Loading...
nl

Wat zijn uw genezende krachten?

Incripted
Incripted nov 21 '06
nims inderdaad u hebt een hoge energie concentratie.

hoger dan wat ik bij de meeste mensen voel hier.

dat wil ook zeggen dat wanneer u er veel van verliesd meer tijd nodig hebt om op te laden, maar aan je antwoordt te lezen neem je dat er graag bij.

en inderdaad elke mens heeft wel iets onstabiel, de truuk is het te camofleren zodat je er minder last van hebt. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 21 '06
Zeg maar jij hoor, hoewel ik heb gemerkt dat onze zuiderburen nogal beleefd zijn. Hoewel ik er wel eentje ken die dat niet altijd is ;). Hoe oud ben je eigenlijk Incripted, of had je je al ergens voorgesteld op het forum?

Hoe voel je dat als ik vragen mag?
Incripted
Incripted nov 21 '06
Nims ik richt me op de energie van personen. ik kan deze voelen vanop grote afstand en inschatten hoeveel ze hebben dit druk ik voor mezelf uit in (wat je kunt vergelijken met de straal van een lichtbundel)

het is totaal niet accuraat maar het geeft meestal een goed beeld van wat de persoon inzich heeft zitten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 21 '06
Ok bedankt. Wat voor conclusies kun je trekken uit een grote straal danwel een kleine straal? Of vallen daar verder geen conclusies aan te verbinden?
jo
jo nov 21 '06
kan je ook wat energie mailen? ik kan nog wel wat gebruiken! ;)maar wat ik wilde vragen hoe voel je dit dan? en hoe weet je dat het niet je eigen energie is?
x Jo
paula39
paula39 nov 21 '06
incripted
kun je ook eens bij mij kijken hahaha
ik heb namelijk het gevoel dat mijn energie op is
groetjes paula
Charlie
Charlie nov 23 '06
Gisteren een stukje labradoriet gekocht en de hele avond waren mijn handen warm. Maar nu zijn ze weer koud dus ik denk dat ik m zo weer eens te voorschijn haal. Thnx voor de tip Thomas.
Debiorah
Debiorah nov 23 '06
Zelf ben ik nooit echt bezig geweest met genezende krachten. Op de een of andere manier heb ik er geen gevoel voor. Toch als ik het stukje lees over de alledaagse healing besef ik me dat ik dit vaak toepas. Het heeft alleen geen vaste vorm zoals reiki. Echter heb ik sindskort een ontdekking gedaan. Voor mijn opleiding loop ik stage bij een gezin met een autistisch zoontje. Ik doe met hem een speelprogramma die gebaseerd is op de Son-rise methode. En ik denk dat ik hier een van mijn krachten heb gevonden.
Men zegt vaak dat autisten hoogsensitief zijn en dat ben ik ook. Ik heb al vanaf het eerste moment dat ik met het jongetje kennis maakte een onbeschrijvelijk contact. Autisten hebben hier vaak moeite mee! Het gaat uitstekend met het programma en het jongetje maakt geweldige sprongen vooruit. Ik hoor zijn moeder vaak zeggen, hoe doe je dat? Maar daar ben ik zelf ook nog niet helemaal over uit. Ik hoop dat ik daar nog achter kom en mijn droom is om hiermee meer mensen te kunnen helpen. Heeft iemand hier misschien ervaring mee of ideeen over?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 23 '06
Een stelling die door michael (zie hoofdsite) is gedaan, is dat sterrenkinderen vaak autistische kinderen zijn. Aangezien jij zelf hiervoor openstaat, merkt het autisctische kind dit wel degelijk. Er komt namelijk iemand in zijn wereld langs. Er is toch niets heerlijkers, als er iemand is die in staat is met je te communiceren? Ik denk persoonlijk ook, dat het daarom zo goed gaat. Moet jij je voorstellen dat je in het buitenland wordt gedropt waar iedereen een vreemde taal spreekt. Uiteraard wordt je dan zelf een beetje stil en wereld vreemd. Ineens komt er iemand bij je langs die een paar woordjes nederlands kent. Moet je eens zien hoe blij je daarvan wordt.
Debiorah
Debiorah nov 23 '06
Wat je zegt kan ik inderdaad goed begrijpen nims. Leuk dat je dit voorbeeld noemt ik gebruik namelijk vaak eenzelfde beschrijving. Alleen dan om mensen te laten bedenken hoe het voor een vluchteling moet zijn, aangezien deze mensen nogal eens op onbegrip stuiten.
Ik zal trouwens nog even dat stuk op de site lezen!
paula39
paula39 nov 23 '06
debiorah,hier moet ik even op reageren, ik ben die moeder van dat "guitige"jongetje waar jij op reageerde,haha,en je raad het misschien al,ook een autist (high functionisme autist)
moest ik even schrijven hoor

Liefs paula
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 23 '06
 Quote:
Origineel van Debiorah:

Ik zal trouwens nog even dat stuk op de site lezen!
Graag hoor ik wat je ervan hebt gevonden.
Incripted
Incripted nov 24 '06
 Quote:
Origineel van NiMS:
Ok bedankt. Wat voor conclusies kun je trekken uit een grote straal danwel een kleine straal? Of vallen daar verder geen conclusies aan te verbinden?
nims als ik jou als voorbeeld stel, jij bezit een energie peil dat niet veel voorkomt bij jongere mensen, het enige probleem dat er te voelen is bij jou is dat je veel energie verloren laat gaan.

de conclusie daardoor is vrij simpel, door dat je te snel een hoog niveau hebt bereikt heb je problemen de energie te kanaliseren doorgeen je lichaam, daardoor verlies je er door je handen.

als je ooit nog eens mediteerd, probeer dan een zelfbewust te worden van wat er door je lichaam stroomt, en concentreer je op hetgeen waavan je voelt dat niet zijn juiste hang gaat, en zo kun je dat ietwat verminderen, stukje bij beetje.
Debiorah
Debiorah nov 24 '06
Hey paula! Leuk dat je hierop reageerd! En eerlijk gezegd had ik daar al mijn vermoedens over! Vandaar ook mijn woordkeus :)
Ken jij ook het sonrise programma?
Debiorah
Debiorah nov 24 '06
 Quote:
De sterrenkinderen zijn de leraren op het pad naar de sterren. Dit zal duidelijk worden naarmate je je hart gaat openen voor deze kinderen.
Deze kinderen zijn een heilig geschenk van de sterren. Steun en heb ze lief. Koester ze en zie ze voor wat ze werkelijk zijn.
Heel mooi Nims! Precies zoals ik het ervaar.
paula39
paula39 nov 24 '06
Hoi Debiorah

Ken het programma niet
heb je nog informatieve site s voor me?

Liefs
Debiorah
Debiorah nov 24 '06
Hi paula!
Ik heb hier een aantal links voor je.

Dit is de officiele Amerikaanse Son-rise site.

Dit is de Site van Horison een nederlandse stichting over contact gericht spelen.

Dit is de site van een gezin die met een speelprogramma werken.

Als je van lezen houd heb ik ook nog een boekentip voor je.
"Verbroken Stilte, van Barry Neil Kaufman"
Dit boek gaat over het ontstaan van de Son-rise methode.
Als je nog iets wilt weten kan je me altijd een bericht sturen. Ben benieuwd wat je ervan denkt!
paula39
paula39 nov 24 '06
Hoi

IK heb de sites in mijn favorieten staan
ga het zeker eens lezen!!
Momenteel gaat het heel goed met Romano
hij zit goed in zijn velletje
denk jij dat hij mij als moeder heeft uitgkozen
oepsie een hele eer maar ook een hele beproeving

Liefs Paula
Debiorah
Debiorah nov 25 '06
Ik hoop dat je wat met de info kan.
En Hartstikke fijn om te horen dat het goed gaat met Romano :)en dat jij hem vanuit een hoopvolle visie bekijkt. Er zijn nog te weinig ouders die het hebben van een autistisch kind als een eer ervaren.
Ik denk cker dat Romano niet zonder reden jouw heeft gekozen. Ik denk dat jullie elkaar veel dingen te bieden hebben. Het is ook een hele beproeving te worstelen met je gevoelens en ondanks de moeilijkheden krachtig te blijven.
Maar ik denk dat jij het in je hebt om deze beproeving te doorstaan. Ik denk dat het voor Romano eveneens een hele beproeving is! Vertrouw op je gevoel en geloof in de mogelijkheden!

Veel liefs, Deborah
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 25 '06
 Quote:
Origineel van Incripted:
nims als ik jou als voorbeeld stel, jij bezit een energie peil dat niet veel voorkomt bij jongere mensen, het enige probleem dat er te voelen is bij jou is dat je veel energie verloren laat gaan.

de conclusie daardoor is vrij simpel, door dat je te snel een hoog niveau hebt bereikt heb je problemen de energie te kanaliseren doorgeen je lichaam, daardoor verlies je er door je handen.

als je ooit nog eens mediteerd, probeer dan een zelfbewust te worden van wat er door je lichaam stroomt, en concentreer je op hetgeen waavan je voelt dat niet zijn juiste hang gaat, en zo kun je dat ietwat verminderen, stukje bij beetje.
Het rare is, dat ik niet het gevoel heb dat er energie verspilt wordt. Ik heb juist het idee dat het goed gebruikt wordt waarvoor het nodig is. Ik zal er bij de volgende keer mediteren eens op letten waar het heen gaat. Het is namelijk wel zo, dat ik nooit teveel verlies, dus ik heb nooit het gevoel dat ik wat tekort kom.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420