Loading...
nl

Waar haal ik mijn energie vandaan?

ome willem
ome willem nov 16 '07
Ik weet het niet ... het is 03.33, veel mooie dingen gedaan vandaag. Ook echt hele mooie dingen mogen ontvangen! en nog steeds energie.. Raakt die batterij van me niet leeg? Nog ff werken... maar tot morgen vroeg mijn bedje wacht op warmte. Liefs
Delen:
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 16 '07
Nou als je energie over hebt... stuur maar door ;)

Kan wel wat energie gebruiken
sefewet
sefewet nov 16 '07
als je gelukkig ben met de dingen ken je het heeeeeeeeeeeeeel lang volhouden. :P
ome willem
ome willem nov 17 '07
haha, ik kreeg de verklaring van een psycholoog.

In een kundalini explosie zit je een een boost van energie. daarnaast blijft je lichaam adraline aanmaken. Dit proces moet je een keer stoppen anders slaan de stoppen door bij je.
Jezus was al zo wijs om af en toe flink wat wijn te drinken om te kunnen slapen in deze periode van heldere momenten, is nu mijn idee :/e
admin
admin nov 17 '07
Alcohol en kundalini gaan niet goed samen, daar kom je nog wel achter Willem :P
inneke
inneke nov 17 '07
Euh...zou ik niet doen :-)

Aarden is mijn tip.

Ik had het vannacht ook zitten.
ome willem
ome willem nov 17 '07
Oh jah dat weet ik ook, maar als de adraline al in mij hersenen zit, moet ik toch echt ff een paar uur slapen.
Ik kan er wel pilletjes van de Psychiater in gooien, maar liever twee of drie wijntjes !!

Maar dank jullie voor de bezorgdheid, das lief en een fijn gevoel.
dragon
dragon nov 17 '07
hahahaha, wat grappig gezegd Willem!
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 18 '07
Alcochol is inderdaad niet de manier om je gedachtenmolen te stoppen willem. Je chakra's sluiten is wel de juiste methode om de prikkels van buitenaf tegen te houden.

Zoek even op het forum naar de chakratest en je kan online een testje doen die je vertelt welke er overgevoelig zijn. Je kan ze dan sluiten.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki