Loading...
nl

vooruitzien

Incripted
Incripted nov 12 '06
ik denk niet dat dit iets met een gave te maken heeft, maar even ter controle: '' is het mogelijk dat iemand een persoon zo goed kent dat deze op voorhand de reacties kan voor spellen van iemand nog voor er een woord gezegd is, en zo op die manier de persoon waarmee hij converseert kan ''manipuleren'' en in gelijk welke richting draaien die hij wil??

ps: is dit een gave of eerder een eigenschap?
Delen:
Ayasha
Ayasha nov 12 '06
dit vind ik eerder een eigenschap of gewoon elkaar goed kennen. Mijn vriendin en ik kennen elkaar zo goed dat we zo nu en dan aan telephatie doen ;)
LPChip
LPChip nov 13 '06
Dit is een eigenschap.

Er zijn een aantal mensen die ik ken (waar ik goed contact mee heb, dus begrijp mij niet verkeerd) waar ik een bepaalde vraag aan kan stellen en dan het antwoord al weet voordat hun gereageerd hebben.

Vaak in een gesprek met hun, dan komt een moment dat je iets moet vragen voor de zekerheid om het gesprek van wending te kunnen veranderen, en vaak weet ik dan het antwoord al. Dit heeft er inderdaad mee te maken dat je de andere persoon goed kent, maar als je op dezelfde golflengte zit en daardoor dus vaak hetzelfde denkt, wil dat ook helpen.
Incripted
Incripted nov 13 '06
dat was dus ook wat ik al dacht , volgens mij gaat een gave er net iets over... iets in de aard als het lezen van ogen enzo ...

bedankt voor de reactie ..
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 15 '06
Het is pas een gave vind ik als je zoiets kan, zonder dat je deze goed kent.

Dit klinkt misschien een beetje ego, maar ik kan dit bij sommige mensen. Kath heeft me hier in het begin dat ik haar sprak, meermalig om vervloekt ;). Nu weet ze wel beter, en is ze eraan gewend :p .
LPChip
LPChip nov 15 '06
Aha, dat verklaart waarom Kath soms zegt dat ik veel op je lijk :p
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 18 '06
Kath? Verklaar eens ;).
Ayasha
Ayasha nov 18 '06
er valt niets te verklaren. Ik vervloek je broer voornamelijk omdat het net dezelfde volhoudende koppigaard is :+
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 18 '06
Ik koppig? Nou ja zeg, hoe kom je daar nu weer bij?
LPChip
LPChip nov 18 '06
Ik koppig? Nou ja zeg, hoe kom je daar nu weer bij?
Wendy's
Wendy's mei 10 '07
Heeeey merudi mensen,,

Hier even een verhaaltje van afgelopen nacht :)
Kweet niet zo goed waar ik het moet plaatsen, dus daarom maar in dit topic!

komtie::

Ik heb mijn hele leven dat ik hier woon, al het gevoel alsof er snachts een keertje brand zou komen!!
Gisteren voordat ik ging slapen dacht ik nog bij mezelf: 'Dat zal toch niet deze avond zijn? anders wil ik over een uur wakker worden'
om 00:04 ging ik slapen, en om 01:04 werd ik weer wakker! dus precies 1uur later op de minuut!! Het schoot mij te binnen dat de brand om 04:01 zouw zijn..
Dus ik naar beneden gelopen.
Stond de pc nog aan!! Die had zich niet afgesloten. toen had ik de pc afgesloten en ging ik weer naar boven toe om verder te slapen
en keek ik op mijn wekker (die niet goed staat), en daar stond 04:01!! Kei super wazig!

Vind het wel apart dat ik 1:04 wakker werd, en toen ik ging slapen stond op mijn ANDERE klok 04:01
dus de getalletjes omgedraaid

zo dat wassie

hopen dat ik nu van mijn gevoel af ben

groetjes wendys
Anne
Anne mei 10 '07
Hej wendy...
Ik heb zelf ook wel paar keer gehad dat ik wakker werd en op de klok keek toen ging ik naar beneden en keek daarna weer op de klok in me kamer en dan was het ook ineens een paar uur verder

Maar het is wel een gek verhaal over die brand enzo
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '07
Hey Wendy,

Echt een verhaal dat je even wakker moet schudden. Je gevoel is echt het enige waarnaar je moet luisteren. Wie of wat er ook tegen je zeurt of probeert je te beinvloeden. Als het tegen je gevoel in gaat, dan moet je je er echt hard voor maken.

Jouw gevoel weet echt wat het beste voor je is. Ik kan alleen maar hopen dat je dit ook zo vindt. Sta jezelf toe, jezelf te helpen!

Ik weet dat je het op dit moment moeilijk hebt met bepaalde keuzes die je moet maken. Ga eens in jezelf op zoek naar de antwoorden op je dillema's. Ik weet voor 100% zeker dat je dan de antwoorden zal krijgen.

Ik zou het echt jammer vinden als jij je gaves niet gaat gebruiken. Maar zoals altijd, is dat volledig jouw keuze. Mij zal je er niet over horen als je eenmaal een keuze hebt gemaakt.
Wendy's
Wendy's mei 11 '07
Jah, daar ben ik nu ook achter gekomen! dat mijn gevoel wel goed zit..

Alleen zijn sommige dingen toch wat verleidelijker als dat mijn gevoel mij verteld ;). En dan luister ik er niet na, of ga ik twijfelen!!

Net zoals nu.. ik twijfelde om naar beneden te gaan!

gelukkig wel gedaan.

maar mijn gaves niet gebruiken!! Die wil ik zeker WEL gebruiken!! :D

dus ik zal er voortaan maar beter op gaan letten wat mijn gevoel zegt

En er ook naar luisteren.. ookal ist in sommige situaties niet echt gemakkelijk! ;)

en over die keuzes maken.. dat vind ik nog wel moeilijk hoor!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '07
Weet ik, het is zeker moeilijk. Maar geen keuze maken, is ook een keuze he. Je kan wel wachten totdat er misschien wel iets gebeurd, maar daar is nooit echt iemand gelukkig van geworden. Handel niet uit onzekerheid, want dan kies je de weg van de minste weerstand. Ik weet dat je het in je hebt om de juiste keuzes te maken. Het is enkel een kwestie van lef en gevoel.
Wendy's
Wendy's mei 11 '07
:)

Daar heb je gelijk in!!
en natuurlijk kan mijn gevoel me daarbij helpen met die keuzes :p ..

Bijvoorbeeld; wat ik wil gaan doen als ik slaag..
ik kom toch steeds dichterbij het einde van het jaar! en ik moet het nu toch echt weten, wat ik precies wil! Ik wil vanalles, dat ik zelf niet meer eens weet wat! Maar ik merk nu wel dat ik beter weet wat ik ongeveer wil gaan doen.. maarjah 'hoe' ik dat ga doen? en of dat wel gaat lukken wat ik misschien wil weet ik niet.. en of het een goede keuze is! wel leuk iig

En wat je zegt.. 'niet handelen uit onzekerheid' is wel een goeie!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '07
Als je weet wat je wilt, zal je onbewust er ook op aansturen. The Law of Attraction geldt niet voor niets ook voor jou. Als je weet wat je wilt gaat doen, dan kan je de kansen om datgeen te kunnen doen ook zien. Ga ervoor!

Als je echt hulp nodig hebt om je doel te bereiken, dan weet je best dat je niet alleen bent. Als je maar een doel hebt.
Wendy's
Wendy's mei 12 '07
:)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki