Loading...
nl

Michaël , een engel van liefde en licht

inneke
inneke dec 10 '07
Ok Nims, maar dat is niet het enige he. Ben je je ervan bewust dat jij woorden aan de informatie geeft, dat jij mogelijks ook dingen van jezelf communiceert? En dat het waarschijnlijk is dat jij er wat mee kan omdat het jou goed uitkomt?
Lena
Lena dec 10 '07
Nims duidelijk antwoord,krijgen meer mensen door channeling dezelfde boodschappen door bv die van Michael?Hoe gaat dit dan in zijn werk en wat is het verschil met een medium :/

@Karin was geen vraag van waar of niet waar,fijn dat het je een warm gevoel geeft
@Inneke ook ging het mij niet om bewijs, blijf gewoon benieuwd hoe en wat
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 10 '07
inneke: Ja ik ben me daar van bewust. Dat komt omdat het altijd in een referentiekader wordt geplaatst omdat ik moet begrijpen wat er wordt bedoeld (als ik het opschrijf). Wel is het zo, dat bij automatischschrift er geen zaken van de schrijver inzit, aangezien dit een geheel automatisch process is. Ik kan dat niet, maar er zijn mensen die het wel kunnen.

@Lena, ik denk dat meer mensen dezelfde boodschap doorkrijgen, maar het is zoals Inneke zegt, wel vaak een interpretatie. Dat is waarom zoveel spirituele bronnen, vaak dezelfde soort boodschappen bevatten, maar vaak met andere woorden. Zie bijvoorbeeld: Goed vs Kwaad, Licht vs Donker, Energiewezens vs Demonen. Veel verschillende benamingen, voor in weze dezelfde dingen.

En het verschil met een medium, is dat een medium met overleden geesten communiceert en de boodschappen vaak veel persoonlijker zijn. Dat wil dus niet zeggen dat een medium niet kan channelen, of een channel niet kan mediummen ;). Het is gewoon een ander soort manier van openstaan voor de andere wereld.
Lena
Lena dec 10 '07
nims duidelijk
Zoeken channelaars ;)en mediums elkaar op?, wordt er informatie uitgewisseld? en heb bv jij nog reacties gehad over je site? of blijft het iets heel persoonlijks en worden ervaringen alleen mede gedeeld op sites en in boeken?
admin
admin dec 10 '07
@ lena, ik weet dat het je daar niet om ging, maar voel de bui wel al hangen :)Ik plaats deze stukjes niet om iets te bewijzen of om iemand iets op te dringen, lezen staat vrij, spreekt het je aan, mooi. Zoniet, even goede vrienden. Ik vind het gewoon mooie teksten.
Ik ga ook geen discussies aan, maar dat had ik al gezegd geloof ik.. 8)

Lena
Lena dec 10 '07
:Dtoch kan het af en toe geen kwaad Karin,
kan ook soms nodig zijn om tot bepaalde inzichten te komen ;)
admin
admin dec 10 '07
Wie zegt dat ik een ander inzicht nodig heb? :)
Ik geloof hier heilig in en kan dan dus ook geen discussie voeren.
Ik kan het niet bewijzen en heb daar ook helemaal geen behoefte aan, het is mijn waarheid, niet die van een ander. Enne de discussies hier mijdt ik liever.
Lena
Lena dec 10 '07
had het over mijn inzichten, verschillende opvattingen en meningen,en zelfs discussies horen nu eenmaal bij dit forum.
admin
admin dec 10 '07
Excuus Lena, dan heb ik je verkeerd begrepen.
Ik begreep dat je bedoelde dat ik op een andere manier naar de teksten moest kijken, ik had niet door dat je het over jezelf had.

Sorry.
inneke
inneke dec 10 '07
Dag dames,

Ik ben ook niet uit op een heftige discussie hoor! Ik begreep Lena's vragen ook als vragen omtrent haar eigen begrijpen van en houding hiertegenover.
En ik ben graag kritisch, wat niet betekent dat ik het kind met het badwater wil weggooien...Ik ben ook lerende...
Grunie
Grunie dec 10 '07
Deze teksten spreken mij heel erg aan. Ga zeker verder lezen op de site. Het past heel erg bij de ontwikkeling die ik de afgelopen maanden heb doorgemaakt en de inzichten die ik heb gekregen.
Lena
Lena dec 10 '07
Lief van je Karin, maar communicatie is voor mezelf ook soms lastig via de site!
excuus ga je weg!!! :Dis echt niet nodig
Lena
Lena dec 10 '07
iedere dag opnieuw :)Inneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 11 '07
 Origineel bericht van: Lena10
nims duidelijk
Zoeken channelaars ;)en mediums elkaar op?, wordt er informatie uitgewisseld? en heb bv jij nog reacties gehad over je site? of blijft het iets heel persoonlijks en worden ervaringen alleen mede gedeeld op sites en in boeken?

Ik weet niet van een "clubje" ofzo waar ze elkaar opzoeken, maar op beurzen komen vakgenoten elkaar wel vaak tegen. Ik heb zelf met maar een paar mediums contact, maar eigenlijk zijn het vaak gesloten mensen die eigenlijk alleen aan het werk zijn. Wel krijg ik regelmatig reacties op de teksten van de site. Meestal is het in de zin van: "Ik vind het zo enorm herkenbaar wat er allemaal staat". Dit forum was initieel opgezet om ervaringen / opmerkingen over de teksten uit te wisselen.

Ook is het wel zo, dat we af en toe via e-mail gedachtes en reacties uitwisselen. Zo is mijn uiteenzetting over the law of unnatraction met een redelijk aantal mediums besproken. Krijg je grappige inzichten door en meestal heeft er wel iemand iets over te zeggen.
Lena
Lena dec 11 '07
:DIk dacht al het geheime genootschap of zo.
Nee hoor grapje. Leuk dat jullie als vakgenoten ;)ook nog contact houden en wat van elkaar laat horen.Leuk om te weten, dat je ook reacties krijgt nog steeds over de site!
JulienMoorrees
Wat wil je ook met 2786 bezoekers per dag :)is er altijd wel iemand die zich registreert. P.s. ook op dit forum zijn redelijk wat mediums te vinden. Zie de Enquete: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=17016#Post17016
Lena
Lena dec 11 '07
Dank je wel!
JulienMoorrees
Uhm, voor wat?
Lena
Lena dec 11 '07
gewoon bedankt,voor de verwijzing had hem nog niet bekeken
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen: