Hoi Daan,
Ik zal je foto ook lezen. Ik ben namelijk weer even aan het bijlopen met de lezingen die ik nog wilde doen
. Ik hoor graag wat er wel en niet klopt. Sorry voor het lange wachten, maar gezien je foto, heb jij geduld zat
. Goed dan de lezing.
Het is raar maar ik heb moeite met je foto. Er zit een enorme geslotendheid om je heen. Je muurtje is aardig dik geworden doordat jij vroeger iets te vaak gekwetst bent, en eigenlijk niet meer goed weet hoe je hiermee moet omgaan. Je hebt als bescherming daarom ook deze muur opgebouwd.
Wel vind ik het grappig dat hij alleen maar naar binnentoe dichtzit, want naar buiten toe kan jij wel gewoon stralen. Ik merk dat je uitstraling juist wel normaal doorkan, maar dat er niet echt wat bij jou binnen kan komen.
Zoals ik al eerder aangaf, ben jij erg geduldig, en zou je dus ook heel goed van dat priegelwerk doen. Waarschijnlijk vind je dat nog leuk ook, dus ik zie jou wel creatieve dingen doen zoals kaarten maken, borduren, schilderen, leg-puzzelen of dat soort dingen.
Je hebt een heel warm hart, dat graag zorgt voor mensen. Je maakt het graag mensen naar de zin, en gezelligheid is belangrijk in jouw leven (wie zijn leven niet eigenlijk
).
Toch vind je het moeilijk om te luisteren naar anderen zodra ze iets direct en persoonlijks zeggen. Ik hoop daarom ook dat deze lezing niet al te confronteren is. Toch weet ik wel dat jij hier wel voor open staat, en eigenlijk op zoek bent naar een transformatie in jezelf. Het is alleen het vinden van de juiste ingang in jezelf. Mijn tip zou zijn, begin met je muurtje.
Ik weet eigenlijk niet of je druk bezig bent met je gewicht (lijnen en dieeten) maar ik hebt het idee dat dit voortkomt uit het niet willen accepteren van jezelf. Alsof je jezelf niet goed genoeg vindt, en denkt dat je niets kunt. Je beterweten, weet wel dat dit niet zo is, maar toch komt dit nogal eens bij je bovendrijven.
Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag of het nog een beetje klopt.
Groetjes Julien.