Loading...
nl

Silke

Renco
Renco dec 18 '07
Karin,

Das geweldig om te horen, altijd wat fun is beter dan altijd bloed serieus te zijn

~Renco
Debiorah
Debiorah dec 18 '07
Lieve Silke,

Hier ook een poging van mij, het is niet allemaal even helder en ik heb daarom hier en daar wat vragen gesteld in de hoop dat je er verder mee kunt.

Wat ik zie is een bijzonder gevoelig meisje, niet alleen in je eigen gevoel maar zeker ook naar anderen.
Ik zie jou voor me met een uitgestrekte hand, een beeld dat laat zien hoe open en behulpzaam je bent naar anderen.
Juist door jou gevoeligheid kun jij erg goed anderen aanvoelen en begrip hebben.
Je bent een goede bemiddelaar omdat je zaken vanuit verschillende oogpunten kunt bekijken.
Ik heb het idee heb dat je de gevoelens en problemen van anderen wel eens meer aandacht geeft dan die van jezelf.
Misschien zelfs om je eigen dingen even te vergeten.
Je gevoeligheid is daarom een van je krachten maar ook een van je valkuilen.
Mogelijk ben je hooggevoelig, misschien moet je dit eens onderzoeken.

Ondanks je gevoeligheid zie ik ook dat je niet bang bent je eigen weg te gaan, zelfs niet als deze afwijkt van wat men ‘normaal’ vind.
Je bent zoals je bent en je doet dat wat goed voelt. Wat dat betreft kies jij niet altijd voor de makkelijkste weg.

Ook ben je een meisje die goed kan lachen, ik zie een gulle en vriendelijke lach waarmee je mensen kunt raken. Misschien heb je zelf ook al ontdekt dat jouw lach betoverend kan werken.

Verder zie ik je wandelen in de natuur en hoor vogels, het lijkt een plek waar je tot rust komt. Klopt het dat jij zo’n plekje hebt?

Er zijn een aantal beelden die doorkomen die ik niet zo goed kan plaatsen. Maar misschien zegt het jou wel iets daarom plaats ik ze toch.
Ik zie jou lopen door nauwe gangen, je loopt door maar je kijkt ook achterom, het is alsof je achterom kijkt of er iemand is die je volgt.
Misschien is er iets dat je achtervolgt, je verleden?
Ook zie ik je zitten op een klein kaal kamertje met een klein raampje. Het voelt een beetje leeg aan.
Voel je je af en toe gevangen?

Dit is wat ik je kan geven, hopelijk kun je er iets mee.

Liefs, Deborah
silke
silke dec 18 '07
hoi iedereen

wat ik graag wil zeggen is, dat dit inderdaad misschien wel een les is waaruit ik kan leren. ik moet eerlijk toegeven dat jullie antwoorden en berichten mij meer wijsheid hebben bijgebracht. De afgelopen paar dagen ben ik veel meer beginnen nadenken over mezelf en andere dingen, en ja er is een opener gevoel bij me opgekomen, een rustgevender, raar maar waar. En wat deboriah en Nims zeggen is dat ik idd nogal erg gevoeling ben en dat ik dit soms onder controle moet houden. en nikki wat ik nog wil zeggen is, dat je een vriendin uit duizenden bent :). en Karen jij hebt zeker ook heel erg veel kwaliteiten, stop daarom niet met fotolozen, ik weet dat je hier nog best veel mee kan bereiken, maar bij iedereen is een begin. Deboriah jouw omschrijving heeft mij ook aan het nadenken gebracht, ik ben iemand die nogal gevoelig is ja, en tegelijk wil ik ook graag mensen helpen zolang ik maar op een eerlijke manier behandeld wordt. en van dat lachen, ja ik lach nog al eens veel ;)soms om de onnozelste dingen mrja. dat moet kunnen eh :Den wat de negatievere zaken betreffen ja soms kijk ik nog achter me om, omdat er iets is gebeurd waardoor ik me nog niet helemaal goed van voel ook al is dit al een jaar geleden. en soms voel ik me een beetje gevangen als ik af en toe eens een dipje heb. je zei ook iets van een natuurlijke omgeving, wel dat klopt helemaal, thuis heb ik velden rondom mijn thuis liggen en uit die velden worden regelmatig stenen gehaald en dat is ondertussen een grote berg geworden waar ik in de zomer soms opzit om te genieten van het uitzicht en om na te denken, maar soms heb ik ook als ik naar rustgevende muziek luister dat ik me dan meestal een natuurlijke omgeving voorstel die anders is als deze wereld, zonder zorgen dus

groetjes silke
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '07
Zoek de balans silke, zoek hem :D.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies