Ik droomde vanacht dat ik in de bus zat een connexxion bus naar rotterdam toe. Ik neem die bus wel vaker. Hij rijd altijd dezelfde route maar in mijn droom moest hij een omweg maken en kwam zo bij de straat uit waar mijn nicht woont. Die straat was afgesloten en stond een ijzeren hek voor. Aan de linkerkant was een sloot maar die stond vol met riet groen riet je zag niet echt dat het een sloot was. De buschauffeur gaf gas en reed keihard door het hek heen en ging met de bus naar links en belande in de sloot ik schreeuwde nog neeeeee niet doen maar het gebeurde toch. Toen zat ik dus in de bus en de bus verdronk in de sloot al het water liep naar binnen en ik moest eruit. Hoe ik eruit ben gekomen weet ik niet meer door de deur of door een raam. Ik weet alleen dat ik als enige uit de bus ben gekomen en al die andere mensen zijn verdronken...
Behalve de buschauffeur zelf ik zag hem langs de kant staan met een vreselijke grijns op zijn gezicht.
Ik vond deze droom heel raar het geeft me een beangstigend gevoel van verdriet en ik voel me nu ook heel raar door zijn droom.
Dat heb ik wel vaker als ik dan zo soort droom droom dat ik me heel de dag heel raar voelt soms wel dagen...
Heeft iemand dat ook??
Groetjes aNNe