Loading...
nl

02.35

Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 21 '07
Kan iemand mij vertellen wat het is met de tijd 02.35 ?

Ik word nu al een week bijna elke nacht om 02.35 wakker met een hoestbui. Niets helpt alleen naar beneden gaan en daar op de bank gaan liggen..

Ik voel me verder wel oke, beetje onrustig misschien.
Maar verder wel een goed humeur en gek genoeg met een beetje meer doorzettingsvermogen, inzicht en wat doelgerichter.

Ik kon eerder *toen ik een jaar of 13 was* nooit slapen voor 23.23 die tijd moest ik eerst zien op de wekker voor ik kon slapen.

In 2006 werd ik vaak wakker om 4.35 en nu dus om 02.35

Op zich niet zo erg, maar ik zou wel weer een nacht helemaal door willen slapen....
Delen:
Charlie
Charlie nov 21 '07
Ga voor jezelf eens na of er op dat tijdstip in het verleden iets heftigs gebeurd is. Ik heb het namelijk ook en ik weet nu ook wat het is. Ik word bijna elke nacht wakker om 3.15u. Dat was het tijdstip dat ik die nacht gebeld werd dat het slecht ging met mijn moeder. Misschien is zoiets ook bij jouw wel het geval. Probeer dat eens uit te vinden.

in Licht en Liefde,

Charlie
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 21 '07
Ik zou niet weten wat...

Toen ik steeds om 4.35 wakker werd was dat wel een voorteken.
De bevalling van m'n jongste dochter is begonnen om 4.35

Maar ik zou nu niet weten wat er moet zijn om 2.35
Ik ben iig niet zwanger LOL
Anne
Anne nov 21 '07
Ik weet het ook niet evelyn.
Wat charlie zegt klinkt wel logische.
Ik zie nog bijna elke dag 22.22 wrom weet ik nog steeds niet.
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 21 '07
Hmm ik heb wel een verklaring denk ik, maar of die ook gegrond is?
IK ga het eens aan m'n gids vragen...

Ik hoest bijna nooit, soms als ik van heel druk naar bijna stilstaan ga.

Maar nu word ik hoestend wakker.. Tot groot ergenis van m'n mannetje die niet te harden is 's nachts. Hij is echt bot en grof als ie uit z'n slaap wat zegt...
Anne
Anne nov 21 '07
wat is je verklaring als ik vragen mag :)
inneke
inneke nov 21 '07
misschien eens googelen naar de chinese orgaanklok (acupunctuur) om te kijken met welk orgaan het samenhangt?
is maar een idee...
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 22 '07
 Origineel bericht van: Anne
wat is je verklaring als ik vragen mag :)


Die hou ik nog even voor mezelf.
Ik heb het nog niet kunnen vragen aan m'n gids.
't Gaat namelijk over m'n gids en om zo te speculeren over haar,
vind ik niet zo netjes.
Dennis
Dennis nov 27 '07
 Origineel bericht van: Anne
Ik weet het ook niet evelyn.
Wat charlie zegt klinkt wel logische.
Ik zie nog bijna elke dag 22.22 wrom weet ik nog steeds niet.

Wajoo.. Die 22.22 zie ik ook bijna elke avond opeens. Wat apart dat jij dat ook hebt. vooral als ik op maandag en woensdag getraind heb, dan ben ik 10 uur thuis en dan kijk ik altijd toevallig net als het 22.22 is..
Anne
Anne nov 27 '07
ja die 22.22 snap ik nog steeds niet helemaal waar het voor staat. ik had er eerst een droom over met de betekenis.
Heb jij enig idee waarom je 22.22 ziet elke keer? misschien een gebeurtenis die ooit heeft plaats gevonde op de 22ste of iets op de tijd van 22.22 ?
Dennis
Dennis nov 27 '07
Ik wou dat ik het wist Anne.. Het moet toch iets zijn. Ik zal er nog even over nadenken.
Dennis
Dennis nov 27 '07
Als je op google zoekt op 22:22 zie je wel dat wij niet de enigen zijn die dit zien. Wat betekend dit? Ik weet alleen dat 22 een meestergetal is in de numerologie.
Ayasha
Ayasha nov 27 '07
22:22 komt nu eenmaal, net als 22:23 en 22:24 1x per dag voorbij...Nogal logisch dat je die dus dagelijks kan zien.

Ik vind dit eerder klinken als een lichaam dat een beetje 'uit evenwicht' is dan als een paranormaal iets.
Dennis
Dennis nov 28 '07
En je vind het niet apart dat van al die minuten ik precies 22:22 zie? Het gaat niet bewust hoor. Het duurt maar een minuut, dus hoe groot is de kans nou dat ik dit bijna dagelijks zie? Erg klein lijkt mij hoor.
Lena
Lena nov 28 '07
als je meestergetallen zoekt op google, en dan pagina 1 neemt,numerologie aanklikt.leuk om te doen! :)
admin
admin nov 28 '07
ik heb gemerkt dat als het de klok betreft dat het best op een gegeven moment je onderbewuste kan zijn dat je hier in stuurt.
Intuitief worden je ogen dan toch weer naar die klok getrokken, je bent je er al van bewust dat je het iedere keer na het sporten ziet, dus...de kans dat je dan 22.22 ziet is erg groot.
Ik heb het met 11.11, maar eerlijk gezegd als ik dat steeds weer terug zie op de klok twee maal daags, vertrouw ik mezelf eigenlijk niet zo omdat ik denk dat dan juist bovenstaande gebeurt.
Wél neem ik het heel serieus als ik een 11.11 moment heb als het geen 11.11 is, kan je het nog volgen, ha ha.
Dan bedoel ik dat je een seintje krijgt via een tekst, tv, blaadje wat dan ook, dat vind ik de spontane 11jes. Uiteraard is dit mijn persoonlijke mening.
Dennis
Dennis nov 28 '07
Ik zat ook al aan mijn onderbewuste te denken Karin. Maar ook in andere situaties zie ik die tijd. Als ik bijvoorbeeld in de stad ben of ergers anders. Dus ik twijfel haha.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 28 '07
Ik heb het antwoord op de 2:35 vraag ;)ik open er een topic over als je op bepaalde tijdstippen wakker wordt en wat dit betekend.
Anne
Anne nov 29 '07
Jah dennis ik weet dat 22 een meestergetal is.
Wat het verder betekent weet ik nog niet waarom ik dat zie maar er is wel een verklaring voor maar daar kom ik nog wel achter ;)
zegt mijn gevoel. Het betekent in ieder geval wel iets.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki