Loading...
nl

ik voel me eenzaam

Acheliah
Acheliah nov 22 '07
Hoi Lieve Charlie

Ik denk niet dat je chronisch depressief bent ik denk gewoon dat je alles een plekkie moet geven en het zekers verwerken. Ik wou dat ik je kon helpen want ik zou het zeker doen en wat je gave betreft het is heel mooi om die gave te hebben en idd moet je je leren afsluiten voor andermans leed. Maar vergeet jezelf alstublieft niet. Ik weet (Denk ik) zeker dat dit je sterker gaat maken. Geef het wel de tijd. Het leven is niet makkelijk dat weten we allemaal maar je red het wel enne laat je geen stempel op je kont plaatsen dat doen de instanties maar al te graag en ja :Dik kan het weten.

Liefs Dieneke Ik wens je alle liefs en sterkte en zeker een hoop geluk toe. En als je wilt praten je mag me bellen stuur maar een prive bericht en ik stuur je mijn nummer.
dragon
dragon nov 22 '07
Hoi Charlie,

wat rot!
Maar wel heel begrijpelijk. Er is in ieder geval niets mis met je, al voel je je nu ontzettend slecht.

Verken jezelf, hou vol en heel veel sterkte!
Je komt er wel.... heb geduld.
Charlie
Charlie nov 25 '07
Dank jullie wel, allemaal. Ja Debiorah, ik voel me zeker weer thuis. Ben blij dat we hier internet hebben. Als ik me niet fijn voel, kom ik gewoon hier ff naartoe. Jullie geven me nog steeds de kracht om het vol te houden (net als altijd). Ik vind het heel moeilijk om mij staande te houden in deze rare maatschappij. Maar ja, ik red het denk ik wel. Maar elke keer als ik er weer ff boven op kom, val ik weer in een diepe put. Dan vraag ik me soms af waar ik het allemaal nog voor doe. Maar goed, ik leef nog steeds, dus ik zal het wel redden hier, met de nodige moeilijkheden. Nu weet ik niet veel meer en ga weer ff stoppen.

in Licht en Liefde,

Charlie
Grunie
Grunie nov 26 '07
Ik sluit me aan bij Inneke....zorg eerst goed voor je zelf! Vraag hulp en leer....Je hebt nog tijd genoeg om je gave te gaan gebruiken
Charlie
Charlie dec 9 '07
Mee eens. Want ik kan die gave in een instelling als deze niet gebruiken. De mensen hier zijn dus niet zo thuis op dit vlak. Het is rondgegaan dat ik mij hier mee bezig hou en ja, dan word ik dus helemaal voor gek verklaard. Dus zolang ik hier zit kan ik me beter even inhouden.

in Licht en Liefde,

Charlie
Lena
Lena dec 9 '07
Goed van je Charlie vertrouw op jezelf, en je eigen inzichten!
Renco
Renco dec 9 '07
Hey charlie

Ik ken je depesiviteit, zelf ben ik het soms ook alleen heeft dat andere redenen. Ik voel me ook wel eens eenzaam maar dat heeft er ff neits mee te maken.
Maar wat ik meestal doe. Ga lekker ergens wandelenen in het bos, zoals al eens eerder is gezegt. Ik weet niet of je van huisdieren houd en of je er 1tje heb, deze beeste kunnen soms je pijn en somberheid heel goed begrijpen. Want zelf denk ik dat je gewoon een beetje liefde nodig heb om er goed overheen te kunnen komen. Zelf doe ik het ook.
Ik wil wel meer vertellen maar weet niet hoe ik het moet zeggen, dus voor nu efkes ditte.

Veel sterkte en ik hoop dat je er wat aan heb en blijf lekker in jezelf geloven

~Renco
Charlie
Charlie mrt 7 '08
Nou, ben er weer een tijd tussenuit geweest, maar na het mailtje van Merudi over het uitstapje, dacht ik om toch maar weer wat actiever te worden hier. Ik weet dus inmiddels de diagnoses uit de onderzoeken: Ernstig depressieve stoornis en ptss. Niet fijn om te hebben, maar nu ik het zeker weet kan ik er iets mee. Ik ga dus ook mee naar het uitstapje, maar als er hierover vragen zijn, hoor ik dat graag.

in Licht en Liefde,

Charlie
Thomas A
Thomas A mrt 7 '08
Als je veel meemaakt, dan kun je ook enorm groeien Charlie. Zaak is wel dat je mensen op je weg tegenkomt die dit principe ver-staan. Mij is opgevallen dat in de reguliere geneeskunde dit idee - deze werking - niet zo wordt aangehangen, dit in tegenstelling tot de spirituele opvattingen. Als jij zelf een onderzoek zou gaan starten (lezen, praten, schrijven/delen met anderen), dan zul je er achter komen dat alles dat zich in jouw leven afspeelde een heel belangrijke functie heeft.
Ik heb je eerder over hechting (en onthechting) onderhouden en binnen dit beeld zit naar mijn idee ook een groot deel van jouw (levens) verhaal.

Wat anderen ook van/over jou zeggen(oordelen); het overleg met jouw eigen hart en het aangaan hiermee, zal jou de weg wijzen en uiteindelijk voorgoed een einde maken aan gevoelens van eenzaamheid. Ziek ben jij niet Charlie!!!
Vanaf de dag dat jij in volkomen liefde staat met jouwZelf zul je ook zien dat alles dat jij meemaakte je tot die grote sterke vrouw bracht die al die tijd al in je is............

Thomas
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki