Loading...
nl

Realisme vs illusionisme.

dragon
dragon dec 5 '07
Nou LPChip,

nu ga ik me toch een beetje schizo voelen, ik ben van zowel de wetenschap als de spiritualiteit :P, maar Star Trek is wel te gek!

Sorry, off-topic.....
Ayasha
Ayasha dec 5 '07
NiMS dus je beschuldigt Phaser van iets dat hij niet doet zonder je er in te verdiepen. Phaser en ik zullen net zo goed tegen elkaar in gaan als we het niet met elkaar eens zijn als dat we met elkaar meespreken als we dat wel zijn. Vreemd dat enkel jij die het wist het zag en het niemand anders op viel.

NiMS vreemd genoeg hoe meer je zegt hoe meer ik van iets overtuigd raak. Ik moet enkel nog uitdoktere hoe en wat precies voor ik met verwijten ga gooien die niet waar zijn.

proost: ik ben wie ik ben. Ik daag uit met een reden en er is er daarnet eentje bijgekomen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 5 '07
Kath, ik heb al aangegeven dat ik het verkeerd begrepen heb. Het viel me gewoon op. Omdat er geen andere mensen hebben gereageerd, wil dat niet betekenen dat het niemand was opgevallen.

Je kan er nu een groot punt van maken, maar vraag je eens af waarom je dit nou zou doen. Ik krijg nu de indruk dat je alleen maar een stuk hout aan het zoeken bent, waarmee jij mij mee kan slaan.

Ik vroeg ook niet voor niets, waar je nu eigenlijk op uit bent, en wat je nu precies aan het doen bent. Je neemt het mij kwalijk dat ik geen vragen beantwoord, maar zelf laat je het ook aardig na.
inneke
inneke dec 5 '07
Er zijn heel spirituele en gelovige wetenschappers hoor :-)
Maar het is waar je kunt met het verstand niet iets verklaren wat het verstand overstijgt.
Zo kan een varkentje ook geen wiskundige stelling oplossen.
Het verstand maakt onderdeel uit van ons bewustzijn, maar het bewustzijn maakt geen onderdeel uit van het verstand...
dragon
dragon dec 5 '07
dat zeg je mooi Inneke.
Ik snap heel goed wat je bedoelt.
LPChip
LPChip dec 6 '07
Inderdaad Inneke, je zegt precies wat ik bedoel te zeggen. :)Top!
Ayasha
Ayasha dec 6 '07
NiMS ben niet zo van slaan. Ik wil niet bereiken dat je gezichtsverlies leid. Integendeel zelfs. Ik wil wél bereiken dat je terug de persoon word die ik heb leren kennen. Iemand waar je nog mee kon praten...Sorry dat ik het zo grof zeg. Maar dat kan nu niet meer.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '07
Kath, je vind dat je niet met mij kunt praten, maar gooit zelf de deur voor mijn neus dicht? Ik heb volgens mij op veel manieren in dit onderwerp geprobeerd om met je te blijven praten. Ik vind het daarom ook heel erg jammer dat het me niet gelukt is. Dat neem ik mezelf ook kwalijk en had niet op deze manier moeten gebeuren.

Ik heb de afgelopen dagen flink zitten nadenken, wat jou gedreven heeft, om op deze manier te spreken zoals je gedaan hebt. Ook heb ik zitten nadenken over de reden waarom ik daarin zo ben meegegaan. Uiteindelijk kom ik er niet echt uit en verval ik in aannames en ongefundeerde gedachtes. Ik heb wel gemerkt dat ik hiermee niet echt verder komt, dus ben ik dat nadenken hierover gestaakt.

En ja Kath, ik vind het enorm jammer dat we niet meer praten zoals we "vroeger" deden. We zullen daarvoor allebei wel onze redenen hebben. Ik wil het graag proberen op te lossen en kan alleen maar hopen dat jij dit ook wilt. Dit topic lijkt me niet echt het geschikste medium hiervoor, dus als jij het ook wilt, spreek me de volgende keer dat we online zijn, gewoon aan. Dat "genegeer" van de laatste tijd, voelt voor mij helemaal niet goed.
LPChip
LPChip dec 6 '07
Dan stel ik voor dat we weer terug on-topic gaan.

Waarover ging het ook al weer? Oh ja, Realisme vs Illusionisme. :D
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki