Loading...
nl

Iets dat Zwart en Wit tegelijkertijd is

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '07
Ja die q-bit valt inderdaad onder de noemer paradox, alleen is het jammere aan deze paradox, dat hij daadwerkelijk bestaat en realiteit is. Er zijn werkende kwantum computers op de wereld, die echt bestaan uit q-bits. De paradox is dus eigenlijk. Hoe kunnen deze dingen bestaan, terwijl ze logisch gezien niet zouden kunnen bestaan ;).
gast
gast dec 17 '07
of kunnen ze alleen niet in ons denken bestaan!
gast
gast dec 17 '07
Weet je dat er wel androgene dieren leven op deze wereld.
De papagaaivis is daar één van. Die veranderd pas van geslacht als er moet worden voort geland en al naar gelang de noodzaak wordt het een hij of een zij. Grappig he!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '07
Ja grappig en inderdaad dat had ik ook al eens gehoord van die papagaaivissen.

Ik begrijp alleen niet wat je bedoelt met kunnen ze niet in ons denken bestaan? Ik kan me prima bedenkdn dat zo'n q-bit bestaat, anders was ik er ook geen onderwerp over begonnen om te vertellen dat iets wat zwart en wit tegelijkertijd is, gewoon bestaat :D.
gast
gast dec 18 '07
 Quote:
Hoe kunnen deze dingen bestaan, terwijl ze logisch gezien niet zouden kunnen bestaan


Vandaar dat ik dat zeg over het denken.
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 18 '07
 Origineel bericht van: gast
De mensen van tegenwoordig, vooral de "spirituele" mens wil alleen het "wit" in de wereld en in zichzelf zien en veroordelen het "zwart" maar in wezen bestaan die twee als geheel dus is het niet mogelijk om alleen maar wit te hebben. En aangezien de natuur zorgd voor herstel van het evenwicht in wit en zwart zal het zwart alleen maar meer worden als het wit de overhand neemt. Wit en zwart kan alleen "opgeheven" worden als ze beiden evenveel aanwezig zijn. En niets is gelijk aan alles in het grote geheel.
Betekend overigens geen vrijbrief om alles wat God verboden heeft te gaan doen.


Het eerste wat me te binnen schoot om te reageren was Jing-Jang.

Maar dat heeft Gast hierboven al heel duidelijk omschreven.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki