Loading...
nl

de gele draad

Beschermengel
Beschermengel dec 13 '07
gedroomd 9-10-2001

Ik droomde dat er een gele draad in mijn mond (keel) zat ik probeerde hem eruit te trekken ( dit voelde allemaal heel echt) maar het deed behoorlijk zeer.
De parapsycholoog ( waar ik toen de tijd vaak kwam ) wilde wel proberen de draad eruit te trekken, hij trok zachtjes de draad uit mijn mond..ik voelde in mijn maag de klos zitten en hield hem tegen met mijn hand, terwijl de parapsycholoog er zachtjes aan trok...ik voelde dit alles heel echt! toen kwam alles eruit!
( de klos met gele draad )
Delen:
es
es dec 13 '07
Herkenbaar! Ik heb zoiets een keer gehad met dat ik iets moest uitbraken, een soort kaasachtig spul. Het kwam uit mijn keel en ik stikte er zowat in. Ik schrok ervan en wilde het weer opeten, maar het smaakte heel vies. Iemand hield me tegen. Dit was het begin van de periode waar ik nu nog in zit, het loslaten van mijn verleden en alle rotte kaas die nog in me zit. :))
Maf he? Dat zoiets zo concreet wordt weergegeven in je droom. Mooi.
Hoe is het je daarna gegaan?
inneke
inneke dec 13 '07
:S
Ik droom ook vrij regelmatig dat er een soort vieze gum in mijn mond is. Ik wil die er dan (discreet) uittrekken, maar dat lukt nooit- het blijft maar komen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 13 '07
 Origineel bericht van: es
Herkenbaar! Ik heb zoiets een keer gehad met dat ik iets moest uitbraken, een soort kaasachtig spul. Het kwam uit mijn keel en ik stikte er zowat in. Ik schrok ervan en wilde het weer opeten, maar het smaakte heel vies. Iemand hield me tegen. Dit was het begin van de periode waar ik nu nog in zit, het loslaten van mijn verleden en alle rotte kaas die nog in me zit. :))
Maf he? Dat zoiets zo concreet wordt weergegeven in je droom. Mooi.
Hoe is het je daarna gegaan?

Ik weet niet of dit een droom van je is es, maar ik heb zoiets in het echt meegemaakt. Dat ik moest hoesten en proesten en er echt een soort gelig kaasachtig spul naar boven komt. Ik spuug dit altijd uit, want lekker is het niet. Ik dacht altijd dat dit een soort van opgekropt / vastgekoekt longslijm oid was (sorry voor deze viezige praat) .
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 13 '07
Ik droom wel eens dat mijn mond vol zit met Haar en dat ik echt moeite moet doen om al dit haar eruit te trekken. Het voelt ook heel ranzig, en er komt eigenlijk nooit een eind aan al dit haar.
inneke
inneke dec 13 '07
ben je dan een kat in die droom? :-)
Beschermengel
Beschermengel dec 13 '07

Hallo Es,

Ja het gaat redelijk goed met me ..langzaam aan word het steeds beter! want ik heb in de hel geleefd na het overlijden van mijn kind..maar na het weten en meemaken van dit alles word ik alsmaar sterker...ook de dromen helpen me! dit was al een keer tegen mij verteld ..dat ik alle dromen moest opschrijven, het waren allemaal lessen en zou daar van leren.

De draad staat voor: lot en karma
geel staat voor: zon en spoedige verlichting van lasten.

Dus volgens mij heeft de parapsygoloog mij verlost van lot en karma en lasten! eigenlijk ben ik het zelf allemaal die het doet, maar in het echt heeft hij mij ook goed geholpen dus ik denk dat ik daarom over hem droom.
Beschermengel
Beschermengel dec 13 '07
Hallo inneke,

gum staat voor: iets uitwissen

het lukt je niet om iets uit te wissen?
het blijft maar komen?
Beschermengel
Beschermengel dec 13 '07
Hallo Nims,

Haar: seksuele krachten, vaker nog symboliseert Haar ijdelheid.

ijdelheid, seksuele krachten, er komt geen einde aan. ;)

liefs Beschermengel
es
es dec 13 '07
@ NiMs, inderdaad in een droom, maar in het echt, getver, hahaha!
Klinkt inderdaad als een soort verkoudheidachtig iets. Blugh! :)Mijn lieftallige echtgenoot staat 's morgens ook altijd zo te rochelen in de badkamer, haha!

@ Beschermengel, mooi! Echt mooi hoe dat kan. Dat je zo ook geholpen kan worden. Daar ben ik echt blij mee! Ik klink een beetje idioot, maar ik vind het altijd mooi en troostend dat, wat je ook meemaakt in je leven, je nooit alleen bent en er altijd voor je gezorgd wordt, je hoeft er alleen maar open voor te staan en het laten komen. :)
admin
admin dec 13 '07
Ik doe erg mijn best om niet te veel te visualiseren hier...ew!
Lol, allemaal loslaten..

Anne
Anne dec 13 '07
haha anders word het een vieze boel....ieuww
inneke
inneke dec 13 '07
:D
Geweldig!
Beschermengel
Beschermengel dec 13 '07
Hoi Es,

Ja geweldig he dat we vanaf de andere kant toch geholpen worden ..als je er voor open staat kun je zo veel zien! en nee is helemaal niet idioot hoor :)zo denk ik er ook over!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki