar eigenlijk heb je niet veel mensen in je omgeving die daadwerkelijk ook naar je luisteren.

Jij hebt al je hele leven het gevoel dat je iets belangrijks op deze wereld moet doen, en dat jij met een bijzonder doel op deze aarde geboren bent. Ik weet niet precies wat dit is hoor, maar ik denk wel dat je een aantal belangrijke stappen hebt genomen om dit uit te vinden :).

Ik zie ook contact met geesten, en medium-mogelijkheden. Ik weet niet in hoeverre je ze op dit moment gebruikt, maar mocht je met overleden geesten willen communiceren, je hebt in ieder geval de mogelijkheden. (Ik weet wel dat iedereen ze heeft, maar bij jou zijn ze aardig op de oppervlakte, en is het een kwestie van gebruiken).

No offense, maar ik zie een erg jeugdig persoontje, die niet altijd nog even graag de volwassene wil zijn. Je jeugdigheid wil nog wel eens voor moeilijke situaties zorgen, waarin je (in jouw ogen) iets heel doms kunt doen. Ik zou zeggen, trek het je niet aan, maar besef gewoon, dat dit een leermoment voor je is geweest. Er is niemand overleden, dus probeer vooral je op de les te concentreren, ipv de fout.

Hier zie ik ook wel een valkuiltje voor je in, dat je vooral bezig bent met wat je "fout" hebt gedaan, dat je "vergeet" bezig te zijn, met welke les je eruit kan leren.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag of het nog een beetje klopt.

Groetjes Julien.
Aranka
Aranka dec 28 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Hallo Aranka,

Hierbij zal ik ook je foto proberen te lezen. Ik heb wat hierboven staat nog niet gelezen, dus er kunnen dingen dubbel in staan. Ik hoor ook graag wat er wel / niet klopt.

Ik zie een moeilijke periode die je hebt gehad, waaruit nog flink wat onverwerkt verdriet zit.
Dat klopt. Dat stukje verdriet zal ik ook altijd met mij meedragen. Mijn leven lang.

Het is alweer een tijdje geleden dat je je echt gelukkig en blij hebt gevoeld. Het lijkt wel alsof je de zin in het leven een beetje kwijt bent.

Ik probeer altijd optimistisch te blijven, en overal het positieve uit te halen. Ik ben dol op het leven, en zal ook nooit de zin in het leven verliezen. Ookal is het op het moment niet zoals ik het zou willen

Ik zie dat je ook moeite hebt met relaties, en dat dit vooral met het vertrouwen van je vriend van dat moment, heeft te maken. Misschien moet je eens proberen wat langer naar jezelf te zoeken, en niet "wanhopig" naar een vriendje te zoeken.

Ik vind een relatie moeilijk als iemand mij niet volledig kan vertrouwen. Zelf heb ik ook veel nare dingen meegemaakt in relaties, waardoor ik iemand niet meteen kan vertrouwen. Ook ben ik graag onafhankelijk. En leef graag mijn eigen leven.

Je vindt het jammer dat mensen niet zo snel door jouw buitenkant heen prikken, terwijl je ook zo graag wat van je binnenwereld zou willen laten zien. Je hebt veel te vertellen, maar eigenlijk heb je niet veel mensen in je omgeving die daadwerkelijk ook naar je luisteren.
Dat klopt. Echt iemand om mee te praten heb ik niet. Al kan ik altijd bij mijn ouders terecht. Maar idd, zien de mensen eigenlijk alleen de leuke ik, maar dit komt ook omdat ik niet snel mijn binnenkant laat zien.

Jij hebt al je hele leven het gevoel dat je iets belangrijks op deze wereld moet doen, en dat jij met een bijzonder doel op deze aarde geboren bent. Ik weet niet precies wat dit is hoor, maar ik denk wel dat je een aantal belangrijke stappen hebt genomen om dit uit te vinden :).
Dat klopt inderdaad. En ik ben dar ook druk mee bezig op het moment. Ik zorg graag voor andere, en wil andere grag helpen. Dit is dan ook mijn werk, al 5 jaar.

Ik zie ook contact met geesten, en medium-mogelijkheden. Ik weet niet in hoeverre je ze op dit moment gebruikt, maar mocht je met overleden geesten willen communiceren, je hebt in ieder geval de mogelijkheden. (Ik weet wel dat iedereen ze heeft, maar bij jou zijn ze aardig op de oppervlakte, en is het een kwestie van gebruiken).
Ik ben hier ook mee bezig op het moment. Maar moet nog leren mijn angsten te overwinnen op dit gebied.

No offense, maar ik zie een erg jeugdig persoontje, die niet altijd nog even graag de volwassene wil zijn. Je jeugdigheid wil nog wel eens voor moeilijke situaties zorgen, waarin je (in jouw ogen) iets heel doms kunt doen. Ik zou zeggen, trek het je niet aan, maar besef gewoon, dat dit een leermoment voor je is geweest. Er is niemand overleden, dus probeer vooral je op de les te concentreren, ipv de fout.
Ik kan idd een lange tijd balen, als ik iets fout heb gedaan, en zie dit dan ook als een fout. Misschien is het beter om het toch als leermoment te zien. Wel probeer ik er iets positiefs uit te halen.

Hier zie ik ook wel een valkuiltje voor je in, dat je vooral bezig bent met wat je "fout" hebt gedaan, dat je "vergeet" bezig te zijn, met welke les je eruit kan leren.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag of het nog een beetje klopt.

Groetjes Julien.

Veel van wat je vertelde, klopt. Ik wil je erg bedanken voor deze lezing !

Liefs

Aranka
Star
Star dec 29 '07
Hoi Aranka

Ik wil ook wel eens een poging wagen, ik heb niet gelezen wat hierboeven allemaal staat omdat ik anders bang ben dat ik beinvloed wordt door bepaalde reacties.

Ik zie een erg lief persoon, als ik naar jouw foto kijk, te lief soms. Erg vergevingsgezind, en je doet heel veel voor een ander.
Je bent dan ook zeer geliefd bij zowel mannen als vrouwen.
Je bent geen dominant type en ook niet bijzonder druk, wel gezellig kletsende, niet stil.
Ik voel wel pijn, denk dat je veel gekwetst bent, mede door je te goede karakter soms.
Ik heb het idee dat je ook veel kinderen aantrekt.
Je hebt denk ik een relatie. Mensen zijn wel eens bang jouw kwijt te raken, en kunnen dan erg aan je trekken.
Je kan erg dromerig zijn, hoewel je wel met beide benen op de grond staat.
Je lijkt me een type voor de zorg maar denk dat je op vele gebieden wat kunt dus misschien doe je iets totaal anders.
Maar ondanks je zoveel kunt ben je toch niet heel zelfverzekert.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 30 '07
Graag gedaan, en bedankt voor je reactie. Altijd weer leuk om een reactie te lezen. Ik vroeg me af, op welke manier je bezig bent met het ontwikkelen van je gaves.
Aranka
Aranka jan 4 '08
door meer op mijn gevoel te vertrouwen.
door ernaar te luisteren.

Ook ben ik gaan mediteren.
Anne
Anne jan 4 '08
Aranka,
Ik wil je foto wel lezen :)hij staat al een tijdje op het forum maar heb nog niet echt tijd gehad. Dus bij deze.

Ik zie verdriet. Uit je ogen zie ik tranen komen. Waarom weet ik niet zo goed. Je bent vaak verdrietig en zit met kleine dingetjes daar denk je veel overna en maak je jezelf als het waren een soort van gek van dan kan je niet meer zo goed inzien wat goed en fout is en dan uit onmacht word je verdrietig en moet je huilen. Ookal weet je het zelf dan niet precies waarom je huilt.

Je voelt mensen goed aan je weet al heel zijn hoe ze zijn. Je bent iemand die tegen iedereen aardig doet ookal mag je die persoon niet echt.
Ik denk dat met dat verdriet hier ook wat mee te maken heeft dat je gevoelens van andere mensen overneemt als je bijv voelt dat iemand zich kut voelt dan voel je dat zelf ook of als iemand zich verdrietig voelt.
Ik denk dat je dan een soort van geblokkeerd word en dan soms tranen huilt die niet van jou zijn.

Je bent een goed persoon met een goed hart. Mensen weten dit van je en komen met hun verhalen bij jou. Jij luisterd naar hun en geeft ze een soort rust. Daarna zijn ze wat opgelucht dat ze hun verhaal kwijt konden aan jou.
Maar blijf Jij dan nog met die verhalen zitten in je hoofd? Dat dat misschien ook wat te maken heeft met het verdriet wat ik zie.

Omdat je een goed persoon bent met het hart op de goede plaats denk ik dat er wel dingen zijn gebeurt in het verleden die jou pijn hebben gedaan. Er is een soort misbruik van gemaakt. Terwijl jij het altijd goed bedoelde voor die personen. Daar moet je verder wel goed bij stilstaan dat dit zo weer kan gebeuren omdat je een goed persoon bent en goede personen met goede bedoelingen in deze wereld zijn kwetsbaar. Maar dat weetje denk ik nu ook wel. Na wat je hebt meegemaakt.

Je staat open voor het spirituelen en hebt al veel dingen meegemaakt. Je groeit steeds verder.

dit was het wel zo even hoop dat je snel reageert :)
Groetjes aNNe
Aranka
Aranka jan 14 '08
 Origineel bericht van: Anne
Aranka,
Ik wil je foto wel lezen :)hij staat al een tijdje op het forum maar heb nog niet echt tijd gehad. Dus bij deze.

Ik zie verdriet. Uit je ogen zie ik tranen komen. Waarom weet ik niet zo goed. Je bent vaak verdrietig en zit met kleine dingetjes daar denk je veel overna en maak je jezelf als het waren een soort van gek van dan kan je niet meer zo goed inzien wat goed en fout is en dan uit onmacht word je verdrietig en moet je huilen. Ookal weet je het zelf dan niet precies waarom je huilt.
Klopt precies.
Ik kan me over de kleinste dingen heel druk maken,
en dan voel ik me zo verdrietig.
En dan kan ik geregeld vol schieten,
dan voel ik me zo ongelukkig zeg maar...

Je voelt mensen goed aan je weet al heel zijn hoe ze zijn. Je bent iemand die tegen iedereen aardig doet ookal mag je die persoon niet echt.
Klopt wel.
Ik voel ook heel snel aan of ik iemand wel of niet aardig vind.
Bij sommige mensen heb ik een gevoel van: wow ! kom jij maar niet te dichtbij....

Ik denk dat met dat verdriet hier ook wat mee te maken heeft dat je gevoelens van andere mensen overneemt als je bijv voelt dat iemand zich kut voelt dan voel je dat zelf ook of als iemand zich verdrietig voelt.
Ik denk dat je dan een soort van geblokkeerd word en dan soms tranen huilt die niet van jou zijn.

Je bent een goed persoon met een goed hart. Mensen weten dit van je en komen met hun verhalen bij jou. Jij luisterd naar hun en geeft ze een soort rust. Daarna zijn ze wat opgelucht dat ze hun verhaal kwijt konden aan jou.
Heel veel mensen komen praten bij mij.
Omdat ik ook echt luister, en niet (ver)oordeel.

Maar blijf Jij dan nog met die verhalen zitten in je hoofd? Dat dat misschien ook wat te maken heeft met het verdriet wat ik zie.
Soms wel ja.
Dan duurt het een poos voor k het kan los laten.

Omdat je een goed persoon bent met het hart op de goede plaats denk ik dat er wel dingen zijn gebeurt in het verleden die jou pijn hebben gedaan. Er is een soort misbruik van gemaakt. Terwijl jij het altijd goed bedoelde voor die personen. Daar moet je verder wel goed bij stilstaan dat dit zo weer kan gebeuren omdat je een goed persoon bent en goede personen met goede bedoelingen in deze wereld zijn kwetsbaar. Maar dat weetje denk ik nu ook wel. Na wat je hebt meegemaakt.
Dat weet ik maar al te goed !
En ben nu ook een stuk voorzichtiger met mensen vertrouwen.

Je staat open voor het spirituelen en hebt al veel dingen meegemaakt. Je groeit steeds verder.

Dankjewel voor je lezing !
Het klopt precies!

Groetjes aNNe
Aranka
Aranka jan 14 '08
Ik heb mijn antwoorden even paars
gemaakt, dan is het iets duidelijker :)

Origineel bericht van: Aranka
 Origineel bericht van: Anne
Aranka,

Klopt precies.
Ik kan me over de kleinste dingen heel druk maken,
en dan voel ik me zo verdrietig.
En dan kan ik geregeld vol schieten,
dan voel ik me zo ongelukkig zeg maar...

Klopt wel.
Ik voel ook heel snel aan of ik iemand wel of niet aardig vind.
Bij sommige mensen heb ik een gevoel van: wow ! kom jij maar niet te dichtbij....

Heel veel mensen komen praten bij mij.
Omdat ik ook echt luister, en niet (ver)oordeel.

Soms wel ja.
Dan duurt het een poos voor k het kan los laten.

Dat weet ik maar al te goed !
van mijn vertrouwen is te vaak misbruikt gemaakt
in het verleden
En ben nu ook een stuk voorzichtiger met mensen vertrouwen.

Dankjewel voor je lezing !
Het klopt precies!

Groetjes aNNe
Aranka
Aranka jan 14 '08
 Origineel bericht van: Star
Hoi Aranka

Ik wil ook wel eens een poging wagen, ik heb niet gelezen wat hierboeven allemaal staat omdat ik anders bang ben dat ik beinvloed wordt door bepaalde reacties.

Ik zie een erg lief persoon, als ik naar jouw foto kijk, te lief soms. Erg vergevingsgezind, en je doet heel veel voor een ander.
Vergeven kan altijd. Iedereen heeft recht op een 2e kans. En voor de mensen die mij dierbaar zijn, heb ik heel veel over. tot op een zekere hoogte natuurlijk.

Je bent dan ook zeer geliefd bij zowel mannen als vrouwen.
Je bent geen dominant type en ook niet bijzonder druk, wel gezellig kletsende, niet stil.
Ik kan heel druk zijn hoor. En dan inderdaad vooral praten ! Hihi.. soms wel teveel ;)

Ik voel wel pijn, denk dat je veel gekwetst bent, mede door je te goede karakter soms.
Klopt. teveel gekwetst in het verleden.

Ik heb het idee dat je ook veel kinderen aantrekt.
Ik ben gek op kinderen. kan ook goed met ze overweg. heb ook oppas 'baantjes' gehad.

Je hebt denk ik een relatie.
klopt
Mensen zijn wel eens bang jouw kwijt te raken, en kunnen dan erg aan je trekken.
daar heb ik wel ervaring mee ja.

Je kan erg dromerig zijn, hoewel je wel met beide benen op de grond staat.
Ik vind het heerlijk om te dromen !

Je lijkt me een type voor de zorg maar denk dat je op vele gebieden wat kunt dus misschien doe je iets totaal anders.
Ik werk al 5 jaar in de zorg.
Heb nu 1 jaar mijn diploma verzorgende i.g. (ziekenverzorgende) werk nu op een gesloten afdeling voor dementerende ouderen.

Maar ondanks je zoveel kunt ben je toch niet heel zelfverzekert.

Dat zou inderdaad wel iets meer mogen zijn...

Alles wat je verteld klopt precies,
ik wil je bedanken voor de moeite ! :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske