Loading...
nl

gebroken spiegel...

dragonfly
dragonfly sep 21 '06
hallo,
ik wist even niet waar ik mn verhaaltje moest plaatsen ,ook omdat ik niet weet of dit met paranormaaal of iets te maken heeft!

ik zal t eerst maar es vertellen!

een tydje geleden hadden mn vriend en ik een discussie die uitliep op een ruzie.
we stonden allebei op de gang te praten,toen op t moment dat er een stilte in ons gesprek viel ,en we allebei best wel gemotioneerd en kwaad waren,de wandspiegel in mn badkamer van de muur sprong!!!!!!!!! :rolleyes:

we keken elkaar aan ,en ik zei toen gelijk wat hij niet durfde te zeggen,namelijk,oooh neeee he!!!
dat komt door ons!


de spiegel was gewoon met volle kracht vd muur gesprongen en half in wasbak en in duizend stukjes op de grond gevallen!!
gelukkig was de badkamer deur dicht,hij grenst namelijk aan de gang,en ik stond net aan de andere kant vd deur!

moet er niet aan denken als ik nou net voor de spiegel stond,mn tanden te poetsen ofzo!!!!

mn vriend vond t doodeng,en ik was stomverbaasd en geschrokken van t idee ,dat ik t in mn gezicht had kunnen hebben!

nou zit zon wandspiegel met klemmen en veertjes vast aan de muur,en t kan voorkomen volgens de huisbaas,maar ik vind t niet normaal!!! hij zei dat t ook door warmte spiegels kunnen springen,maar t was juist buiten bloedheet toen,dus douche ik niet heet!en trouwens dat moet ie in een badkamer toch wel tegen kunnen!


ik geloof dus wel een beetje dat er een kans is dat we t dus door spanningen samen zon druk opgevoerd kunnen hebben,aangezien ik nog niemand ken bij wie zomaar zon spiegel erafspringt!
en we hebben wel vaker dingen die we gezamelijk bij toeval hadden voorspeld dat zou gebeuren,en ik voel ook bij hem wel een bepaalde kracht.
hijzelf vertelde me ook dat mensen bij hem voorspeld hebben dat hij bepaalde dingen ooit bij mensen zou kunnen genezen of helpen.

en laatst las ik ´toevallig´ook t textje over zielen koppelen,waarvan ik voordat ik t ooit gehoord en gelezen had,ik het er met hem over heb gehad dat wij dat mischien wel konden,zodat we onze krachten kondelen bundelen om mensen te helpen!!dat gevoel had ik toen bij hem!


maar goed .....
ik ben benieuwd wat jullie hierover denken!!

groetjes!!!!
Delen:
Acheliah
Acheliah sep 22 '06
Ik heb gelezen en ik weet niet meer waar dat door agressie zoiets idd kan gebeuren. Door negatieve energie. Het zijn geen geesten maar gewoon negatieve energie.

Liefs Dieneke
yannick
yannick sep 22 '06
ik denk zelf dat het niet door spanning of druk kwam. maar je moet niet vergeten dat geesten met energie objecten kunnen verplaatsen of zelfs kunnen vernielen. ze bedoelen dit niet kwaad, maar hou wou waarschijnlijk ff laten weten, dat jullie moesten ophouden met ruzie maken.
LPChip
LPChip sep 22 '06
Ik ben het met Yannick eens. Ik denk ook dat dit als een boodschap voor jullie is, dat deze ruzie en kwaad worden niet nodig was of groter werdt dan nodig.

Stel je maar eens voor, je bent een geest, en je ziet je dierbaren ruzie maken om niks (even ter duidelijkheid, ik weet niet waar de ruzie om ging, en misschien ging het wel om iets, maar dit is een voorbeeld) De ruzie wordt onnodig heftig en jij wil daar een eind aan maken. Uit frustratie laat je ze schrikken door iets te vernielen.
jo
jo sep 22 '06
dus maar geen ruzie meer maken! of alle spiegels weg gooien ;)
Ayasha
Ayasha sep 23 '06
nou, mensen laten schrikken is dé manier om ze te doen stoppen met wat ze bezig zijn ;)dus LPChip heeft daar wel een punt.

Ik zelf zou ook eerder die richting uit gaan denken :)
dragonfly
dragonfly sep 24 '06
tja......

ben nu wel benieuwd wat t nu echt was geweest..
daar zal ik waaarschijnlijk niet achter kunnen komen.
ik bedoel ,ik kan helaas (nog)geen contact leggen met eventuele geesten in mn huis!

een kennis van me ,heeft wel es een keer doormiddel van pendelen, wel de vraag gesteld of er hier veel energien /geesten bevinden in mn huis.
omdat ik vaak periodes heb dat mn lichten knipperen,of t geluid van de tv of stereo harder gaat,zonder verklaarbare reden.
ook mn kat ziet wel es dingen in de lucht,of kijkt soms heel raar naar de lampen,die daarna soms gaan knipperen!
en ook aan dat lichtbollen/orbs foto verhaal kan ik meedoen,want ik maak regelmatig fotos´s met bolletjes erop!
vandaar dus dat ie via pendelen heeft geprobeert erachter te komen.
en daaruit kwam dus dat er dus waarschijnlijk (veeeeel)energien hier rondhangen,geen specefieke boodschap hebben,en ze t er gewoon errug naar de zin hebben bij mij!
mn huis is dus een soort stamcafe hebben we maar bedacht!

dus...ook weer zoiets, waar je maar niet uitkomt of t wel of niet stof/geesten/energien zijn op de fotos zijn!

dit is dus wat ik bedoelde bij t verhaal van toen ik mezelf ging voorstellen.
ik maak genoeg mee, alleen is t noooit echt helemaal duidelijk of t nou wel of niet echt ´zweverigs´is of gewoon toeval!??

heeft iemand van jullie mischien een bepaald gevoel bij dit verhaal?

ik ben helaas nog niet zo goed met de pc,anders zou ik bij t onderwerp orbs,misch. es een foto kunnen zetten.

xxx
LPChip
LPChip sep 24 '06
Ik denk niet dat jouw huis een stamcafe is.

Het is goed mogelijk dat er een bepaalde negatieve energie in je huis aanwezig is waar entiteiten op af komen. Ook is het mogelijk dat jij of iemand anders in jullie huis bezig is zich te ontwikkelen en daarom de geesten oproepen.
dragonfly
dragonfly sep 24 '06
ja dat zou idd kunnen.

ik zelf trek namelijk negatieve energie van anderen op me af,waardoor ik dus ontzettend moe ben,en de ander juist ineens weer lekker in zn vel zit!
ik zelf zat in die periode ook overspannen thuis,plus dat 2 familieleden dezelfde tyd waren overleden.
ook heb ikzelf t gevoel dat ik steeds meer groei,in de zin van mezelf geestelijk sterker aan t maken ben.

nu ik er weer aan denk,zei dat ik toen ook al:mischien zijn ze er juist om me te steunen in die moeilijke periode,alleen dan wel in grooote getale!hihi!
dragonfly
dragonfly sep 24 '06
en oja,dat van die knipperende lampen,en t geluid dat harder gaat,is dat dan t teveel aan energie van mij,die ik dan niet goed onder controle heb?

of zijn dat nu geesten denk je?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '06
Wat voor gevoel ik erbij heb, is dat jullie juist wel dit ongelukt met de spiegel hebben veroorzaakt. Boosheid is een enorme sterke energie, die als je deze richt op iets, best wat kan veroorzaken.

Zo weet ik ook, dat een poltergeist vaak door de persoon zelf word veroorzaakt die er last van heeft. Er is dan iets mis met de energie balans van die persoon. Deze onbalans kan ervoor zorgen dat er energiebanen gaan stromen naar plekken waar dit niet bewust de bedoeling is.
dragonfly
dragonfly sep 24 '06
ja he,

weet je wat grappig is??

van de week kwam er namelijk ook iemand naar me toe die binnen kort tai-chi les wil gaan geven,en me vroeg of ik interesse had?
terwijl ik op dat me moment eigenlijk,dansles had,maaar wel druk bezig ben om mezelf in evenwicht te brengen..
Acheliah
Acheliah sep 24 '06
Hallo Nims
Dat zelfde probeerde ik te zeggen in mijn stukje en toen werd het afgeketst als niet waar ok ik heb het dan wel niet zo goed vertaald als jij maar ik bedoelde hetzelfde thnx.

Groetjes Dieneke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki