Loading...
nl

indigo child....

admin
admin dec 6 '07
http://www.youtube.com/watch?v=T-y9RWXFiP8&feature=related

Mooie woorden van dit kleine ventje.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel dec 6 '07

Nou!! wat een wijsheid zeg! zo jong en dan al zoveel weten.

Mooi hoor!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 7 '07
Misschien ben ik nu weer de kritische persoon, maar het lijkt er wel erg veel op dat dit jochie het gewoon aan het voorlezen is. Zeker in de eerste paar seconden zie je duidelijk zijn ogen van links naar rechts over het scherm voor hem gaan. Waarschijnlijk ook de reden dat het filmpje zo onduidelijk is gemaakt, zodat je zijn ogen niet meer kan zien en het dan niet meer zo opvalt.
sarina
sarina dec 7 '07
Ik werk met kinderen en ze zijn bijna allemaal indigo's. Niet zo extreem als deze jongen, gewone kinderen op een gewone basisschool. Ze zijn wijs en begrijpen op spiritueel niveau heel veel. Er wordt alleen zelden naar hen geluisterd. Volwassenen zouden eens wat vaker de moeite moeten nemen om te luisteren naar kinderen. Wij kunnen nog veel van hen leren. Ze bevragen in oprechtheid de structuren waarin wij ze opvoeden. Elke dag zijn ze mijn spiegel (en dat is lang niet altijd leuk), maar we leren van elkaar. Geef deze kinderen de ruimte die ze verdienen, neem ze serieus en behandel ze zoals je zelf behandeld wilt worden, met respect. Wij geven ze immers de bagage mee voor de toekomst.... Laat het vooral eerlijke en positieve bagage zijn! groetjes, Sarina.
admin
admin dec 7 '07
Goh dat was mij niet opgevallen Nims, maar het zou best kunnen wat jij zegt. Ik hoop dat je ongelijk hebt :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 7 '07
Waarom hoop je dat Karin? Veranderd dat iets aan de boodschap die hij brengt? Of is de boodschapper in dit geval toch wel belangrijk?
es
es dec 7 '07
Anders zou het jongetje gebruikt worden voor de egotrip van een ander, ik hoop dus ook dat het niet waar is wat je zegt! :)
admin
admin dec 7 '07
Daarom dus.. :)
Wat Es ook al zegt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie