Kath, je vind dat je niet met mij kunt praten, maar gooit zelf de deur voor mijn neus dicht? Ik heb volgens mij op veel manieren in dit onderwerp geprobeerd om met je te blijven praten. Ik vind het daarom ook heel erg jammer dat het me niet gelukt is. Dat neem ik mezelf ook kwalijk en had niet op deze manier moeten gebeuren.
Ik heb de afgelopen dagen flink zitten nadenken, wat jou gedreven heeft, om op deze manier te spreken zoals je gedaan hebt. Ook heb ik zitten nadenken over de reden waarom ik daarin zo ben meegegaan. Uiteindelijk kom ik er niet echt uit en verval ik in aannames en ongefundeerde gedachtes. Ik heb wel gemerkt dat ik hiermee niet echt verder komt, dus ben ik dat nadenken hierover gestaakt.
En ja Kath, ik vind het enorm jammer dat we niet meer praten zoals we "vroeger" deden. We zullen daarvoor allebei wel onze redenen hebben. Ik wil het graag proberen op te lossen en kan alleen maar hopen dat jij dit ook wilt. Dit topic lijkt me niet echt het geschikste medium hiervoor, dus als jij het ook wilt, spreek me de volgende keer dat we online zijn, gewoon aan. Dat "genegeer" van de laatste tijd, voelt voor mij helemaal niet goed.