Loading...
nl

1 persoon kan enorm veel betekenen...

admin
admin nov 20 '07

1 persoon kan enorm veel betekenen

Je dienstbaarheid aan de wereld uit zich op elk gebied waartoe je je aangetrokken voelt, vrede, ecologie, opvoeding, kunst, geneeskunde, wetenschap, metafysica, of andere gebieden. Je kunt dienstbaar zijn in elke baan die je hebt



Een werelddienaar worden betekent dat je je aansluit bij de hogere gemeenschap van wezens die samenwerken om licht en evolutie naar anderen te brengen. Je eigen groei zal enorm versnellen en je zult magnetisch worden voor mensen en mogelijkheden die je de gelegenheid geven veranderingen te bewerkstelligen. Je dienstbaarheid aan de wereld uit zich op elk gebied waartoe je je aangetrokken voelt, vrede, ecologie, opvoeding, kunst, geneeskunde, wetenschap, metafysica, of andere gebieden. Je kunt dienstbaar zijn in elke baan die je hebt. Je bent nu op exact de juiste plaats om te beginnen met anderen te dienen en te stimuleren.

Om anderen te laten ontwaken moet je zelf in vuur en vlam staan, gloeiend door je eigen innerlijke licht. Een van de grootste geschenken die je de wereld kunt geven, is enthousiast en vol energie te zijn en van je werk en van je leven te houden. Trek andere mensen aan met je enthousiasme. Straal die kwaliteiten uit die je graag in anderen ziet. Als je groeit, zullen de dingen veel gemakkelijker gaan; het is belangrijk niet op te scheppen over je successen. Erken de prestaties van je vrienden in plaats van je te concentreren op je eigen successen. Prijs mensen als ze een verandering ondergaan of een stap vooruit gaan.

Er zijn maar een paar mensen nodig die in een hogere vibratie leven om een toegang te scheppen voor vele anderen. Een werelddienaar worden is een van de snelste wegen naar verlichting en het zal je vreugde, overvloed en innerlijke vrede brengen. Maak het beste van elke kans die je hebt om te dienen en anderen te stimuleren. Als je dat doet, zul je verlichting bereiken door dienstbaarheid.

Verlichting door dienstbaarheid Meditatie

Het doel van deze meditatie is te vragen hoe je jouw dienstbaarheid aan de wereld kunt vergroten.

Stappen

Je wilt hierbij misschien een kristal in je hand houden.

1. Plaats jezelf in het licht en stel je voor dat je je in een cocon bevindt die je naar een tempel voert waar vele hogere wezens verzameld zijn. Als je deze tempel nadert, voel je de prachtige energie van vrede, liefde en vreugde die daar aanwezig is. Je wordt begroet door je hogere zelf, dat je meeneemt naar het midden, waar je kunt zitten of staan in een kring van vele hogere wezens. Je zult deelnemen aan een ceremonie, om je besluit de wereld beter te dienen, te vieren.

2. Je hogere zelf en deze hogere wezens houden een symbolische deur voor je open, een toegang naar je hogere pad en je dienstbaarheid aan de wereld. Aan de andere kant van deze deuropening is veel licht en een versnelde spirituele groei. Wanneer je door deze deur gaat zul je veel dingen in je leven werkelijk veranderen. Je zult meer mogelijkheden aantrekken om een betekenisvolle bijdrage te leveren. Door deze deur gaan betekent een heel tastbare toewijding aan je grotere dienstbaarheid aan de wereld; neem alle tijd die je nodig hebt om hierover na te denken. Als je er klaar voor bent, ga dan door die deur.

3. Nadat je door deze deur bent gegaan komen er veel hogere wezens een voor een naar je toe en ze geven je hun speciale geschenken om je met je dienstbaarheid aan de wereld te helpen. Stel je enige van deze wezens voor en de geschenken die ze je geven. Denk aan alle liefde en steun die je hebt als je je hogere doel realiseert.

4. Neem je kristal in je hand en houd het bij je hart. Vraag om meer dienstbaarheid aan de wereld en bevestig dat je er klaar voor bent. Vraag om meer duidelijkheid over de aard van je hogere doel en je pad van dienstbaarheid aan de wereld. Je hogere zelf en deze wezens zullen je kristal energetiseren en je energie sturen voor je dienstbaarheid.

5. Je hogere zelf komt naar je toe. Jullie smelten samen en worden een. Je bent nu één met je hogere zelf. De hogere wezens nodigen je uit om je bij hen te voegen bij het uitzenden van een oproep om wakker te worden, en iedereen uit te nodigen die klaar is om te ontwaken voor zijn hogere zelf. Laad jezelf daarom op met licht en laat dat licht dan uit je stromen en zich bij het licht voegen van alle wezens die hier zijn. Je wordt een bron van licht en van ontwaken voor anderen. Voel de energie die door je heen stroomt.

6. Als je graag een telepathisch bericht naar je hogere zelf wilt sturen of naar iemand anders, doe dat dan nu. Zorg dat de boodschap licht en liefdevol mogelijk is. Laat je hogere zelf je energie nog mooier maken en stuur die energie vanuit je hart naar het hart van de ander.

7. Blijf hier zolang als je prettig vindt. Als je er klaar voor bent bedank dan in gedachten deze wezens en neem afscheid van hen. Keer terug naar de kamer en voel dat je meer licht hebt en innerlijke vrede. Als je licht stuurt, ga je zelf ook meer stralen en het versnelt je spirituele groei. Als je een grotere bron van licht wordt, zal je constant licht, energie en liefde gezonden worden om je te helpen met je werk.

Fragment uit: Groeien naar spiritueel inzicht

Auteur: Sanaya Roman

Uitgever: Ankh-Hermes.nl

http://www.aquariusage.com/index.cfm?newsid=2680&read=1
Delen:
Debiorah
Debiorah nov 21 '07
Heel mooi! Dankje voor het delen, het heeft mij doen tintelen!
Een tijd geleden besefte ik mij dat ik onbewust aan dergelijke meditaties deed. Het gebeurde dat ik als het ware spontane meditaties had waarbij ik mij bevond in een raster van zielen boven de aarde. Ik vond het nooit vreemd, ik ervaarde liefde en het voelde heel natuurlijk. Vandaar dat ik nu meedoe met de new earth circle meditaties. Dus iedereen die zich hiertoe aangetrokken voelt zou ik willen aansporen mee te doen. :)
es
es nov 21 '07
Ik zit er nog op te herkauwen, haha. Het lijkt me mooi, zo'n meditatie, maar ik zit nog teveel vast in de drukte met de kids. Ik ga in ieder geval eens proberen wat Karin aangaf. Even uitprinten! :)

Es
Dennis
Dennis nov 21 '07
Mooi stukje!

Ik ga naar mijn school waarschijnlijk bij de politie. Denk dat ik daar ook heel nuttig kan zijn voor de mensheid :)

 Quote:
het is belangrijk niet op te scheppen over je successen. Erken de prestaties van je vrienden in plaats van je te concentreren op je eigen successen. Prijs mensen als ze een verandering ondergaan of een stap vooruit gaan.


Met dit stukje zou ik het wel moeilijk krijgen denk ik. Ben altijd wel erg trots als ik iets gepresteerd heb. Niks mis mee maar ik wil altijd dat iedereen het weet haha. Maar mensen prijzen is dan weer geen probleem ;)
admin
admin nov 21 '07
@ Debiorah,

Kun je wat meer over die meditaties vertellen?
Ik kan wel googlen maar jouw ervaring zegt mij toch meer :)

@ Dennis,

Leuk politie, ik heb een aantal jaren in de meldkamer politie in ´s-Hertogenbosch mogen vertoeven. Mooi werk!

ome willem
ome willem nov 21 '07
Heee en ik dan :'(

Heb hier ook een fijne meditatie geschreven..

Kan hem zo niet ff snel vinden maar het is een regenboogmeditatie voor beheerste kundalini opening.

Staat ook op mijn site lieverds
admin
admin nov 21 '07
Ik geloof niet in "beheerste" kundalini, maar ik ben je niet vergeten hoor Willem.
Debiorah "ken" ik al wat langer en ik hecht enorm veel waarde aan haar ervaring, thats all :)
admin
admin nov 21 '07
Toch maar even gegoog(h)eld, supermooie site Debiorah!
Mochten er anderen zijn die ook interesse hebben, de link staat hieronder.

http://home.scarlet.be/~brus01/The_Earth_Circle.htm
Debiorah
Debiorah nov 22 '07
Ooh sorry karin, ik ben de laatste tijd nogal druk dus heb niet eerder kunnen reageren! Leuk dat je de link hebt geplaatst!
En willem jouw meditatie was ook prachtig hoor! ;)

Ik doe mee aan de new earth circle meditaties omdat ik geloof dat het helpt en dat het bij mij past. Zoals ik al eerder aangaf heb ik ervaringen gehad waarvan mij later pas duidelijk werd wat ze betekenden. Zoals het meestal gaat vind ik iedere keer weer een stukje van de puzzel die in mijn plaatje past. Diep van binnen heerste er in mij een gevoel dat ik iets heb om te delen en om in te zetten voor de nieuwe aarde. Daarom zet ik mij niet alleen in het dagelijkse leven in maar ook doe ik mee aan collectieve meditaties. Wanneer ik dit doe voelt het heel intens, ik voel mij een instrument van het licht.

Ik weet niet wat je precies wilt weten karin maar als je vragen hebt hoor ik het graag!
admin
admin nov 22 '07
Ben ook lid geworden en heb gisteravond meegedaan.
Heeeele aparte ervaring, dus eigenlijk heb ik nu geen vragen Debiorah :)
Debiorah
Debiorah nov 22 '07
Wat leuk Karin! En nee nu hoef ik niks meer uit te leggen. Het leek me namelijk ook nogal moeilijk uit te drukken in woorden. :)
inneke
inneke nov 22 '07
ik hoor een ja ja stemmetje :-) Ga het eens rustig bekijken als ik terug wat tijd en ruimte heb.
admin
admin nov 23 '07
Deze pagina van de New Earth Circle is zo mooi....

http://home.scarlet.be/~brus01/New_Earth_Circle_lifechanging.htm

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki