Loading...
nl

Energie volgens de Maya

Lena
Lena dec 12 '07
Fijn Dilani

Kan er wat mee!
es
es dec 12 '07
Ja, ik ook. Het mooie is dat je dingen herkent van hoe het gaat overdag. (Zeker het moe zijn en dromen herken ik, en de dagelijkse worstelingetjes met de kinderen). En het geeft meteen een oplossing doordat je uitgedaagd wordt om er op een andere manier naar te kijken. Plus dat de herkenning bevestigt wat je voelt en meemaakt. Is heel prettig. :)
Lena
Lena dec 29 '07
Dilani,
Zijn er nog mooie zienswijzes voor de laatste dagen van dit jaar? ;)
Dilani
Dilani jan 9 '08
Eh .....wel voor het nieuwe jaar :D


Groene Kasteel van Betovering

We bevinden ons in het Groene Kasteel van Betovering. Na de Initiatie, Oversteek, Verbranding en Opbloei van de eerste 4 Kastelen is het nu tijd voor de Betovering: het gewoon zijn en de magie van het leven over je heen laten komen. Het Maan Wavespell betovert je gevoelswereld, het Wind Wavespell blaast een magische wind in je oren en nu hoor je alles anders, alles wordt muziek en inspiratie stroomt. Het Adelaar Wavespell tilt je op en je vliegt hoog boven de wereld, en hoger en hoger tot in de sterren, fonkelend als de ster die jij geworden bent in het Ster Wavespell.
Als je goed in je vel zit, kun je met de opgedane Visie van de Adelaar en met de energie van de Ster de puntjes op de i zetten van jouw kunstwerk om dan op 1 Draak een nieuwe Tzolkin ronde in te gaan.
Ben je niet synchroon met jezelf, dan zul je door de Adelaar en de Ster vastgegrepen worden om de reis naar binnen te maken en alsnog klaar te zijn voor een nieuwe start/omwenteling.




Witte Wind Wavespell
do 10 januari 2008 - di 22 januari 2008


Communiceren van Gemeenschappelijk belang
Adem, Communiceren, Spirit

Deze 13 dagen ligt er miscommunicatie op de loer en dient communicatie dus extra aandacht te krijgen. Probeer helder en integer te spreken. Ook kun je je bewust worden van je ademhaling. Wat adem je in? In welk ritme? Offer je adem als geschenk aan Grote Geest/Hunab K’u, dan zullen de woorden die je spreekt meevloeien in deze stroom. Toen God de mens schiep, blies hij hem leven in met zijn eigen adem. Adem deze Spirit in en inspiratie zal je ten deel vallen.
Lena
Lena jan 10 '08
He Fijn dat je er weer bent!

Wat leuk he, die eerste 13 dagen! :D
Zou je nog kunnen uitleggen wat 1 Draak betekent?
Blijf me verbazen hoe treffend, zij deze kennis hebben opgedaan.
Weet je nog een mooi boek hierover?
Lena
Lena jan 14 '08

http://www.indigo-coaching.nl
;)
Je had hier al naar verwezen
Lena
Lena apr 16 '08
Diani is er al weer nieuws volgens de Maya energie?? ;)
Als je tijd hiervoor hebt natuurlijk!
peter58
peter58 jun 18 '08
Mocht iemand nog interesse hebben in wat de verschillende wavespells inhouden, dan wil ik ze er alsnog bijplaatsen, voor nu houd ik het even bij de energie die de komende periode inhoudt.

Liefs
Dilani

Ben zeer geïnteresseerd houd mij aanbevolen
gast
gast jun 25 '08
Dilani / Peter58 ?
Lena
Lena jun 25 '08
ik weet het antwoord wink
gast
gast jun 25 '08
Vertel vertel...
Centaine
Centaine jul 30 '08
Ik zit nu midden in mijn geboortegolf; kan er iemand daar wat uitleg over geven?
Zelf hou ik op een apart blogje de wavespells bij maar nog niet alles is me duidelijk.

Ik ben blauwe hand, toon 11
Centaine
Centaine aug 3 '08
Origineel bericht van: Centaine
Ik zit nu midden in mijn geboortegolf; kan er iemand daar wat uitleg over geven?
Zelf hou ik op een apart blogje de wavespells bij maar nog niet alles is me duidelijk.

Ik ben blauwe hand, toon 11


Niemand?
Lena
Lena aug 4 '08
Centaine,gast heeft nu een topic geopend met de kinkaart,zo kom je al wat aan de weet hierover,maar eigenlijk is Dilani die hier veel over kan vertellen,maar zij is niet altijd zo vaak hier meer aanwezig :(,maar blijf het ook heel boeiend vinden de energie volgens de maya.
Centaine
Centaine aug 4 '08
Ik ga snel kijken.

Thanks
Dilani
Dilani aug 4 '08
Maar Dilani leest af en toe wel mee ;-))

Of ik er veel over kan vertellen ...eh ..ik grabbel mijn info ook nog steeds overal vandaan en nog lang alles is me niet duidelijk.

Maar op :

http://www.osireion.nl/site/pages/leesverder/div_stromingen.htm

is wat meer te vinden over de geboortegolf.

Ik krijg zelf via twee websites, de dagenergie opgestuurd en om de zoveel tijd de wavespells en kastelen waarin we ons bevinden.

Terugkijkend en ook voelend op het moment zelf is het soms toch wel heel frappant hoe synchroon de energie ( kan ) gaan lopen met je eigen gevoel.

En op zijn minst zijn het altijd leuke nadenkertjes ;-))
Centaine
Centaine aug 4 '08
Ik krijg ook dagelijks de dagenergie van twee sites in mijn mailbox + de wavespells en kastelen. Ik heb ook nog een dreamspell calendar/calculator die samen met m'n laptop opstart. Heel handig maar het is wel in het Engels.
En een lieve vriendin heeft me mijn geboortegolf gestuurd.

Ik merk dat ik nog veel zelfstudie moet doen.
Misschien dat ik in het najaar een workshop kan volgen.

Momenteel zit ik in mijn geboortegolf en gisteren was het mijn galactische geboortedag: een goede dag om anderen te helpen.
En dat heb ik ook gedaan, nadien voelde ik me heel erg moe omdat die persoon nogal wat energie opslorpte.

Ik probeer dus de energie te "voelen" maar de cryptische omschrijvingen zijn niet altijd duidelijk voor me.
Met het kruis weet ik niet goed wat ik ermee moet: gids,uitdagend, aanvullend, verborgen zegels.

Over de kastelen vind ik wel nog informatie maar over de jaren is er amper wat te vinden.

Maar wat niet is kan nog komen ;-)
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki