ik vind het ook achterlijk dat mensen zo aggrie zijn, en ik ben weer iets vaak te lief tegenover anderen ook
.
ik heb vaak domme acties gehad in mijn leven dat ik letterlijk mijn eigen leven bijna opofferde voor een ander en vaak werd ik nog door diegene die ik geholpen had nog verraden ook en weggetrapt.
maarja ik heb ze vergeven ervoor, vind het niet erg want zonder die dingen die ik in mijn leven heb meegemaakt ben ik met veel dingen nooit zo ver gekomen met de dingen die ik nu leer.
maarja ouderen vind ik ook die moeten wel met respect behandeld worden ook ze hebben gewerkt haast hun hele leven in de tijd dat nederland ook niet zo mega rijk was.
ze hebben gevochten in de tweede wereld oorlog enz enz,
ze kunnen ons veel leren ook wat hun hebben meegemaakt kunnen ze aan ons doorvertellen en wij ook weer aan onze kinderen enz enz.
als ze problemen hebben eigenlijk net zoals ieder ander,
moeten ze gewoon ook geholpen worden en hun ook laten zien van jullie zijn niet alleen er is altijd iemand die op jullie let(misschien iets wat verkeerd kan vallen bij sommigen wat ik nu gaat zeggen) en als jullie ooit dit lichaam verlaten,
dat er toch nog iets hierna is en dat je geen zorgen hoef te maken.
(heb vaak meegemaakt dat sommigen letterlijk alle hoop had verloren in deze wereld, met als rede dat iedereen zo slecht tegen elkaar doen en al en ze dachten ook van waarvoor hebben wij gevochten en keihard voor gewerkt voor dit??!)
nee we moeten ze ook laten zien van er zijn nog lui die goed zijn kwa hart en dat die nooit zullen weggaan en altijd er zijn om te helpen.