Loading...
nl

Wat zijn uw genezende krachten?

paula39
paula39 nov 25 '06
Dit moet ik je nog even schrijven
ik ben zo gek op romano dat het soms eng is
ik hou zo veel van hem
na zijn geboorte is de liefde voor zijn vader ook steeds minder geworden totdat het vorig jaar helemaal op was. toen romano geboren is klamde ik me aan hem vast ,ik had het gevoel van "hij is van mij"niemand mocht hem ook vasthouden
gek is dit he
met mijn dochter had en heb ik dit veel minder
dat is ook een heel ander kind

liefs Paula
Debiorah
Debiorah nov 25 '06
Hi Paula,
Ik weet niet hoe je relatie met romano's vader is verlopen dus kan niet zeggen of het met elkaar in verband staat. Had hij misschien moeite met Romano of de band die jij met Romano hebt?
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo gek hoor dat je zo'n intense band hebt. Je laat je gevoel spreken! Ik denk ook dat Romano hier misschien wel meer invloed op heeft dan je zou vermoeden. ;)
paula39
paula39 nov 26 '06
Hoi Debiorah

Romano heeft veel minder met zijn vader dan met mij,Hij liep altijd een beetje "te koop"met zijn hoogbegaafdheid en ik zat meer met het autistische stukje
Ik vind het wel heel bijzonder hoe Romano nu met mijn nieuwe vriend omgaat,hij is rustiger en voelt zich op zijn gemak bij hem,meer als bij zijn vader denk ik

Liefs
Incripted
Incripted nov 26 '06
 Quote:
Origineel van NiMS:
 Quote:
Origineel van Incripted:
nims als ik jou als voorbeeld stel, jij bezit een energie peil dat niet veel voorkomt bij jongere mensen, het enige probleem dat er te voelen is bij jou is dat je veel energie verloren laat gaan.

de conclusie daardoor is vrij simpel, door dat je te snel een hoog niveau hebt bereikt heb je problemen de energie te kanaliseren doorgeen je lichaam, daardoor verlies je er door je handen.

als je ooit nog eens mediteerd, probeer dan een zelfbewust te worden van wat er door je lichaam stroomt, en concentreer je op hetgeen waavan je voelt dat niet zijn juiste hang gaat, en zo kun je dat ietwat verminderen, stukje bij beetje.
Het rare is, dat ik niet het gevoel heb dat er energie verspilt wordt. Ik heb juist het idee dat het goed gebruikt wordt waarvoor het nodig is. Ik zal er bij de volgende keer mediteren eens op letten waar het heen gaat. Het is namelijk wel zo, dat ik nooit teveel verlies, dus ik heb nooit het gevoel dat ik wat tekort kom.
zeker eens proberen eens u weet waarhet heengaat weet u ook waarvoor het wordt gebruikt en kunt u zelf beslissen of u er iets aan wilt doen of niet.
An-Naas
An-Naas dec 6 '06
volgens mijn is het allemaal hetzelfde reiky paranormaal genezen enz iedereen tapt uit hetzelfde vaatje.
En word er gewoon een andere naam aan gegeven,en waarom eigelijk?
Ik zelf loop al heel wat jaren rond in dat wereldje,de bewegingen die je maakt met behandelen zijn nog dezelfde dan vele jaren geleden.
LPChip
LPChip dec 6 '06
Ik denk dat de methode en wat er genezen wordt bepaald welke vorm je beoefend.

Ik dacht namelijk dat reiki en chakra therapie hetzelfde was, maar dat is niet zo. Reiki is namelijk het toebrengen van energie op de plek waar men pijn ervaart, waar chakra therapie de chakra repareert zodat het lichaam zelf de energie kan opvragen om die plek te genezen.
tjeetjejul80
tjeetjejul80 mei 21 '07
 Quote:
Origineel van carolyn:
Afgezien van dit, weet ik al uit mezelf dat ik genezende handen heb en dus ook pijn kan verlichten en weghalen bij anderen en bij mezelf. Dat is wel lekker, maar ik merk ook dat ik over het algemeen hele ijskoude handen heb. Ze zijn dan niet warm te krijgen en ook zelfs niet onder een hete douche.
Dat heb ik ook. alleen heb ik geen koude handen maar bloedheet. Zelfs in de winter bij -10 bijvoorbeeld hoef ik nog geen handschoenen te dragen omdat mijn handen zo warm zijn. dat is ook niet prettig.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 21 '07
Ik heb altijd koude handen. Ik verlies dus enorm veel energie via mijn handen. Ook mijn voeten verliezen redelijk wat. Gelukkig hebben ze daar sloffen voor uitgevonden :).
Mimi*
Mimi* mei 22 '07
Nou handschoenen aan doen dan :p
Anne
Anne mei 22 '07
ik heb altijd koude handen..altijd maar wat zegt dat dan?
mause
mause mei 22 '07
ik ook en ook altijd koude voeten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '07
Ik weet niet wat koude handen zeggen. Ik heb er verder eigenlijk geen last van. Misschien is het wel een manier om mijn grote hoeveelheid energie die ik heb te laten wegvloeien. Iets anders zou ik eigenlijk niet zo weten.
mause
mause mei 23 '07
ik weet ook niet wat het te betekenen heeft.
LPChip
LPChip mei 23 '07
Koude handen en koude voeten betekend slechts een slechte bloedsomloop.

Dit kan gestimuleerd worden door de bloedvaten te activeren. Accupunctuur is een welbekende methode.
admin
admin mei 24 '07
Volgens mij komt er warmte van je handen bij handopleggen en geen kou.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '07
Dat ligt er maar net aan wat je doet. Als je energie moet opnemen worden je handen koud. Hm, en dus besef ik me ineens dat mijn handen misschien wel koud zijn om energie op te nemen. Om mij gevoeliger te maken voor subtiele energieverschillen, zodat ik die met mijn koudere handen kan voelen. Ik voel nu ik erover nadenk altijd een koude tocht over mijn handen als er een entiteit is, en dat terwijl ik het nergens anders voel. Bedankt Feileacan! Je hebt me aan het denken gezet :D.
Anne
Anne mei 25 '07
ja nims dat heb ik ook over mijn handen voel ik ook vaak een koude tocht maar niet alleen daar
saskia
saskia mei 25 '07
Ik heb ook vaak last van koude handen als ik net mensen heb behandeld. Maar verder zijn ze lekker warm. Het is volgens mij niet dat het met de bloedsomloop te maken heeft. Maar wat je er mee doet.
LPChip
LPChip mei 25 '07
Bloedsomloop kan een oorzaak zijn als je altijd last hebt van koude handen of voeten. Ik doelde niet op de momenten vlak na gebruik van bijv. helende krachten.
admin
admin mei 26 '07
Als de kundalini door mijn lichaam raast ervaar ik dat als ijswater over mijn rug, sommigen voelen hitte. Ik denk dat hitte en kou beiden energien kunnen zijn, of je ze nu opneemt of doorgeeft.
Regelmatig koude handen en voeten zijn meestal een probleem in de bloedsomloop, rokers hebben hier vaker last van dan mensen die niet roken.

liefs,
Karin
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy