Loading...
nl

Yes!!!!

inneke
inneke dec 6 '07
Nee hoor, ik twijfel er niet aan dat het je niet zal lukken, integendeel! Maar je moet het wel willen doen he en dat vind ik knap!

succes seffens. als je kint kiezen is het nog leuker he :-)
admin
admin dec 6 '07
Is veel leuker ja, ik voel me echt een bofkont.
het adres waar ik moet zijn is op de Utopialaan....zou best een goed sein kunnen zijn, Utopia, lol.
Mimi*
Mimi* dec 6 '07
Ik zal naar je zwaaien als ik er langs fiets :P
admin
admin dec 6 '07
Oh was jij dat!
lol, nou dit gesprek ging ook supergoed, zo zit je om werk verlegen en zo kun je kiezen uit twee banen.
Dat wordt veel puzzelen dit weekend.
inneke
inneke dec 6 '07
geweldig!
Grunie
Grunie dec 6 '07
He Karin. Gefeliciteerd!

Enne Nashuatec is een klant van ons... (wij trainen de salesmensen van Nashuatec). Ik weet precies waar je bent geweest op de Utopialaan! Da's raar. Wat voor een soort functie??? Ik ken natuurlijk maar een paar mensen daar want het is ook een groot bedrijf maar ik zou zo een goed woordje voor je doen!
Nu maar afwachten............
admin
admin dec 6 '07
Ook weer op het callcenter Grunie, klantencontacten en klachten.
Eigenlijk net zoiets als bij KPN.
Wat is de wereld toch klein hé, heerlijk!
Anne
Anne dec 6 '07
Hej es,
ziet er wel leuk uit vooral de bruidstaarten :Pals ik dat zie word ik er blij van.
es
es dec 6 '07
Lekker he? :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 7 '07
 Origineel bericht van: Karin

Met bepaalde technieken krijg je bijna iedereen vrij makkelijk weer kalm, dus ik ben niet zo bang dat mij dat niet gaat lukken.

Misschien nog wat tips voor sommige discussies hier? ;)
admin
admin dec 7 '07
:)Das een beetje lastig Nims, aangezien we hier schrijven.
Das weer heel anders als wanneer je een gesprek hebt met geluid.
inneke
inneke dec 7 '07
neeeeee man, geen commerciële psychologische trucs introduceren hier, dan loop ik gillend weg
admin
admin dec 7 '07
Wel trucs maar echt niet commercieel hoor Inneke, daar ben ik zwaar allergisch voor, telefonische verkoop is echt helemaal niets voor mij.
Och en die trucs passen we allemaal wel eens toe in gesprekken, het is niet echt een truc, het is gewoon een kwestie van rustig blijven en proberen je in te leven in de ander. Volgens mij kan bijna iedereen dat wel.
inneke
inneke dec 7 '07
't was een beetje een graptje, naar Nims toe ;-)
admin
admin jan 2 '08
Zo, de eerste dag zit erop.
Ik heb gekozen voor de afdeling waar de klaagbrieven binnenkomen, dus geen telefoon.
Wél kreeg ik vandaag nog even te horen dat er een grote reorganisatie aan zit te komen bij KPN, dus het is nog maar de vraag of ze in ´s-Hertogenbosch blijven... :SDat had ik toch wel graag iets eerder willen weten.
Aan de andere kant misschien valt het wel mee en ik heb nog steeds een optie om naar Nashua-tec te gaan. Een aantal dagen na mijn sollicitatie hadden ze mij gebeld en gezegd dat mocht KPN niet bevallen, ik achter elkaar bij hun mag beginnen :)Dus we zien wel waar het schip strand (liefst op een tropisch eiland, ha ha).
inneke
inneke jan 2 '08
Hey leuk Karin dat je voor de brieven hebt gekozen (lijkt me) én dat je weet waarnaartoe als je daar niet kunt blijven.
Lena
Lena jan 2 '08
 Origineel bericht van: Karin
(liefst op een tropisch eiland, ha ha).

:DGa ik met je mee, wel een goed idee!
Lena
Lena jan 2 '08
Even serieus, wel fijn dat je nog wat achter de hand hebt,zelf draai ik nog niet genoeg uren, dus baart me wel eens zorgen!
Grunie
Grunie jan 2 '08
Moest vandaag aan je denken omdat ik nou niet meer wist waar en wanneer je zou beginnen. Vandaag je 1e dag! Zal wel ff heftig zijn, toch? Vond ik wel altijd wel bij een nieuwe baan. Lekker gevoel dat je wat achter de hand hebt!
admin
admin jan 3 '08
Ja, wel fijn om nog iets achter de hand te hebben.
Ik mis mijn oude baas en baan nu al :S
maar ja dat was ook een superbaan, wie zit er nou
de hele ochtend samen met zijn baas op kantoor te zingen achter de computer..?
Dat zal ik echt gaan missen ook al zongen we samen vals.. :D
Maar ik ga wel veel nieuwe mensen leren kennen en dat vind ik ook wel heel leuk.
Vanochtend hebben we al gelijk ontbijt op kantoor om 8 uur, vroeg uit bed dus..brrrr.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420