Loading...
nl

Droom over ongeluk met de bus

Anne
Anne dec 12 '07
Ik droomde vanacht dat ik in de bus zat een connexxion bus naar rotterdam toe. Ik neem die bus wel vaker. Hij rijd altijd dezelfde route maar in mijn droom moest hij een omweg maken en kwam zo bij de straat uit waar mijn nicht woont. Die straat was afgesloten en stond een ijzeren hek voor. Aan de linkerkant was een sloot maar die stond vol met riet groen riet je zag niet echt dat het een sloot was. De buschauffeur gaf gas en reed keihard door het hek heen en ging met de bus naar links en belande in de sloot ik schreeuwde nog neeeeee niet doen maar het gebeurde toch. Toen zat ik dus in de bus en de bus verdronk in de sloot al het water liep naar binnen en ik moest eruit. Hoe ik eruit ben gekomen weet ik niet meer door de deur of door een raam. Ik weet alleen dat ik als enige uit de bus ben gekomen en al die andere mensen zijn verdronken...
Behalve de buschauffeur zelf ik zag hem langs de kant staan met een vreselijke grijns op zijn gezicht.

Ik vond deze droom heel raar het geeft me een beangstigend gevoel van verdriet en ik voel me nu ook heel raar door zijn droom.
Dat heb ik wel vaker als ik dan zo soort droom droom dat ik me heel de dag heel raar voelt soms wel dagen...
Heeft iemand dat ook??

Groetjes aNNe
Delen:
Lena
Lena dec 12 '07
Heb je hier wat aan Anne?. Het is van Dilani,s topic


Blauwe Nacht Wavespell
zo 2 december - vrij 14 december 2007

Verkennen van de binnenwereld
Intuïtie, Dromen, Overvloed

Je kunt extra moe zijn deze dagen en vroeg naar bed willen. Geef daaraan toe, want het is Droomtijd! Schrijf je dromen op. Ook huisvestingzaken kunnen aan de orde komen. Geef het aandacht. Dit kan ook het huis in jezelf zijn. Voel je je thuis in en met jezelf?
In het rijk der dromen is er nooit sprake van tekorten. Angst voor tekort is het omgekeerde van overvloed. Opruimen en weggooien van overbodige spullen kan ruimte creëren, in je huis en in je geest. Laat je deze dagen niet verleiden om in angst te vervallen. De Wavespell daagt je uit! Heb vertrouwen.
admin
admin dec 12 '07
Nou snap ik die opruimwoede, gelukkig.. ik was al even bang dat het misschien niet meer over ging....lol
Anne
Anne dec 12 '07
Weet het niet lena,

ik heb heel vaak van zulke rare drome en voel me heel de dag niet lekker erdoor niet op me gemak verdrietig achtig. het is heel raar en word er een beetje gek van.
Beschermengel
Beschermengel dec 12 '07

Misschien heb je er wat aan de symbolen in je droom en de betekenis ervan:
Bus, Lot. Haltes betekenen rustperiodes en de noodzaak te overleggen in welke richting verder te reizen.

Verdinken: Overvallen door emoties en de druk van het leven.

De buschauffeur kun je zien als negatief die niet wilt dat je verder reist, dus ik bedoel de richting om verder te gaan, Jijzelf.

Laat je er niet vanaf houden ..het negatieve (dus de buschaufeur)
jij bent er als enige uitgekomen..dus! ook met de richting om verder te reizen..en daar bedoel ik mee ..in je gewone leven.
Je komt er wel hoor!
Niet bang zijn van zulke dromen..het zij allemaal testjes.
Geloof me ik heb er al heel veel gehad ..en de eerste die waren ook niet allemaal even leuk. Ik zal ze later wel is opschrijven.
Ik schrijf nu alleen de mooie (symblische dromen op)

Beschermengel
Anne
Anne dec 12 '07
Beschermengel,

Niet bang zijn van zulke dromen..het zij allemaal testjes.
hoe bedoel je dit precies?? hoe moet ik dit zien??

Verdinken: Overvallen door emoties en de druk van het leven.
kan wel kloppen ;)

Laat je er niet vanaf houden ..het negatieve (dus de buschaufeur)
jij bent er als enige uitgekomen..dus! ook met de richting om verder te reizen..en daar bedoel ik mee ..in je gewone leven.
welke richting??? die ik voor ogen heb?
proost
proost dec 12 '07
Anne, men zegt wel eens dat je "in de boot genomen" bent als je door iemand belazerd bent. Jij bent in je droom "in de bus genomen" en die buschauffeur had geen boodschap aan je waarschuwing tot redding van iedereen in de bus. Dat zegt nogal wat over je sociale gevoel.
Ken je iemand met een anti-sociaal gevoel, die het op jou voorzien heeft? Mijdt zo iemand. Zulke mensen lopen zich wel te pletter tegen anderen, die sociaal voelend zijn.
Wat het riet in die sloot betreft, stuur zulke mensen met een kluitje in het riet.
Anne
Anne dec 12 '07
proots...
anti-sociaal gevoel... iemand die niet sociaal is niet makkelijk praatje maakt?? bedoel je zo iemand of wat is de omschrijving voor zo iemand
proost
proost dec 12 '07
Iemand, die in zijn hart overal tegen aan schopt en dat niet direct laat merken, een schijnheiligerd.
Asocialen camoufleren dat vaak niet, een antisociaal persoon vaak wel.
LPChip
LPChip dec 13 '07
Dank je Lena, ik wist niet dat het nu de "slaap tijd" was. :)Maar dit verklaart een boel. :D
admin
admin dec 13 '07
Sorry Anne dat ik in mijn reactie als een olifant over jouw gevoelens walste.
Jij schrijft dat je je rot voelt en ik reageer met een grapje....
Vannacht heb ik een afschuwelijke droom gehad(ik kan mijn dromen al jaren niet meer onthouden). Maar deze geeft me net als jij beschrijft een enorm katterig gevoel. Toen ik jouw bericht aanklikte realiseerde ik mij dat jij gisteren hetzelfde voelde, en het voelt inderdaad k***e.
Ik hoop dat je vannacht een hele fijne droom hebt gehad, knuffel karin.
Beschermengel
Beschermengel dec 13 '07

Hoi Anne,
Testjes, ik zie het hele leven als een test daarom omschrijf ik het zo ..dus ook je dromen want die zijn ook een deel van jou,wat je droomt is allemaal van jezelf.

Als je droomt dan lig je denken en voelen op een speciale golflengte wardoor je dingen ziet, voelt..die je anders niet zou voelen of zien.

Sommige dromen kunnen iets belangrijks betekenen ..andere minder maar ze betekenen altijd iets! Een verborgen haat ..angst of jalouzie kan uit een droom blijken die misschien naar je eigen idee heel ergens anders over gaat. Dromen vertellen nooit letterlijk wat er an de hand is..maar ze maken gebruik van symbolen.

Lucide dromen zijn waar in je er bewust van bent dat je droomt en daardoor alles kunt doen in die droom wat je zelf wilt..en zijn zeer echt!

Welke richting die je voor ogen hebt: daar bedoel ik mee ..de groei in je leven en waar je voor gekozen hebt voordat je op aarde kwam.je bent hier om te groeien te leren en verlicht te raken zodat we als we overgaan op een hoger niveau verder kunnen
Maar dit kan wel eeuwen duren hoor eer we zo ver zijn ..maar elk leven worden we een stukje mooier.

liefs Beschermengel
Anne
Anne dec 13 '07
@ Karin geeft niet dat je zo reageerde heb er niet eens zo opgelet ik lachte meer om je reactie ;)
Rot voor je dat je vannacht een vreselijke droom heb gehad.
Ik heb vannacht over jou gedroomd...geloof het of niet we waren muffins aan het maken met daarop hartjes van marsepein... :)
Groetjes aNNe
admin
admin dec 13 '07
Je gelooft het nooit Anne, maar ik heb nu in het echie muffins in de oven staan voor mijn dochter Jessy haar verjaardagstractatie....
Niet met hartjes maar met groene icing en boerderijdiertjes..

LOL!
Anne
Anne dec 13 '07
Hahahaha wat grappiggg :Phoop dat ze lekker waren
admin
admin dec 13 '07
We hebben ze geproefd en ze waren heerlijk!
Grappig dat jij net over muffins droomt :)
Anne
Anne dec 13 '07
jah dat is toevallig:P
Lena
Lena dec 13 '07
Vertel me wat dan? :P
Anne
Anne dec 14 '07
Ik heb nagedacgt over die droom. Maar die buschauffeur en ik overleven het alleen. Misschien gaat het daarom wel om dat die buschauffeur en ik verder moeten. Dat denk ik eerlijk gezegd dat het verhaal is er achter. ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki