Loading...
nl

waar kom ik vandaan uit mijn vorig leven

blue eye witch
blue eye witch aug 22 '06
Ik heb soms het gevoel dat ik achtervolgt wordt door mijn vorig leven.
Ik heb een tijd terug last gehad van geesten om me heen en er was eens een oude vrouw die me heeft opgezocht vroeger ze was een geest.
jaren later ben ik met een vriendin naar een pharagnost geweest en die vertelde mij dat zij van mij vorig leven was en dat ik een zigeunerin was en zij ook en dat er een strijd was geweest tussen haar(heks) en mij.
maar ik weet niet wat ik moet geloven of dat zo is maar als het zo is wat is er dan gebeurd.
Delen:
LPChip
LPChip aug 24 '06
Hoi Ingrid,

Ik kan je niet echt een goed antwoord geven op je vraag, maar het verhaal klinkt aannemelijk.
yannick
yannick sep 20 '06
via een foto kan ik miss wat meer te weten komen.
blue eye witch
blue eye witch sep 20 '06
hallo Yannick
ik heb een foto staan bij foto lezen

ik ben erg benieuwd wat je eruit kan halen
dank je alvast er voor.
groetjes ingrid
yannick
yannick sep 22 '06
het eerste wat me opvalt is dat je mooie ogen hebt :p , je hebt een indigo aura, Indigo : genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieusheid, voorzichtigheid.
je zit erg lekker in je vel, en wil graag van het leven genieten. meestal ben rustig, maar als je wil kan je erg uit je dak gaan. je bent een ondernemend mens, en je wilt veel uit dit leven halen, veel ontdekken, houd van uitdaging. er zijn veel engelen die over je waken, vooral overleden familie van je.
je bent een goed mens. blijf zo door gaan!!

ik heb het gevoel dat je in je vorige leven, een arm leven lijden, maar je was toen wel een gelukkig. als de heks btw je lastig valt moet je het volgende doen..:
- laat duidelijk aan de weten dat ze weg moet gaan
- probeer dr naar een begraafplaats te sturen, het kan zo zijn dat ze daar het licht kan vinden
- roep een paar engelen op die haar weg willen nemen naar een andere plaats.

volgens mij was die heks een oude zus van je uit je vorige leven, jullie hadden vaak ruzie.
maar je moet in deze tijd leven, je hebt een bter leven zo, en je bent nu iemand anders, maar wel met dezelfde ziel zeg maar

en heks is miss een groot en raar woord ;), zo moet je het niet gaan opvatten.
als je een cirkel om je trekt, zal dat je gaan beschermen, denk er niet te moeilijk over na :)


groeten yannick
yannick
yannick sep 22 '06
denk er niet te moeilijk over na, en probeer die vrouw uit je leven te halen ;)
indigo
indigo sep 22 '06
Weet iemand hoe je er achter kunt komen wie of wat je wat in een vorig leven?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '06
 Quote:
Origineel van indigo:
Weet iemand hoe je er achter kunt komen wie of wat je wat in een vorig leven?
Daarvoor moet je regressie therapie doen. Ik weet niet hoe het precies werkt. Carolyn die hier ook op het forum zit, heeft er ervaring mee. Mss dat ze er eens iets over kan vertellen?
blue eye witch
blue eye witch sep 25 '06
dank je wel yannick

ik ben erg blij met je reactie,
het bevestig mijn gevoel en komt goed overeen wat ik dacht en voelde.
ik heb een goede vriendin gehad die eigenlijk niet goed was. en ben met haar naar pharagnoste geweest en naar een hypnose show geweest en we zaten op de podium en we werden onder hypnose gebracht en wat we van hem horde en van de pharagnost was dat zij en ik zussen waren en we hadden geen goede band met elkaar en heel vaak ruzie en dat is nu in dit leven als vriendinnen ook niet goed gegaan en heb de contact met haar verbroken alleen omdat ze me elende gaf.
ik ben nu ook een boek aan het lezen ( op zoek naar uw vorig levens, van cassandra eason )daar staat duidelijk in wat je moet doen en waar je op moet letten en wat je kan tegen komen, het is erg boeiend.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 27 '06
Heb je toevallig een kort lijstje met wat je moet doen ;).
blue eye witch
blue eye witch okt 3 '06
ik zal het op een rijtje zetten en zal ik binnen kort erop zetten.
yannick
yannick okt 4 '06
ingrid :D

alles goed??
heb je nog gedaan wat ik gister tegen je zei??
die engelen die ik naar je had gestuurd, hadden ze je geholpen?
ik hoor het wel ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki