Loading...
nl

beschermers

Incripted
Incripted dec 14 '06
 Quote:
Origineel van Mirreke:
Wat ik begrepen heb van wat ik gelezen en gehoord heb, heb je een vaste beschermengel bij je. Die blijft bij je van je geboorte tot je dood. Die engelen hebben ook nooit aards geleefd. En verder komen er verschillende engelen die je door bepaalde fases helpen. Ligt eraan wat hun specialiteit is. Verder kunnen overleden familieleden of vrienden af en toe een kijkje komen nemen bij je. Maar verder zijn ze ook met hun leerproces bezig. Zelfs na de dood blijf je werken! Verschillende mensen hebben aan me gevraagd waarom het zo belangrijk is om een naam te weten. Nou ik ben niet voor niets mens en wil graag dingen weten/onderzoeken. Voor mezelf vind ik het gewoon fijner om iets bij naam te kunnen noemen. Dat geeft mij meer duidelijkheid, het is allemaal al zo moeilijk te bevatten af en toe. Het idee dat je een engel bij je hebt waarvan je de naam weet vind ik gewoon prettig. Maar goed, hun willen natuurlijk dat je hun sowieso vertrouwd. Vertrouwen hebben in het hogere. En of ie dan piet, jan of klaas heet maakt voor hun niet uit.
Wat is een naam en wat is tijd bij hun, niks!
interessante theorie, maar het is en blijft theorie verwar paranormaal niet met ontbrekende grip op realiteit zoals zovelen hier doen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 14 '06
Hoi Yannick,

Een engel is wel degelijk een entiteit. Ze kunnen soms de gedaante van een mens aanemen, maar ik heb een aantal keer contact met ze gehad in de verschijdende vormen (als een echt mens van vlees en bloed, maar ook als een gedachtegoed in mijn hoofd). Er zit geen verschil tussen een engel en bescherm engel. Het is gewoon een engel die wat andere taken in zich heeft.

Mirreke: Je hebt trouwens geen vaste beschermengel. Wat jij eerder omschrijft is een gids. Wat dat betreft had yannick gelijk, een gids is geen beschermengel.

Op de hoofdsite heeft gabriel dit een allemaal uitgelegd. Graag verwijs ik je dan ook naar:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/gabriel/8_de%20verschillende%20zielen.htm
Mirreke
Mirreke dec 14 '06
Ik heb 2 boeken gelezen van Jozef Rulof. Dit is ook weer erg interessant. Daar heeft hij een gids die Alcar heet. De boeken die ik heb gelezen zijn:
Een blik in het hiernamaals en
Zij die terugkeerden uit de dood.

We zullen het verder zelf allemaal ondervinden wat er gaat gebeuren. Hopelijk laat dat nog heeeeeeeeeel lang op zich wachten hahahaha
Destiny
Destiny dec 14 '06
Hoe kom ik erachter wie mijn beschermengels zijn.
En mijn gidsen? ik zou graag in contact met hun willen komen
Mirreke
Mirreke dec 14 '06
Ze zijn er gewoon Destiny. Alleen wij zijn zo druk met aardse dingen dat wij hun signalen niet of nauwelijks zien. Volgens mij werken ze via je intuitie. De ingevingen die je krijgt bijv.
Destiny
Destiny dec 14 '06
Hoe kan ik erachter komen wie het zijn.. Ik heb ooit wel een keer een tekening laten maken van mijn gids maar die ben ik kwijt en weet ik ook niets meer van... ze hete lyla ofzoiets.. maar meer weet ik niet
Debiorah
Debiorah dec 28 '06
Ik heb verschillende keren gelezen gehoord dat je zelf goed in contact kan komen met je gids. Als je er tenminste voor open staat en erop kunt afstemmen. Ik zal eens in mijn boeken sneupen of ik wat kan vinden.
Wendy's
Wendy's dec 28 '06
Ok :D. Dat vindk wel interressant. ;)
Debiorah
Debiorah dec 28 '06
Heb t niet in mn boeken gevonden, was ontmoeting met je innerlijke genezer en kind.
Hier wel een site over een soort meditatie/visualisatie die je kan doen om je gids te ontmoeten. Het vergt denk ik wel wat oefening.

http://www.webtarot.nl/info/gids.html
en nog een variatie
http://www.innerned.org/gidsen1.html
Wendy's
Wendy's dec 29 '06
:D
Ik heb wel eens contact gehad met mijn gids (volgensmij was het mijn gids), maar dan niet via meditatie.. maar uittredingen :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 29 '06
Sorry, Kon het niet laten ;)

"De enige gids waar ik regelmatig contact mee heb, is de TV-gids".
Maxie
Maxie jan 4 '07
 Quote:
Origineel van indigo:
Ik weet wel de naam van mijn gids. Mijn gids is Carlo en ik ken hem van mijn vorig leven. We hebben vroeger samen geleeft in het caribisch gebied en hij was mijn opa. We gingen altijd samen vissen. En hij heeft me toen hij dood ging beloofd om in al mijn volgende levens bij me te blijven.
Hoe ben jij er achter gekomen dan?
Thomas A
Thomas A jan 4 '07
Mijn ziel is mijn gids

Thomas
Mirreke
Mirreke jan 4 '07
Maar er zijn mensen die wel een gids hebben, ik dacht dat hier serieus over gesproken kon worden...ik bespeur af en toe wat sarcasme.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '07
Thomas bedoelde dit ook serieus. Hij laat zich lijden door zijn ziel. Soms laat hij zich ook leiden door zijn ziel. En dat is niet sarcastisch bedoeld.
Mirreke
Mirreke jan 5 '07
Dat bedoelde ik ook niet, dat je je niet door je ziel kunt laten leiden. Dat is alleen maar goed!
Mimi*
Mimi* jan 5 '07
Bedoelde je niet de tv gids opmerking Mirreke? :p
Mirreke
Mirreke jan 5 '07
yep idd mimi hahahahahaha, maarja maakt me ook niets uit.
Ik vind het nou eenmaal een mooi en interessant onderwerp.
Mimi*
Mimi* jan 5 '07
Haha ja dat is het ook..
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki