Loading...
nl

raar maar waar...

admin
admin dec 12 '07

• Vlinders proeven met hun pootjes
• De kwaak van een eend echoot niet. Niemand weet waarom.
• Een orkaan genereert in tien minuten meer energie dan alle nucleaire wapens.
• Er stikken gemiddeld 100 mensen per jaar in een balpen.
• De meeste mensen zijn banger voor spinnen dan voor de dood.
• Negentig procent van de New Yorkse taxichauffeurs zijn immigranten die er pas wonen.
• Vijfendertig procent van de mensen die contactadvertenties plaatsen is al getrouwd.
• Olifanten zijn de enige dieren die niet kunnen springen.
• Slechts één op de miljard mensen wordt 116 of ouder.
• Je kunt een koe de trap opkrijgen, maar niet eraf.
• Vrouwen knipperen twee keer zoveel als mannen.
• Het is fysiek onmogelijk aan je elleboog te likken.
• De bibliotheek van de Indiana University zakt meer dan 2,54 centimeter per jaar. Toen het gebouwd werd waren de bouwkundigen vergeten het gewicht van alle boeken op te tellen bij het gewicht...
• Een slak kan drie jaar slapen.
• Er is geen engels woord wat rijmt op "MONTH."
• Onze ogen blijven altijd dezelfde grootte vanaf onze geboorte, maar onze neuzen en oren groeien door. ENG!
• De elektrische stoel is uitgevonden door een tandarts.
• Alle poolberen zijn linkspotig.
• In het oude Egypte epileerden de priesters ál hun lichaamshaar, inclusief wenkbrauwen en wimpers.
• De ogen van een struisvogel zijn niet groter dan zijn maag... maar dan zijn hersens
• TYPEWRITER is het langste woord wat je kan maken met alleen letters uit de bovenste rij van je keyboard.
• Als Barbie levensgroot was zouden haar maten 39-23-33 zijn. Ze zou twee meter 81 lang zijn.
• Een krokodil kan zijn tong niet uitsteken.
• De aansteker werd uitgevonden vóór de lucifer.
• Amerikanen eten gemiddeld één hectare pizza per dag.
• Bijna iedereen die dit heeft gelezen probeerde zijn elleboog te likken.

Jij ook hè?

http://www.flabber.nl/archief/002658.php
Delen:
Renco
Renco dec 12 '07
Hey Karin,
Ik heb er 1tje die niet klopt "De kwaak van een eend echoot niet. Niemand weet waarom." Dit is niet waar, je kan het zelf uitproberen. Vang een eend, zet dees onder een brug waar het echoot en laat hem kwaken. Je hoort een echo. Maar waarom dat dit lijk alsof het niet is, is dat de echo en de kwaak van een eend zo veel op elkaar lijken dat deze wordt gezien als geen echo, maar hij is er wel.

~Renco
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 12 '07
Er is hier ooit een onderzoek naar gedaan in mythbusters, de echo van een eend. Ze hadden er destijds nog wel een verklaring voor, maar eerlijk gezegd ben ik deze verklaring vergeten.
admin
admin dec 12 '07
Oké, ben drie uur op eendenjacht geweest vanmiddag, heb het beest mee een brug onder gesleurd en gepoogd hem te laten kwaken, toen dat niet lukte heb ik hem in een kikker veranderd en die kwaak echoet wél! In opperste aanbidding heb ik de kikker toen gekust en nu zit ik met mijn nieuwe prins achter een kopje kruidenthee,.. lol
Renco
Renco dec 12 '07
owk, nou ja als jij het zegt
es
es dec 12 '07
Hahaha Karin, hij is toch wel knap? Of voelt hij nu evengoed nog koud en nat aan? Warm hem maar lekker op dan.
En NiMs, die aflevering heb ik ook gezien, maar ik begreep het toen al niet. Hij maakte zelf zijn echo al geloof ik, zoiets, en daarom hoor je geen echo. Ofzoiets.
proost
proost dec 12 '07
Een koe kan een trap aflopen. Vraag de veehandelaren maar.
Welke honderd mensen per jaar stikken er in een balpen? Statistieken graag. Artsen moeten doodsoorzaken opgeven.
Onder welke omstandigheden slaaps een slak drie jaar?
Ogen en hersens van een struisvogel met elkaar vergelijken is een foute vergelijken. Bij de ogen gaat het om het oppervlak en bij de hersens om het volume.
Een hectare pizza bestaat niet. Ooit een akker met pizza's gezien?
Vuursteentjes bestonden er inderdaad voor de lucifer, maar wie vond het ronddraaiend slijpsteentje voor de aansteker uit?
Olifanten kunnen niet springen? Hoe paren ze dan?
Wat van de ogen van de mens blijft even groot? De pupil? De oogkas groeit met het hoofd mee.
Waar halen de New Yorkse taxichauffeurs hun (taxi-)rijbewijs?
sefewet
sefewet dec 12 '07
dit is allemaal wel lol om te zien :P.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 12 '07
Nou wat ik me dacht te herinneren was dat de eigenschap van de kwaak van een eend een soort van symetrisch spiegelbeeld is, waarde de echo eigenlijk direct wordt tegengedraaid, en uitsterft of zoiets.
dragon
dragon dec 12 '07
 Origineel bericht van: proost

Olifanten kunnen niet springen? Hoe paren ze dan?



Springend paren....interessant, doel je op de olifant zelf of op eigen ervaring :P
admin
admin dec 13 '07
@ proost,

Olifanten springen niet tijdens het paren.
Ik begrijp niet goed waarom jij soms zo "vreemd" reageert op posten van mij. Vragen die ik je heb gesteld geef je geen antwoord op, is daar misschien een reden voor? Of zie ik weer spoken?
Zo ja, dan heb ik niets gezegd.
Serenity
Serenity mei 14 '11
Origineel bericht van: Karin
Oké, ben drie uur op eendenjacht geweest vanmiddag, heb het beest mee een brug onder gesleurd en gepoogd hem te laten kwaken, toen dat niet lukte heb ik hem in een kikker veranderd en die kwaak echoet wél! In opperste aanbidding heb ik de kikker toen gekust en nu zit ik met mijn nieuwe prins achter een kopje kruidenthee,.. lol


hahahahaha ik moest zo lachen om deze opmerking!
Groene_heks
Groene_heks mei 15 '11
Jeumig, ik ben hier al langer dan ik dacht smile
gast
gast mei 15 '11
Hahaha, niet weg te meppen winkNet als ik......
Groene_heks
Groene_heks mei 15 '11
Wij zijn haast aan een jubileum toe lolz..
Serenity
Serenity mei 15 '11
hahaha L.O.L.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki