hallo,
ik wist even niet waar ik mn verhaaltje moest plaatsen ,ook omdat ik niet weet of dit met paranormaaal of iets te maken heeft!
ik zal t eerst maar es vertellen!
een tydje geleden hadden mn vriend en ik een discussie die uitliep op een ruzie.
we stonden allebei op de gang te praten,toen op t moment dat er een stilte in ons gesprek viel ,en we allebei best wel gemotioneerd en kwaad waren,de wandspiegel in mn badkamer van de muur sprong!!!!!!!!! :rolleyes:
we keken elkaar aan ,en ik zei toen gelijk wat hij niet durfde te zeggen,namelijk,oooh neeee he!!!
dat komt door ons!
de spiegel was gewoon met volle kracht vd muur gesprongen en half in wasbak en in duizend stukjes op de grond gevallen!!
gelukkig was de badkamer deur dicht,hij grenst namelijk aan de gang,en ik stond net aan de andere kant vd deur!
moet er niet aan denken als ik nou net voor de spiegel stond,mn tanden te poetsen ofzo!!!!
mn vriend vond t doodeng,en ik was stomverbaasd en geschrokken van t idee ,dat ik t in mn gezicht had kunnen hebben!
nou zit zon wandspiegel met klemmen en veertjes vast aan de muur,en t kan voorkomen volgens de huisbaas,maar ik vind t niet normaal!!! hij zei dat t ook door warmte spiegels kunnen springen,maar t was juist buiten bloedheet toen,dus douche ik niet heet!en trouwens dat moet ie in een badkamer toch wel tegen kunnen!
ik geloof dus wel een beetje dat er een kans is dat we t dus door spanningen samen zon druk opgevoerd kunnen hebben,aangezien ik nog niemand ken bij wie zomaar zon spiegel erafspringt!
en we hebben wel vaker dingen die we gezamelijk bij toeval hadden voorspeld dat zou gebeuren,en ik voel ook bij hem wel een bepaalde kracht.
hijzelf vertelde me ook dat mensen bij hem voorspeld hebben dat hij bepaalde dingen ooit bij mensen zou kunnen genezen of helpen.
en laatst las ik ´toevallig´ook t textje over zielen koppelen,waarvan ik voordat ik t ooit gehoord en gelezen had,ik het er met hem over heb gehad dat wij dat mischien wel konden,zodat we onze krachten kondelen bundelen om mensen te helpen!!dat gevoel had ik toen bij hem!
maar goed .....
ik ben benieuwd wat jullie hierover denken!!
groetjes!!!!