Loading...
nl

de wereld vandaag

admin
admin dec 17 '07
Ik sta liever midden in het leven dan erbuiten of erboven.
Er boven staan laat je het totaalplaatje zien ertussenin laat je wat meer de nuances zien, maar das mijn visie :)
inneke
inneke dec 17 '07
Ik denk dat het goed is om het grote geheel te zien, van bovenaf- om afstand te kunnen nemen. Maar dat een doorleefd leven vraagt om er ook middenin te staan. Het is daar waar je leven zich afspeelt. Beide dus.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '07
Leef je je leven, of leeft je leven jou?
Lena
Lena dec 19 '07

Leef je je leven, of leeft je leven jou?


Moeilijke vraag Nims

Ik denk soms beide, omdat je mischien niet altijd je leven in de hand hebt.Het mooiste is voor mij als ik kan leven, en daar een goede invulling aan kan geven.
Maar er zijn ook tijden dat het leven mij leeft, ik moet dan maar mee met alles wat er dan op m,n bordje komt,en daar dwars door heen. Dus het laatst ervaar ik dan toch wat negatiever, hoewel je er ook een boel van leert! :P
Grunie
Grunie dec 19 '07
licht-donker
boven het leven-middenin het leven
je leven leven-het leven leeft jou

Steeds weer terugkomen bij de basis: als een weegschaal weer in balans komen. Steeds opnieuw en opnieuw en opnieuw
inneke
inneke dec 20 '07
heel mooi gezegd Grunie: idd, steeds terug in balans komen.
Als de weegschaal constant in evenwicht is, is er stilsatnd/stagnatie, en dat is geen leven meer...
Lena
Lena dec 20 '07
maar wel lekker even die balans :P
gast
gast dec 20 '07
Balans hoeftniet persé stilstand te betekenen. Als je fietst moet je ook in balans zijn anders donder je om. En juist die vaart die je hebt houd je in balans. Een tol is ook een goed voorbeeld. Als die niet beweegd ligt die op één kant. Door rond te draaien, bewegen dus, komt hij in balans en staat rechtop. Het is maar weer net hoe je het interpreteerd en welk voorbeeld je daarvoor gebruikt.
Lena
Lena dec 20 '07
hou me balans op de motor :D

Ik bedoel te zeggen dat tijden van balans niet verkeerd voelen
gast
gast dec 20 '07
Ik denk dat de momenten dat we in balans zijn ervaren worden als "gelukkig zijn". Maar dit hoeft natuurlijk niet persé zo te zijn ;)
inneke
inneke dec 20 '07
Ja, idd balans is niet stilstaand. Het is het corrigeren van het uit-balans zijn. De beweging brengt de balans.
Lena
Lena dec 20 '07
gelukkig maar ;)
es
es dec 20 '07
dans je balans, hahaha!
Lena
Lena dec 20 '07
Goed idee! :D
samen een dansje wagen???? :P
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki