Loading...
nl

begeleiding

juudje
juudje mrt 17 '05
hallo
leuke website .....
heb veel gelezen en veel dingen zelf meegemaakt.Ik heb 3 zware jaren achter de rug en merk dat door alle moeilijkheden mijn paranormale gaven zich sterker hebben ontwikkeld.Weet dat ik hier wat mee moet doen maar helaas niet hoe!!!Weet iemand mij te vertellen waar ik een cursus,opleiding of begeleiding kan krijgen om mijn gaven verder en zuiverder te ontwikkelen zodat ik echt iets kan betekenenen voor anderen op het helende vlak?Ik heb veel voorspellende dromen en heb ook vaak contact met overledenen vooral met mijn vader die 3 jaar gelden is overleden.Ik zat bij hem toen hij ging en sindsdien ben ik nog gevoeliger voor paranormale zaken...wie kan me op weg helpen naar een toekomst die in het teken staat van zelfontwikkeling zelfontplooing en om anderen te helpen.....?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 19 '05
Hallo Juudje,

Ik wil je een aantal dingen meegeven.
Ten eerste is spiritualiteit en paranormaal zijn geen verplichting! Je doet het, omdat je het wilt en niet omdat je het moet.

Wat ik je absoluut kan aanraden: Lees er veel over. Koop / leen een paar practische boeken over paranormaal. Probeer de bla bla boeken te voorkomen en zoek boeken die je aanspreken. Je gidsen zullen je wel aangeven of een boek wel of niet goed voor je zal zijn. Luister naar je gevoel.

Verder denk ik dat Tarot wel iets voor jou is. Misschien dat je daar eens over na moet denken als je weer wat meer tot rust gekomen bent.

Succes met je tocht!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki