hoi iedereen
wat ik graag wil zeggen is, dat dit inderdaad misschien wel een les is waaruit ik kan leren. ik moet eerlijk toegeven dat jullie antwoorden en berichten mij meer wijsheid hebben bijgebracht. De afgelopen paar dagen ben ik veel meer beginnen nadenken over mezelf en andere dingen, en ja er is een opener gevoel bij me opgekomen, een rustgevender, raar maar waar. En wat deboriah en Nims zeggen is dat ik idd nogal erg gevoeling ben en dat ik dit soms onder controle moet houden. en nikki wat ik nog wil zeggen is, dat je een vriendin uit duizenden bent :). en Karen jij hebt zeker ook heel erg veel kwaliteiten, stop daarom niet met fotolozen, ik weet dat je hier nog best veel mee kan bereiken, maar bij iedereen is een begin. Deboriah jouw omschrijving heeft mij ook aan het nadenken gebracht, ik ben iemand die nogal gevoelig is ja, en tegelijk wil ik ook graag mensen helpen zolang ik maar op een eerlijke manier behandeld wordt. en van dat lachen, ja ik lach nog al eens veel
soms om de onnozelste dingen mrja. dat moet kunnen eh
en wat de negatievere zaken betreffen ja soms kijk ik nog achter me om, omdat er iets is gebeurd waardoor ik me nog niet helemaal goed van voel ook al is dit al een jaar geleden. en soms voel ik me een beetje gevangen als ik af en toe eens een dipje heb. je zei ook iets van een natuurlijke omgeving, wel dat klopt helemaal, thuis heb ik velden rondom mijn thuis liggen en uit die velden worden regelmatig stenen gehaald en dat is ondertussen een grote berg geworden waar ik in de zomer soms opzit om te genieten van het uitzicht en om na te denken, maar soms heb ik ook als ik naar rustgevende muziek luister dat ik me dan meestal een natuurlijke omgeving voorstel die anders is als deze wereld, zonder zorgen dus
groetjes silke