Loading...
nl

Ik denk dat ik een engel ben!!

sylviar
sylviar dec 5 '07
Hai Allemaal,
Sinds een aantal jaren heb ik te horen gekregen dat ik een "engel ben die liefde en licht" kom brengen. Ik heb er heel lang niet over gesproken. Ik wilde niet voor "gek" worden versleten.
Sinds een jaar of drie begin ik het langzaam tegen mensen wat te vertellen. Omdat ik zelf veel spirituele vriendinnen heb werd er geeneens zo gek van opgekeken. Ik scheen er zelf meer moeite mee
te hebben..Ik vond het zo raar,maar tegelijktijd weet ik het ook zo zeker. Het is heel erg moeilijk hier literatuur over te vinden.
Van de week kwam ik een boekje van Doreen Virtue tegen en kocht het meteen het heet " Engelen op aarde" Ik herken me helemaal in haar beschrijving
Ik besloot nu maar op het internet te gaan zoeken en kom op
"Merudi" terecht en zie het artikel van "De Engelmens" staan
Weer heel anders dan wat er in Doreen Virtue staat.
De Engelmens zou niet gevoelig zijn en laat ik nu hooggevoelig zijn. Dus dat klopt weer niet...
Ik ben dus op zoek. Ik zoek mensen die overtuigd zijn dat ze
een"engel" zijn .Die me verder kunnen helpen in mijn zoektocht
Tot nu toe ben ik die mensen niet tegengekomen. En ik verkeer
zelf in het spirituele circuit.
Ik ben niet op zoek naar mensen die readings doen. Want die geef ik zelf al. Ook geen regressies.
Zijn er die mensen? Is er nog meer literatuur.
Ik hoop van jullie te horen
Groetjes, liefs van Sylviar
Delen:
admin
admin dec 5 '07
Ik ben geen Engel, wél een klein menselijk lantarentje :)
Fijn om nog een lichtje erbij te hebben!
Er zijn veel boeken over Engelen, google eens wat verder.
Zelf heb ik veel plezier gehad aan het boekje Engelen van Librero.
http://www.librero.nl.

Groetjes,

karin
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 5 '07
Hoi Sylviar,

Het lijkt erop dat jij een duidelijk voorbeeld bent van de zogenaamde Menselijke Engel. Meer informatie hierover is juist ook op deze website te vinden onder het menu, Nieuwe tijd.
Als je klikt op de volgende link, zie je een overzichtje van de teksten op deze website waarin iets wordt gezegd over de Menselijke Engel:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p..._current_page=1

Ik wens je veel leerzaamheid op Merudi, en mocht je je foto gelezen willen hebben, dan doen wij dit graag ;).
sefewet
sefewet dec 5 '07
of je ken net zoiets zijn als mij, iemand die uiteindelijk veranderd naar zijn/haar ware vorm. ik ken je de info leren(is zelf nog niet gelukt om te veranderen, maar zit wel dichtbij nog 1 les te leren(en damn die is moeilijk...).
maarja als je hulp nodig heb je ken altijd vragen aan me via pb tjes. als je dat wilt natuurlijk.
LPChip
LPChip dec 6 '07
Sylviar,

Je bent niet alleen hoor, en inderdaad dit klinkt als een Mens-Engel. :)

En laat me raden, in dat rijtje hoort ook rust? ;)
Wendy's
Wendy's dec 9 '07
Ik ken ook engelen die gevoelig zijn, maar die wel mentaal heel sterk zijn!!
Lena
Lena dec 10 '07
hoi sylviar

heb nog iets gevonden hier op merudi.misschien heb je er wat aan.
in het forum levensvragen topic van nims over engel-mensen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki