Loading...
nl

aura's lezen

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 2 '06
Groen is vaak jaloezie. Je ziet groen van jaloezie (duidend op de aura kleur ;)). Hoewel er in het lijstje van yannick iets anders staat :S.
yannick
yannick okt 2 '06
dat lijstje heb ik ook van internet.. de site waar ik dat lijstje vandaan had gehaald leek me duidelijk genoeg. het belangrijkste van een aura lezen is: welk gevoel heb je bij de aura.
en de eigenschappen van dat lijstje helpt je een beetje opweg ;)
Ayasha
Ayasha okt 2 '06
NiMS: dat dacht ik ook maar dan is het meestal donkerder groen, dit was echt fel licht groen :=
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 3 '06
Fellichtgroen, weet ik dan niet.
paula39
paula39 nov 21 '06
Hallo

Misschien iets geks ,maar ik zie heel vaak kleurom mensen ,maar alleen maar groen ,betekend dit iets??

groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 21 '06
Ik denk dat je beginnend aan het lezen bent. Dus dat het nog enigzins gevorm moet worden. Ik denk naarmate je meer oefent (weet eigenlijk niet precies hoe), het vanzelf duidelijker word voor je.
paula39
paula39 nov 24 '06
is er iemand die dit wel weet?? Zie bij mezelf heel vaak roze,violet trouwens

Liefs Paula
yannick
yannick nov 25 '06
als je meer gaat focussen op aura's van anders mensen kan je meer kleuren terug vinden. en wat ook helpt is je ogen een beetje dicht te doen, je kijkt een beetje door je wimpers. en je niet op een punt kijkt maar meer om je heen, oefening baart kunst zou ik zeggen. ik weet niet of je jezelf geleerd hebt om aura's te lezen, ik denk het wel?? vroeger had ik dat ook vaak dat ik vaak een kleur zag bij mensen, of en toe andere kleuren. maar meestal een kleur.
Ik ben er ook mee geboren, vaak zie je meer aura's om een persoon als je met die gave geboren bent, dan iemand die het zelf heeft geleerd. naja dat ik mijn ervaring dan
Incripted
Incripted nov 25 '06
 Quote:
Origineel van kath:
NiMS: dat dacht ik ook maar dan is het meestal donkerder groen, dit was echt fel licht groen :=
deze kleur wijst op afgunst kath
paula39
paula39 nov 25 '06
Ik weet niet of ik het mezelf heb geleerd
Ik ben een tijdje onder behandeling geweest bij een paranormaal begaafde vrouw en toen is het begonnen ,wel leuk die kleuren maar het zegt me helemaal niks,weet ook niet wat ik ermee aanmoet,die vrouw wilde me leren om aura s te lezen maar ik was daar een beetje bang van om dingen te zien die ik misschien helemaal niet wilde zien ,toen heb ik me er op de een of andere manier van afgesloten en ineens was het er weer

Liefs Paula
Charlie
Charlie nov 27 '06
Mijn partner zag een keer bij mij mijn aura en die was violet, maar Yannick zag een licht groen achtige aura. Wat is dan de combinatie??
LPChip
LPChip nov 27 '06
Vergeet niet dat een aura je energie patronen weergeeft. Aangezien je energie steeds veranderd, veranderd een aura ook steeds.
yannick
yannick nov 27 '06
hangt allemaal van je stemming af carolyn.
Charlie
Charlie nov 28 '06
Dus als je de ene keer een andere kleur aura hebt dan een andere keer, valt dat niet te combineren?? Het zegt dus niets over wat voor persoon diegene is?? Begrijp ik dit goed??
LPChip
LPChip nov 28 '06
Ja dat heb je goed, want het is een moment opname, net als een foto.

Ik kan jouw foto's laten zien als ik heel vrolijk ben, maar dan weet je nog steeds niet hoe ik ben als ik depri ben. Zo kun je het het beste zien.
Charlie
Charlie nov 28 '06
ok, begrepen. Thnx.
dragon
dragon okt 7 '07
Hoi Yannick,

Misschien een hele gekke vraag, maar als je naar iemand anders aura kijkt, kijk je dan niet eerst door je eigen aura heen?
Stel dat je een heftige emotie hebt, en dat je eigen aura een sterke kleur aanneemt, kan dat dan invloed hebben op hoe je de aura van iemand anders ziet?

Of zie je je eigen aura alleen als je je blik echt op je eigen lichaam richt?

Soms zie ik namelijk wel eens een gloed rond iemands hoofd, maar diezelfde gloed zie ik ook overal als ik zo moe ben dat ik heel erg moeite moet doen om mijn ogen open te houden.

Een vraag dus geheel vanuit mijn eigen belevingswereld, hihi!
Thomas A
Thomas A okt 7 '07
Aura's kun je alleen vanuit neutraliteit waarnemen. Op het moment dat er een stemming in je levend is kleur je al, wat je ook doet of laat.........
dragon
dragon okt 7 '07
Klinkt heel logisch! Kijken vanuit je zieleoog, vanuit werkelijk zijn.....
Thomas A
Thomas A okt 7 '07
Yes
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie