Loading...
nl

Lijf in de war....

Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 24 '07
Sinds ik vanmorgen wakker word, heb ik overal pijntjes, gisteren nergens last van maar vandaag, echt alles doet zeer.

Op sommige plekken lijkt het of de kern van de spier verkrampt is, en daar energiegolven uitkomen, die weer voor bibberbenen, pijn aan de onderkant van m'n voet een knie die soms lijkt uit te zetten qua energie dan, hij is niet dik of gezwollen, maar soms lijkt het net of ie uitzet, zo voelt het ook, en dan begint alles te tintelen.

Ik kan maar niet aarden vandaag, iets gebogen knieën gaat niet, liggen ook niet, ben snotverkouden

Links onder m'n schouder zit een knoop lijkt het wel, m'n handen tintelen soms. Ik kan niet echt kracht zetten maar m'n reactievermogen is wel wat sneller.

Ik voel me zo niet mezelf vandaag, heb een rotnacht gehad, niet meer geslapen sinds 3.30 ben vandaag alleen met de meiden. Pfff is het al bijna 1830?
Delen:
inneke
inneke nov 24 '07
Misschien zit het grieperig zijn er voor iets tussen:
verkouden, vermoeid....genoeg redenen om spierpijnen, knopen, tintelingen...te hebben
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 25 '07
Nou het was een 1dagsgriepje.
Gelukkig ben ik nooit lang ziek.

Gisteren heet gedoucht, normaal gesproken is warm douchen al een crime voor m'n rug, warm water doet al snel zeer, net als koud water. Maar gisteren kon het niet heet genoeg, ik voelde er ook weinig van.

Daarna op de bank gaan liggen natuurlijk geslapen als een os en voor ik naar bed ging nog een paracetamolletje en neusspray.

Rommelige nacht gehad kids wakker enz maar toch geen spierpijn meer, goed geslapen, hoesten is ook al minder :D

Voel me wel weer oke eigenlijk. Maar wel maf.
Ben eigenlijk nooit ziek en dan voelt het nog alleen vermoeid aan. nu was ik gewoon echt beroerd. Nog nooit zo gehad de laatste jaren. Schrok er eerlijk gezegd ook een beetje van.
inneke
inneke nov 25 '07
Je hebt het ook heel druk en weinig reserve he...Je lichaam zegt soms gewoon STOP en het is heel wijs daarnaar te luisteren!
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 25 '07
Nee ik heb de oorzaak vandaag gevonden!

Ik heb gisteren in 2 keer een blikje red-bull leeggedronken.
Ik drink het normaal nooit, sinds 2005 al niet meer. gisteren voor het eerst weer..

Ik kwam er vanmiddag achter nadat ik nog een blikje redbull had open gemaakt... paar slokken en weer hetzelfde gevoel als gisteren maar dan minder heftig..

Redbull laten staan, even wat anders gedronken, later nog een keer geprobeerd, en warempel.. 't is echt de redbull...

Ik raak het niet meer aan....
inneke
inneke nov 25 '07
redbull is gemaakt om door te gaan en je lichaam te negeren he.
En als je gevoelig bent aan cafeîne, ja dan vlieg je tegen het plafond!:-)
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 26 '07
Dat klinkt als een allergische reactie. Goed dat je het gevonden hebt, Redbull heb je ook helemaal niet nodig (hoewel er mensen van leven) .
admin
admin nov 26 '07
Kijk goed uit met red bull, ik heb er ook nare ervaringen mee.

En, nee je kunt er niet van vliegen...
inneke
inneke nov 26 '07
oh ja, even vergeten dat de mogelijkheid bestaat dat er, naar aanleiding van mijn uitspraak over vliegen, een topic geopend wordt met als titel 'redbull geeft je vleugels'
dragon
dragon nov 26 '07
Goed dat je er achter bent wat het is!

tegen het plafond.... tegen de muren, de deuren de ramen, een stuiterbal is er niets bij ;)
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 26 '07
RedBull geeft je ook vleugels.. ik kan niet aarden :P

maar om nou te zeggen k ga vliegen.. nee oak liever de bezem ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki