Loading...
nl

Heb je een vraag waar je mee zit, probeer dit

LPChip
LPChip nov 21 '07
http://www.maantjeslicht.nl/jamaarkaarten.htm

Dit is een online versie van de bekende Ja Maar kaarten.

Let op: gebruik het met een knipoog. Het kan je wat inzicht geven in bepaalde dingen, maar het hoeft niet altijd waar te zijn. Deze online versie kent ook de lege kaart. Oh, en als je met nadenken je vraag kan beantwoorden, dit niet gebruiken ;)

Oh: en op domme vragen krijg je een dom antwoord, en als je meerdere vragen stelt om te testen of het werkt, dan krijg je een onduidelijk antwoord terug.
Delen:
Lena
Lena nov 21 '07
Volgens mij werkt dit niet hoor!
dragon
dragon nov 21 '07
hey, hij klopte!

grappige link.
Lena
Lena nov 21 '07
Doe ik wat fout? :P
Vroeg iets over m,n werk!
Doe het maar niet meer hoor!
Anne
Anne nov 21 '07
hahaha altijd leuk zulke kaarten :P
liesanne
liesanne nov 21 '07
heerlijk, vind ik zulke kaarten.... :)
Charlie
Charlie nov 21 '07
Dit is te grof. Wat ik hier nu weer mee maak. Stel ik de vraag of ik ooit gelukkig word, draai ik het kaartje. Wat denk je dat erop staat?! "Nee, het past niet bij je"!!! Waar slaat dit op??
inneke
inneke nov 21 '07
oehoehaaha :'(Ik heb een vreselijk antwoord gekregen 'nee, het zal je niet lukken' op een heel heel belangrijke vraag voor mij :S
jo
jo nov 21 '07
wow lachen

ik ben benieuwd of het klopt ik hoop het wel voor mij iig dan!
inneke
inneke nov 21 '07
oef zuchthuh, heb dan maar even een tarotkaart getrokken en dat klonk veel positiever en genuanceerder :-) denk dat ik dat antwoord maar ga geloven en onthouden
dragon
dragon nov 21 '07
als het antwoord niet uitkomt: "stomme kaart, het is toch allemaal onzin".

Als het antwoord wel uitkomt: "zie je wel, het klopt".

:):):)
LPChip
LPChip nov 22 '07
Ik weet sowieso niet of zo iets wel over het internet kan. Maar vond deze link, en dacht, hehe: das wel cool.
Debiorah
Debiorah nov 22 '07
Alleen gesloten vragen dus...nou ging bij mij een beetje raar.
Dennis
Dennis nov 22 '07
Ik vind dit dus echt 3x niks..
es
es nov 22 '07
Hahaha, wat grappig, ik heb het nu twee keer uitgeprobeerd en ik krijg wel duidelijk antwoord.
Moet ik een baan gaan zoeken? Nee, je zult er onder bezwijken.
Dat is duidelijk, toch? Maar daarom zat ik ook voor 100% in de WAO helaas. Wie weet, in de toekomst, als de kinderen wat groter zijn.
Mimi*
Mimi* nov 23 '07
Ik vroeg me af of ik school ging halen. Krijg ik als antwoord nee het is ondoordacht! Whaha prachtig!

Ik weet niet of ik het wel moet geloven maar vind het wel grappig :P

Trouwens als je twee keer dezelfde vraag stelt krijg je twee keer een ander antwoord. De ene keer ja en de andere keer nee. Beetje vaag :P
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 23 '07
Ik denk daarom ook dat je beter de echte kaarten kunt gebruiken. Het trekken van de kaart is namelijk het belangrijkste gedeelte van kaart-legginen. Leuke site dus, maar betrouwbaar is het geheel niet.
admin
admin nov 23 '07
Helemaal mee eens Nims.
LPChip
LPChip nov 23 '07
Die indruk kreeg ik ook al, desalniettemin is het wel lache. :)
sefewet
sefewet nov 25 '07
voor mij klopt het :P.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie