Loading...
nl

Misselijkmakende geur/smaak

Anne
Anne dec 1 '07
Hallooo,
Ik was net aan het douche en heel de tijd in de douche rook ik een misselijkmakende geur en smaak. Ik kon de smaak gewoon proeven in me mond. Het voelde net of ik niet alleen was en het maakte me een beetje bang. Toen ik klaar was ging ik naar me kamer en daar rook ik ook die misselijkmakende geur en smaak in me mond maar dit was even en nu is het weg.
Iemand een idee??
Groetjes aNNe
Delen:
Anne
Anne dec 1 '07
Nu ik erover na heb gedacht gebeuren er sinds dat ik donderdagnacht raar heb gedroomd raare dingen.
Ik droomde over heel veel dingen wel 1000 dingen maar 1 ding was iets groots het ging over mensen die dood gingen ik zag ze dood gaan doordat ze werden neergeschoten. Ik denk zelfs dat ik over mezelf heb gedroomd dat ik het was dat ik mezelf zag dood gaan.
Sinds die droom voel ik me heel raar moe nergens zin in leegezogen.
Zowiezo ben ik moe van de laatste tijd maar sinds die droom is het heel raar geworden. Ik voel bijna niks leegte...
Ik kan me niks bijna goed herhinneren van de afgelopen week. Ik heb alles wel gedaan maar als ik terug denk denk ik heb ik dit echt allemaal gedaan?
Gister toen ik ging slapen moest ik ineens huilen waarom weet ik niet.
Ik weet alleen dat ik het niet was. Ik was het niet die huilde.
Ik voel me afgelopen week best sterk maar sinds die droom is het anders geworden ik voel mezelf niet.
Het voelt of er iemand bij me is of er iemand contineu overal waar ik ben in huis achter me staat.
Nu ik dit typ voelt het of die gene achter me staat ik voel hem kijken.
Toen ik ging douche voelde het ook of er iemand was en die misselijkheidmakende geur zo doordringend. Ik stond onder de douche en 3keer hoorde ik soort geklop op de deur.
Toen ik naar zolder ging naar de computer hoorde ik ongeveer 3minuten later gekraak op de trap net of iemand me achter na kwam nu ik op zolder zit achter de computer voelt het gewoon of er iemand is...
Die droom daar is alles mee begonne die droom was zo raar zo raar gevoel heb ik ervan gekregen.

Weet iemand iets wat ik kan doen??
Groetjes aNNe
proost
proost dec 1 '07
Anne, ooit voelde ik ook een geest in mijn kamer, er hing een rotsfeer, werd er ziek van, belde iemand op om te weten te komen waaraan die geest vast zat en ontdekte dat ik een occult bandje van de scientologychurch in huis had, wat weg moest. Dat heb ik prompt verbrand en toen was de sfeer schoon.
Desondanks kreeg ik eens een klopgeest op bezoek, die tegen mijn slaapkamerdeur klopte. Ik schrok wakker en riep:"Wie is daar?" Er werd weer geklopt, drie maal. Toen ik die geest in Jezus' naam mijn huis uit stuurde klonken er voetstappen op de trap naar beneden. Erg eng.
Bij jou is die droom de oorzaak van de onbegrijpelijke ellende.
Heeft misschien iemand vanuit de wereld van voodoo of vinti het met een vloek op je voorzien? Of ben je wel eens onder hypnose geweest en kan het dan misschien een resthypnose zijn met daarvan nog een spoortje in je zieleleven?
Anne
Anne dec 1 '07
Hej proost,
Die droom is zeker de oorzaak dat is 1 ding wat ik zeker weet maar ik snap niet zo goed hoe die droom zoveel inpakt kan hebben dat ik nu elke keer voel dat er iemand is. Ik snap het verband niet tussen die droom en nu wat er gebeurt. Ik kan dan wel niet heel de droom herhinneren maar het belangrijkste wel dat mensen worden vermoord met een pistool of ik zelf.
Ik zou niet weten wie erop mij voodoo wil uitoefenen of een vloek. Ik ben nooit onder hypnose geweest of wat dan ook.

Heb net even naar me foto gekeken die ik gister heb laten maken. ik zie bij mensen hun fotos hun gezichten soms veranderen in andere gezichten. Ik zag op mijn een man met een baartje en een hele mooie vrouw een soort goddin wat dat betekent weet ik nog niet precies.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 1 '07
Klinkt inderdaad als een ongenode gast die bij je zit. Misschien heeft het iets te maken met jouw "reinigings"-acties bij een paar bekende van je, waar je wel eens met mij overgesproken hebt.

Probeer ze eens weg te jagen om ervanaf te komen.
Anne
Anne dec 2 '07
Nims ik heb geen reinigins acties gedaan bij niemand niet. Ik heb alleen op foto's die gezichten gezien en met jou erover gesproken verder ben k nooit zelf te werk gegaan om hun te verjagen. Dan zou ik hun ook niet naar mij toe hebben kunnen trekken toch als ik ze alleen maar heb gezien...
Nu ik erover nadenk heb ik woensdag me vriend gezien ik heb nogal diep in zijn ogen gekeken en ik werd er nogal anstig van die nacht had ik die raare droom die nu nog steeds raar aan voelt en die ik niet kan plaatsen. Sinds toen voel ik me raar vaag.
Maar het kan toch niet zo zijn doordat ik mensen aan kijk of fotos en andere gezichten zie dat ik ze overneem??
proost
proost dec 2 '07
Dat kan best, Anne, dat je iets overneemt. Vervormde die foto zich met die man met dat baardje en die hele mooie vrouw?
Toen ik me gisteravond in probeerde te leven in je angstdroom zag ik vlak voor het slapen gaan een man in een rolstoel voor me, hij stapte eruit, hij kon best lopen, ik riep hem daarom en hij keek me heel vuil aan, een slanke man met donker steil haar. Ik weet niet of je dat iets zegt.
Dat je er 's nachts angstig van wordt als je je vriend diep in de ogen gekeken hebt is inderdaad eng. Weet je vriend hiervan?
Anne
Anne dec 3 '07
Hej proost,
Mijn eigen foto die ik de dag na die droom heb laten maken vervormde in die van een man met een baardje donker haar ogen en een hele mooie vrouw een soort godin.

een man in een rolstoel.....ik kan het nu even niet plaatsen maar het komt me bekend voor net of ik dit vanacht heb gedroomd een man in een rolstoel...
een slanke man met donker steil haar??

dat ik er snachts angstig van word omdat ik me vriend diep in de ogen heb gekeken...
Dat ik alleen wat ik denk omdat ik denk dat dat met elkaar te maken heeft.
Woensdag zag ik me vriend en keek hem diep in zijn ogen anders doe ik dat nooit hij kijkt mij eigenlijk altijd zo min mogelijk aan ik weet wel waarom. :)Ik heb zijn foto ook zien veranderen in gezichten in hele enge slechte gezichten.
Ik denk dat ik die woensdag toen ik in zijn ogen keek en er angstig van werd iets heb overgenomen van hem. Die nacht kreeg ik die raare droom...
En sinds die tijd voel ik me raar vreemd alles tegelijk en leeg verdrietig...
Ik heb me vriend vandaag nog gezien het was anders dan anders meestal is het wel gezellig en hebben we lol vandaag kon ik geen woord tegen hem zegen omdat ik soort van geblokkeerd was maar dat was andersom ook hij was geirriteerd en ik ook. Het was heel vreemd.
weet ook niet wat ik kan doen maar ik weet dat dit alles met elkaar te maken heeft. slapen kan ik niet meer sinds die droom het lijkt of dat ik niet slaap...dus ben moe.
Groetjes aNNe
Anne
Anne dec 3 '07
Owjaa en ik heb het ijskoud al dagen...en die misselijkmakende geur is er nog steeds mijn gevoel zegt dat het voor slecht staat.. het is nu iets minder dan eerst.
En bijv mijn gedachten ik denk ik ga nu sporten dan zegen mijn gedachten ja..nee..ja..nee..ja...nee..ja..nee..ja..nee
Daar word je leip van.
proost
proost dec 3 '07
Beste Anne, wat jij zag komt bij mij niet over en wat ik zag komt bij jou niet over. Onze droombeelden sluiten niet bij elkaar aan en waar ze wel bij aansluiten weet ik niet, maar daar lig ik niet wakker van. Wel hoop ik dat alles tussen je vriend en jou soepel verloopt en dat je trucjes vindt om je gedachten te ordenen als de wanorde je ziek maakt. Mediteren?
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 4 '07
 Origineel bericht van: Anne

Nu ik erover nadenk heb ik woensdag me vriend gezien ik heb nogal diep in zijn ogen gekeken en ik werd er nogal anstig van die nacht had ik die raare droom die nu nog steeds raar aan voelt en die ik niet kan plaatsen. Sinds toen voel ik me raar vaag.
Maar het kan toch niet zo zijn doordat ik mensen aan kijk of fotos en andere gezichten zie dat ik ze overneem??

Ik doelde inderdaad op je vriend, en de opmerking die je ooit gaf, dat je de entiteiten bij hem wilde weghalen, zonder dat hij ervan wist.

Je kunt ze alleen over nemen, als je er open voor staat. Aan de andere kant, kan het ook zo zijn, dat ze nu bij je zijn, zodat ze zelf verder kunnen, en jij hun enige "uitweg" bent. Ik ben er niet van overtuigd, dat dit direct iets negatiefs is. Maar daar komen we binnenkort samen wel achter.

Het komt goed, ben ik van overtuigd!
Anne
Anne dec 4 '07
Proost,

''''''''''''''''Beste Anne, wat jij zag komt bij mij niet over en wat ik zag komt bij jou niet over. Onze droombeelden sluiten niet bij elkaar aan en waar ze wel bij aansluiten weet ik niet, maar daar lig ik niet wakker van. ''''''''''''''''''''

Wist niet dat we de zelfde droombeelde zouden moeten hebben. Ik vind dit nogal een raar verhaal van jou met een raare reactie.
Anne
Anne dec 4 '07
Nims,

'''''''Ik doelde inderdaad op je vriend, en de opmerking die je ooit gaf, dat je de entiteiten bij hem wilde weghalen, zonder dat hij ervan wist.''''''''''''

Ja dat weet ik dat ik dat heb gezegd.

''''''''Je kunt ze alleen over nemen, als je er open voor staat. Aan de andere kant, kan het ook zo zijn, dat ze nu bij je zijn, zodat ze zelf verder kunnen, en jij hun enige "uitweg" bent. Ik ben er niet van overtuigd, dat dit direct iets negatiefs is. Maar daar komen we binnenkort samen wel achter.'''''''''

Ik weet niet of ik er open voor sta om ze overtenemen de entiteiten maar ik denk dat ik er onderbewust open voor staat. Ik kan namelijk ook gevoelens van anderen mensen overnemen terwijl ik dat niet wil.
De gedachten kwam zelf ook bij me op dat ik ze misschien aantrek omdat ik hun enige uitweg zou kunnen zijn...dat ik ze verder zou kunnen helpen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki