Loading...
nl

Wat zijn uw genezende krachten?

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 28 '07
Ik rook niet dus dat kan het niet zijn. Ik heb er ook niet echt last van ofzo, dus ik heb zoiets het zal er wel bij horen :). In ieder geval bedankt voor de uitleg.
Marion
Marion jul 11 '07
Het maakt toch niet uit hoe je mag genezen. We zijn toch doorgeefluikjes en op welke manier dit gebeurt maakt toch niet uit. Het gaat om te intentie van het geven. Doe je dit uit liefde om te helpen of voor je eigen ego? Daar zit het grote struikelblok bij vele mensen en dit is zo jammer. Het liefst wil je ieder mens helpen inzichten te geven of te genezen bij ziekte. Maar ieder mens heeft zijn eigen lessen, en wat er mag gebeuren bepalen de hogere krachten ( de bron van alles wat is) of dit nu genezing is of inzichten. Ik heb die dingen losgelaten en ervaar nu wat een vrijheid dit geeft om vanuit hier te mogen werken. Het is niet aan mij om te oordelen of te bepalen wat er met mijn clienten mag gebeuren. Ik werk vanuit mijn hart en voor de rest laat ik alles los en vertrouw volledig op mijn intuitie.
Dit maakt het leven zo simpel en bevrijdend om gewoon te zijn wie je bent.

Pluk de dag en geniet
Liefs Marion
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 12 '07
Helemaal mee eens. Ik probeer zelf ook altijd mensen te helpen als ik dit kan. Nou is het wel zo dat ik selectief ben in wie ik help. En daar komt wss wel mijn ego om de hoek kijken ;)ik help niet iedereen. Geld dit voor jullie ook?
admin
admin jul 12 '07
Dat strookt niet met je avatar Nims.. :)
admin
admin jul 12 '07
Het was geen kritiek Nims, ik vond jouw uitspraak grappig in combinatie met de avatar van een engeltje, thats all.
Ik help ook niet iedereen hoor en ben zeker géén engel, helaas heeft het bij sommige mensen niet zoveel zin omdat er bij die mensen vaak alleen de hulpvraag is en er dan niets met het antwoord wordt gedaan, vrije keus natuurlijk maar tijdsverspilling voor mij. Ook vragen die via via gaan daar doe ik niets mee.
Dus je bent echt niet de enige :)
Selma
Selma jul 13 '07
Ik rook als een je weet wel, zie ginds komt Selma, zou een heel toepasselijke variatie kunnen zijn.
Mijn handen en voeten zijn altijd warm, midden in de winter ook, alhoewel we tegenwoordig meer een herfst periode van 6 maanden hebben.
Afijn, zodra ik koude handen en voeten heb/krijg weet ik dat ik ziek ga worden.
Sokken draag ik heel zelden, omdat het me al gauw te warm wordt, het voelt als afgesloten zitten en benauwd me.
Thuis loop ik op teenslippers en ik wil daar zonder nadenken, 's winters ook weleens mee naar buitenlopen.
Gelukkig kom ik er zodra ik in de auto zit wel achter, want ik kan er niet mee autorijden.
Troost vind ik een mooi woord, iemand even in je armen nemen, eens lekker laten uithuilen een aai over iemands bol, soms is dat al genoeg om iemand even een zetje in de goede richting te geven.
Warmte delen even laten voelen dat iemand niet alleen is, of dat genezend is?
Ik denk het wel, dat kunnen we gelukkig allemaal, helaas gebruikt niet iedereen het!

Liefs en groetjes, Selma
Ayasha
Ayasha jul 13 '07
Mijn handen worden net warm als ik iemand heal terwijl ik normaal ì¡ltijd koude handen heb. (neen geen koude voeten, enkel koude handen) Het kan 30° zijn buiten en ik heb ijskoude handen ;)Als ik heal zijn ze niet heet maar gewoon aangenaam warm en voelt de persoon waar ik mee bezig ben ook een aangename warmte. Hoewel; ofwel voelt niet iedereen hem, ofwel merkt niet iedereen hem op. Want ik hoor niet iedereen daarover spreken. ;)

De dieren hier vinden het echter heerlijk die komen liefst zo dicht mogelijk.

Wat energie kan doen he...

Selma; dat is steunend. :)Ken iemand waarvan ik wéét dat ie het zou kunnen, alleen hij zelf is daar niet van overtuigd. Maar ken er ook genoeg waarvan kweet dat ze het nooit zullen kunnen. Hoe graag ze ook willen.
Selma
Selma jul 23 '07
Hoi Kath,

Ik heb geen helende krachten hoor, die gave heb ik niet.
Wel heb ik ondervonden dat je iemand kan helpen door er te zijn. warmte te geven enz.
Of dat steunend of helend is weet ik niet, als iemand er "beter"
van wordt is het voor mij best.
Of ik helende gave zou willen hebben weet ik eigenlijk niet, ik ben er denk ik sowieso te onzeker voor.
Maar ik denk dat als je die gave wel hebt, je in iedergeval daar niet onzeker over bent.

Liefs en groetjes, Selma.
Thomas A
Thomas A jul 23 '07
Er "zijn" voor een ander is volgens mij het beste wat je kunt doen. Zo blijft/komt er ruimte voor die ander............
admin
admin jul 23 '07
Mijn handen worden vaak zo warm dat de persoon die ik dan behandel echte hitte voel, het is wel eens voorgekomen dat ik stopte uit angst mezelf of de ander te verbranden. En inderdaad mijn katten vinden het heerlijk en kruipen soms helemaal tegen mij aan en duwen met hun kopje tegen mijn hand om te vragen, zo lief.
Irene
Irene sep 5 '07
Het verschil tussen chakra en reiki, werd mij altijd verteld dat chakra therapie sneller werkt dan reiki, het werkt meer direct, terwijl je van reiki het meer in slow motion merkt, althans dat is mij overkomen, dat chakra directer was, in het helpen genezen.

Wel vind ik persoonlijk dat het allemaal doorgegeven wordt van boven, en dat wij zelf alleen doorgeefluik zijn,

groetjes van Irene
Heidelroos
Heidelroos sep 5 '07
In mijn ogen is het meest helend dat een mens mag zijn zoals hij of zijn werkelijk IS...

heel jezelf, met jezelf te mogen zijn?

Liefs
sefewet
sefewet sep 10 '07
als ik geneeg met mijn handen voel ik dat er energie uit mijn handen kom, maar ik voel ook wanneer het terugkaatst omdat iemand bijv een schild heb das wel irritant dan krijg ik die energie terug en dat voelt dan niet echt prettig.
ik voel ook dat ik de energie er zogezegd eruit duwd het is me weleens gewoon gelukt bij een vriend van mij om in 2 min 1 wond te genezen en heel makkelijk ook, hoefte amper te concentreren zat ook met hem gewoon te praten en te chillen verder.
maarja ik heb er ook controle over heb ik gemerkt van hoeveel ik geef.
ik geef van mijn eigen energie en als ik veel te veel geef dan word ik moe ook...
Beschermengel
Beschermengel sep 11 '07

Ja inderdaad "wat Thomas zegt "...er zijn! ..aandacht!.. en luisteren! gewoon luisteren.

Liefs Beschermengel
Ayasha
Ayasha sep 14 '07
sefewet ik denk dat je eens bij jezelf moet gaan stil staan als de teruggekaatste energie niet fijn aanvoelde. Dan ben je nl erg verkeerd bezig.
Het ''schild'' is in dit geval een verdedidings mechanisme dat gelúkkig ''altijd'' aanwezig is... God weet waar je de persoon toen anders mee opgezadeld had.
sefewet
sefewet sep 15 '07
ik weet al hoe het komt:P
nu lukt het wel makkelijk mijn vriendin de net knallende hoofdpijn gewoon eventjes gedaan weer en nu stelde ik de vraag erbij vertrouw je me? en toen lukte het heel makkelijk. en geen problemen verder ik heb het ook bij meerderen gedaan en toen lukte het daarna ook.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki