Loading...
nl

Silke

inneke
inneke dec 17 '07
Lieve mensen,

Ik lees geen foto's, maar hier wordt toch pijnlijk duidelijk hoe voorzichtig je ermee moet zijn.
Ik kan ook vanalles zien in een foto en er een bepaald gevoel bij krijgen, maar wie zegt dat dit niet gewoon een projectie van mezelf is?
Waarmee ik niet wil beweren dat er hier geen mensen zijn die vrij accuraat kunnen 'lezen'! Maar ik vind het toch oppassen om commentaar te geven op/over iemand die er niet om gevraagd heeft. Het kan enorm kwetsend zijn!
Nikskeuh, trek het je niet te hard aan. Je hoeft jezelf ook helemaal niet te verdedigen, over niks tegen niemand! Zelfs al wàs je dronken op de foto: wat dan nog? Kan best een keer plezant zijn ;-)
En wat mij betreft: ik zag niks speciaals aan je foto. Maar ja, ik kan dan ook geen foto's lezen :P
admin
admin dec 17 '07
Voor mij is in ieder geval heel duidelijk dat ik mij er niet meer aan waag, mijn woorden worden niet begrepen.
Nogmaals, ik heb NERGENS over alcoholisme gesproken, ik vroeg alleen maar of ze wat gedronken had, zoals HEEL VEEL mensen wel eens doen.

Voor mij geen foto´s meer.
Het was goed bedoeld maar word niet zo gezien.

Jammer.
Renco
Renco dec 17 '07
Karin,

Ik denk zelf dat ze niet bedoelde dat je er gelijk mee moet stoppen of dat je slecht bent, waarschijnlijk hebben we je verkeerd begrepen. En zoals je al eerder uitlegde is via woorden iets uitleggen moeilijker dan via gezichtsuitdrukkingen en woorden die uit je mond komen inplaats dan zo getypt worden.
Eigelijk wil ik je gewoon vragen om lekker door te gaan met foto lezen en deze "hobbie" niet op te geven

~Renco
admin
admin dec 17 '07
Dat is lief gezegd Renco, dat is nu juist het probleem, woorden worden verkeerd opgevat, gelezen, begrepen.
Never en nooit zal ik bewust iemand kwetsen of onderuit proberen te halen, veroordelen staat niet in mijn bijbel.
Toch blijf ik bij mijn beslissing, ik houd het bij de tarot en de pendel.
Er zijn hier meer dan voldoende echte goede fotolezers, mijn persoontje word daarin niet gemist.
Ik houd me bij mijn lantarentje.

liefs,
Renco
Renco dec 17 '07
Probeer dan in iedergeval het foto lezen niet op te geven, niet daar waar je nu bent, van mij mag het hier wel. Je kan er nog zo veel in groeien en veel meer ontdekken dan dat je misschien nu al weet. (dit is niet slecht bedoelt dat je nog niet veel weet, maar gewoon dat er altijd meer te leren valt)

~Renco
admin
admin dec 17 '07
Hoe meer je leert en "weet", hoe meer je je realiseert dat je eigenlijk niets weet.
Daan
Daan dec 17 '07
@ Karin

Ik snap je wel hoor? en eigenlijk vindt ik dat je juist op een forum als dit je vrij zou moeten kunnen voelen om het wel eens te proberen. Diegenen die hier om een lezing vragen weten dat het een gift is als iemand je foto leest en zeker kunnen er dingen verteld worden die je zelf niet kunt plaatsen. we zijn allemaal maar mensen hoor?? :P

maar ik begrijp je als je zegt dt je je er niet meer aan waagt.... als je nog eens wilt "oefenen" met de tarot kaarten??? be my guest ;)

liefs Daan
admin
admin dec 17 '07
Met alle plezier Daan, toch snap ik de reacties wel een beetje hoor, Silke vroeg om een lezing van haarzelf en niet van haar vriendin. In mijn enthousiasme heb ik daar geen rekening mee gehouden, dus de tijd zal wat dat betreft nog niet rijp zijn voor mij.

Sorry Silke, ik heb geloof ik jouw topic wel erg veel volgeschreven over mijzelf..... :$
silke
silke dec 17 '07
hoi nims,
ik stond toch wel versteld van je omschrijving, alles wat je zei komt vollededig met me overeen. alleen dat kattekwaad, tja ik steek niet echt veel dingen uit maat tis wel dat het egt volwassen en serieus worden nog een grote stap is alhoewel ik niet ontken dat ik wel serieus kan zijn :)

helaas, het zoeken naar mijn weg heeft toch wat problemen opgeleverd. Ik was er beter misschien niet aan begonnen en ik kan ook beter niet verder op deze topic ingaan omdat dit hieruit van voort is gekomen. dus zal ik beter niets meer posten. ik was toch best verschrokken. maar ik geef niemand de schuld totaal niet.
groetjes silke
Renco
Renco dec 17 '07
Silke,

doe als je blieft niet zo raar en dan jezelf de schult hiervan geven, jij wist ook niet dat dit zal gebeuren en fouten maken is menselijk. Dus probeer gewoon te posten, t kan soms goed uitpakken en soms verkeerd. Tis niet echt als het de eerste keer fout ging, probeer het dan nog een maal.

~Renco
admin
admin dec 17 '07
Lekker blijven schrijven Silke!
Een beetje discussie is nog nooit niemand aan dood gegaan :)
En ik was dan wel een beetje op mijn staart getrapt, maar daar was ikzelf mede oorzaak van.

Dikke knuffel,
karin
silke
silke dec 17 '07
jullie hebben gelijk
maar ik ben iemand die best snel van streek is ofja een beetje toch, dat heb je misschien ook gelezen in de omschrijving van nims, en dat ik me niet zoveel dingen moet aantrekken. maar toch voel ik me toch wel schuldig tegenover nikki omdat ze mijn vriendin is en dat haar foto hierop heeft gestaan, ik wist helemaal niet dat dit zou gebeuren en nu is ze ongevraagd hier ook bij betrokken gekomen. alleen door mijn weg te willen vinden is dit onbedoeld gebeurd, ik dacht het kan vast geen kwaad deze foto, ook omdat mijn andere foto's waar ik op sta niet zo recent zijn. maar goed ik had gwn verder moeten nadenken.

groetjes silke bedankt voor jullie woorden
Renco
Renco dec 17 '07
Silke

Zo leer je van je fouten en wordt je weer iets wijzer en ik wens je verder veel plzier hier op, hopen dat je de volgende keer niet zo heel snel van streek bent en gewoon zult handelen zoals je denk dat het beste is.

~Renco
inneke
inneke dec 17 '07
Silke,
Jij had om een lezing van jou gevraagd en bent er in de verste verte niet verantwoordelijk voor dat er meer aandacht ging naar je vriendin op de foto.

Karin, je hebt inderdaad helemaal niet gezinspeeld op 'alcoholisme'. Ik had het ook helemaal niet zo zwaar opgevat.
Maar er is verder doorgeboomd over hoe eng haar ogen waren en als verschillende mensen dat schrijven kan dat hard aankomen.
proost
proost dec 17 '07
Silke, uit de reactie van Nikskeuh te lezen zijn jullie door dit incident betere vriendinnen geworden. Ze neemt je niks kwalijk en dat moet jij dus ook niet doen, want elk zelfverwijt is onterecht, wat we hier allemaal van je kunnen lezen.
Ik probeerde net de foto met jullie tweeën te zien te krijgen, maar die website is afgesloten. Wijs gedaan met z'n tweetjes.
Goede vriendschap toegewenst verder.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '07
 Origineel bericht van: Karin
Dat is lief gezegd Renco, dat is nu juist het probleem, woorden worden verkeerd opgevat, gelezen, begrepen.
Never en nooit zal ik bewust iemand kwetsen of onderuit proberen te halen, veroordelen staat niet in mijn bijbel.
Toch blijf ik bij mijn beslissing, ik houd het bij de tarot en de pendel.
Er zijn hier meer dan voldoende echte goede fotolezers, mijn persoontje word daarin niet gemist.
Ik houd me bij mijn lantarentje.

liefs,

Jammer dat je niet meer wilt lezen omdat je blijkt een mensje te zijn ;). Niemand is feilloos, maar je kan wel ergens goed in worden. Dat jij de gave hebt Karin, lijkt me wel duidelijk. Ik zou het jammer vinden als je hierom niet meer zou lezen. Tenslotte hebben wij niet voor niets de regels opgesteld, om dit soort dingen te voorkomen. Helaas gaat dat soms mis, maar aan de andere kant, dit is de eerste keer sinds de 2 jaar dat er hier foto word gelezen. Voel jezelf niet verantwoordelijk, wij als moderators hadden gewoon eerder deze foto moeten verwijderen.
JulienMoorrees
 Origineel bericht van: inneke
Maar ik vind het toch oppassen om commentaar te geven op/over iemand die er niet om gevraagd heeft. Het kan enorm kwetsend zijn!
Inderdaad innekke, precies de reden waarom wij de regels hebben opgesteld. Zijn ze er toch niet voor niets.
JulienMoorrees
 Origineel bericht van: silke
hoi nims,
ik stond toch wel versteld van je omschrijving, alles wat je zei komt vollededig met me overeen. alleen dat kattekwaad, tja ik steek niet echt veel dingen uit maat tis wel dat het egt volwassen en serieus worden nog een grote stap is alhoewel ik niet ontken dat ik wel serieus kan zijn :)

helaas, het zoeken naar mijn weg heeft toch wat problemen opgeleverd. Ik was er beter misschien niet aan begonnen en ik kan ook beter niet verder op deze topic ingaan omdat dit hieruit van voort is gekomen. dus zal ik beter niets meer posten. ik was toch best verschrokken. maar ik geef niemand de schuld totaal niet.
groetjes silke

Hey bedankt voor je reactie. Altijd leuk om te horen als het weer een beetje klopt. Je hebt me wel nieuwschierig gemaakt naar de weg die je hebt afgelegd (en dat zal niet alleen van dit topic zijn ;)). Dus mocht je toch nog de moed hebben om het te delen, ik houdt me aanbevolen voor je verhaal :).
JulienMoorrees
 Origineel bericht van: proost
Silke, uit de reactie van Nikskeuh te lezen zijn jullie door dit incident betere vriendinnen geworden. Ze neemt je niks kwalijk en dat moet jij dus ook niet doen, want elk zelfverwijt is onterecht, wat we hier allemaal van je kunnen lezen.
Ik probeerde net de foto met jullie tweeën te zien te krijgen, maar die website is afgesloten. Wijs gedaan met z'n tweetjes.
Goede vriendschap toegewenst verder.

Inderdaad proost, dat was me ook opgevallen. De reactie van Nikseuh is echt als een echte vriendin. Ze neemt je niets kwalijk, en iedereen weet dat je het niet expres gedaan hebt.

En heel misschien, silke, hoort dat dit gebeurd is, nou net toevallig bij de les die je op dit moment aan het leren bent ;).
admin
admin dec 18 '07
 Quote:
Jammer dat je niet meer wilt lezen omdat je blijkt een mensje te zijn ;) . Niemand is feilloos, maar je kan wel ergens goed in worden. Dat jij de gave hebt Karin, lijkt me wel duidelijk. Ik zou het jammer vinden als je hierom niet meer zou lezen. Tenslotte hebben wij niet voor niets de regels opgesteld, om dit soort dingen te voorkomen. Helaas gaat dat soms mis, maar aan de andere kant, dit is de eerste keer sinds de 2 jaar dat er hier foto word gelezen. Voel jezelf niet verantwoordelijk, wij als moderators hadden gewoon eerder deze foto moeten verwijderen.

Niet omdat ik een mens blijk te zijn Nims, ik hoef niet feilloos te zijn. Het is gewoon nog te snel, en eerlijk is eerlijk, natuurlijk voel ik me wél verantwoordelijk voor wat ik heb gezegd, ook al was dat nog zo goed bedoelt.
Het is voor mij geen probleem, ik heb nog voldoende andere "gaves" waar ik de boel mee op stelten kan zetten :D
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420