Hej proost,
Mijn eigen foto die ik de dag na die droom heb laten maken vervormde in die van een man met een baardje donker haar ogen en een hele mooie vrouw een soort godin.
een man in een rolstoel.....ik kan het nu even niet plaatsen maar het komt me bekend voor net of ik dit vanacht heb gedroomd een man in een rolstoel...
een slanke man met donker steil haar??
dat ik er snachts angstig van word omdat ik me vriend diep in de ogen heb gekeken...
Dat ik alleen wat ik denk omdat ik denk dat dat met elkaar te maken heeft.
Woensdag zag ik me vriend en keek hem diep in zijn ogen anders doe ik dat nooit hij kijkt mij eigenlijk altijd zo min mogelijk aan ik weet wel waarom.
Ik heb zijn foto ook zien veranderen in gezichten in hele enge slechte gezichten.
Ik denk dat ik die woensdag toen ik in zijn ogen keek en er angstig van werd iets heb overgenomen van hem. Die nacht kreeg ik die raare droom...
En sinds die tijd voel ik me raar vreemd alles tegelijk en leeg verdrietig...
Ik heb me vriend vandaag nog gezien het was anders dan anders meestal is het wel gezellig en hebben we lol vandaag kon ik geen woord tegen hem zegen omdat ik soort van geblokkeerd was maar dat was andersom ook hij was geirriteerd en ik ook. Het was heel vreemd.
weet ook niet wat ik kan doen maar ik weet dat dit alles met elkaar te maken heeft. slapen kan ik niet meer sinds die droom het lijkt of dat ik niet slaap...dus ben moe.
Groetjes aNNe