Loading...
nl

contact maken met lichtwezens

yannick
yannick dec 15 '06
kan contact maken met lichtwezens, heb het vanaf kleins af aan, vroeger speelde ik altijd met engelen. eerst vond ik dat heel eng enz, maar nu is dat normaal voor mij geworden, om engelen te zien of lichtwezens. zie alles in een andere dimentie,heb een paar extra zintuigen, en zie veel lichtwezens enz om me heen. ik heb een keer via denkbeeldige energie verschillende poorten gecreëerd . uit die poort kwam een hond naar me toe gelopen, het zag er zo duidelijk uit en leek net echt, maar dan had hij energie om zich heen zeg maar. ik kon dat nog goed herinneren:) zulke ervaring heb ik vaker. vaak kan ik moeilijk na vertellen wat er is gebeurd, omdat het zo bizar is..

af en toe kan dat wel verveld zijn, omdat veel geesten je volgen, de meeste hebben het licht niet gevonden, en ik wil ze vaak daar mee helpen. vaak zoeken ze dan veel aandacht, vaak via energie. kan echt van alles zijn, ik heb ook een keer mee gemaakt dat er door mijn boxen een geest hard boe gilde, toen ik het over ze had, en dacht. maar als je duidelijk zegt dat ze weg moeten gaan, doen ze dat meestal ook. of engelen sturen naar ze bijvoorbeeld, zei helpen ze verder. Ik had vroeger meer dan 7 geesten in mijn lichaam. Zei wilde verder leven zeg maar.
En gebruikte mijn energie daar voor. Ik moest daar voor speciaal geholpen worden. En nu heb ik daar geen last meer van. Je groeit natuurlijk en leert van je fouten.

ik heb een manier gevonden om engelen op te roepen, je zoekt de rust, laat je ziel stromen verlaat je lichaam eigenlijk, en je roept een paar engelen, bijvoorbeeld engel van het oosten. je denkt op dat moment dat je een gouden aura straalt. en meestal krijg je dan contact met de engel die je hebt geroepen. Zei helpen je bijna altijd :)maakt niet uit waar het over gaat. Ze willen ze graag helpen, probeer het een keer uit zou ik zeggen ;)
Delen:
roosa
roosa jan 8 '09
hey yannick..

Wat heftig zeg allemaal..!
Met die 7 geesten, pff beetje rillings van om eerlijk te zijn..


Maar wel mooi..!!!

En als je zo een engel dan zeg maar roept he, hoe gaat ie je dan helpen, geeft je advies..?
Kan nooit een verkeerde geest komen..?
Een kwade..?

Liefs roosa
Thomas A
Thomas A jan 8 '09
Ha Roosa

Yannick is al een tijdje niet meer op het forum geweest. Hij zal mogelijk dan ook niet antwoorden. Misschien een pbtje?

Thomas
roosa
roosa jan 8 '09
hey hey oke wist ik niet hahha..

wat is dat een pbtje..?

veel liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 9 '09
Een Persoonlijk Berichtje smile.
roosa
roosa jan 9 '09
oh oke hahahahah..!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki