Loading...
nl

Energie volgens de Maya

Lena
Lena nov 20 '07
Dilani laat alles even op me inwerken.
Maar wil je bedanken alvast voor je tijd en inspanningen.
Moet nog wel wat leren, en er op vertrouwen dat met de tijd de dingen duidelijk gaan worden,Nims had het ook al gezegd in zijn foto-lezing ;)Het besef en er mee om te gaan zal nog wel even duren, maar je gele ster is zeker aangekomen :D
Zal je af en toe wel om raad vragen hoor!Wat betreft de gevoeligheid zal het zien als een zege! Je gevoel klopt goed, dank je wel Dilani
inneke
inneke nov 20 '07
heb het filmpje gezien: 3 uur lang!!! (2 delen)
Heel interessant maar op het einde begint die man te speculeren dat het geen naam heeft. Van De gebeurtenissen die nu al zouden moeten hebben plaatsgevonden heb ik nog niet veel gehoord/gezien.
WAs dus een beetje een afknapper.
ome willem
ome willem nov 20 '07
Tja was bij mij ook het geval...

Maar weer een opsteker, het boek De Maya Kalender en de Transformatie van het bewustzijn staat op blz 143 wel de juiste uitleg over nacht 5. "crisis van demondiale materialistiche cultuur"
...

Ik geloof dat Lungold het geheim van 2012 onthuld.
Dilani
Dilani nov 20 '07
Hoi Lena,

Leuk je kin kaart te lezen , zeker omdat ik volgens de Quiche telling zelf een gele krijger ben.
Zoals ik eerder aangaf ben ik vlg de Arquilles telling een witte tovenaar, maar ik houd de gele krijger toch in het oog.

De kinwaarde van 96 is niet meer dan de telling van de dag in de Tzolkin kalender waarmee je geboortedatum correspondeert.

Het leven is één groot proces waar je van alles duidelijk wordt als je het maar wilt zien .
Blij dat je wat met de uitspraken van de Maya kon en het je wat gegeven heeft.

Natuurlijk mag je altijd wat vragen, hoewel ik hier natuurlijk alleen de ziensvisie van de Maya heb weergegeven.
En soms wat mee geef uit eigen ervaring, maar ook ik ben nog lerende en heb de wijsheid niet in pacht.
Ik kan alleen mijn gevoel meegeven en vindt het mooi als iemand daar iets mee kan of in geraakt wordt.

Liefs
Dilani
Lena
Lena nov 28 '07
Dilani
Misschien wat voorbarig.
Ga je in 2008 ook nog door met plaatsen hierover?
Vind het heel leuk om te lezen :P
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 28 '07
 Origineel bericht van: ome willem
Tja was bij mij ook het geval...

Maar weer een opsteker, het boek De Maya Kalender en de Transformatie van het bewustzijn staat op blz 143 wel de juiste uitleg over nacht 5. "crisis van demondiale materialistiche cultuur"
...

Ik geloof dat Lungold het geheim van 2012 onthuld.

Dat is mooi. Ik spreek daarover in het onderwerp:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=19949#Post19949

Zou je bij dat onderwerp misschien kunnen opschrijven wat daarover gezegd wordt? Ik ben er namelijk wel benieuwd naar, aangezien we op dit moment in de 5e nacht zitten.
Dilani
Dilani nov 28 '07
* wrijft even over glazen bol * ;).....2008.....

Als ik eraan denk wil ik als het nieuwe wavespell begint het hier weer neerzetten. Anders mag je me er gerust aan helpen herinneren ;)

Heb direct maar even de energie van vandaag en morgen voor je opgezocht :)

Woensdag 28 nov 2007

Blauwe Storm - Katalyseert Zelf-opwekking *

Opererend in het licht van de energie van vandaag zijn positieve aspecten: Katalysator, Onverwacht, Zuivering, Lichtend Pad, Intensiteit, Spontane Transformatie, Plotselinge Openbaring, Mysterieus, Verrukt van Vrijheid.

Schaduw

Opererend in de schaduw van de energie van vandaag, zijn typische symptomen: Ontkenning, angst voor het onbekende, verslavings-vraagstukken, sterke gevoelens van wanhoop of afscheiding van de Bron.

Transformatie

Om uit de schaduw te komen: Stap uit het oordelen en ontkennen van je ervaring. Roep je Hogere Zelf aan om je te steunen doorheen de intense gevoelens die samengaan met diepe groei. Draag je transformatie over aan Spirit.

De vraag bij deze dag is : Wat wil mijn hart werkelijk uitdragen ?

Donderdag 29 november 2007

Gele Zon - Verlicht Universeel Vuur
Opererend in het licht van de energie van vandaag zijn positieve aspecten: Taal van Licht, Onvoorwaardelijke Liefde, Solair Meesterschap, Christusbewustzijn, Ascensie, Ideaal, Vereniging, Cyclisch, Heelheid.

Schaduw

Opererend in de schaduw van de energie van vandaag, zijn typische symptomen: Kwesties van idealen en identificatie. Zelf-begrenzing, Begrenzing van God/Godin en de hele schepping.

Transformatie

Om uit de schaduw te komen: Kijk naar je concepten van Goddelijkheid en hoe ze je wereld scheppen en jouw visie op jezelf. Leer om onvoorwaardelijk te zijn, vooral naar jezelf; het is de basis-training voor het Goddelijke Kind van het Ene Hart.

De vraag bij vandaag is: Hoe kan ik loslaten en laten gaan ?
Dilani
Dilani nov 28 '07
@ Nims
Vooruitlopend op Willem zijn reactie.
De tekst van het boek heb ik niet, daar kan Willem je vast antwoord opgeven.

Maar hier is alvast een uitreksel van een lezing van Lungold in het nederlands.
Hier verduidelijkt hij eea wat er in het verleden gebeurt is en wat er nog gaat gebeuren en wat dat ong. inhoud. Sommige stukken zijn vrij summier.

http://www.goto2012.nl/nieuws2007/20070417.htm

JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 29 '07
Ik had de hele serie gezien en omdat het toekomst kijken is, kon ik er niets over terugvinden in de tekst behalve dit:
Dat u Goddelijk bent en dat alles mogelijk is. Hier zijn we klaar om de buren te ontmoeten. Buitenaardse wezens.
Lena
Lena nov 30 '07
Dilani

Wat was ik er weer blij mee.
En iedere keer val ik in verbazing.
Dank voor je inspanningen om het weer neer te zetten :)
Op 1 januari 2008 geeft ik weer een seintje hoor! ;)

Lieve groet
Lena
Lena dec 2 '07
Even om weer bij stil te staan ;)Dilani,s topic energie volgens de Maya

Blauwe Nacht Wavespell
zo 2 december - vrij 14 december 2007

Verkennen van de binnenwereld
Intuïtie, Dromen, Overvloed

Je kunt extra moe zijn deze dagen en vroeg naar bed willen. Geef daaraan toe, want het is Droomtijd! Schrijf je dromen op. Ook huisvestingzaken kunnen aan de orde komen. Geef het aandacht. Dit kan ook het huis in jezelf zijn. Voel je je thuis in en met jezelf?
In het rijk der dromen is er nooit sprake van tekorten. Angst voor tekort is het omgekeerde van overvloed. Opruimen en weggooien van overbodige spullen kan ruimte creëren, in je huis en in je geest. Laat je deze dagen niet verleiden om in angst te vervallen. De Wavespell daagt je uit! Heb vertrouwen.

Blijf het prachtig vinden :P
Anne
Anne dec 2 '07
Zou ik me daarom vandaag zo moe voelen....
Lena
Lena dec 2 '07
Mooi he :)ik ben dus niet de enige!
afgelopen nacht de klok rondgeslapen, en duik er zo maar weer in :P
Dilani
Dilani dec 2 '07
Maandag 3 december 2007

Geel Galactisch Zaad

Geel Zaad - Richt Opbloeiing *

Opererend in het licht van de energie van vandaag zijn positieve aspecten: Zaad, Ontspruitende manifestatie, Opening, Doorbrekende mogelijkheid, Zwangerschap, Groeikracht, Vruchtbare grond, Leiderschap, Planten

Schaduw

Opererend in de schaduw van de energie van vandaag, zijn typische symptomen: Beperkt concept van het Zelf, liever aan de veilige kant blijven ten koste van je groei. Nieuwe mogelijkheden beperken.

Transformatie

Om uit de schaduw te komen: Bevrijd jezelf van oude patronen en geloofsovertuigingen die eens veiligheid boden, en kijk vooruit naar nieuwe mogelijkheden. Het Seizoen is Nu; Cultiveer je zaden.

Vraag : wat zijn mijn opstakels. Waar geloof ik in ?
Lena
Lena dec 3 '07
Lief die cadeautjes :)
dragon
dragon dec 3 '07
Bedankt Dilani!!!

Zeker lief die cadeautjes!
Lena
Lena dec 12 '07
Dilani heb je nog energie :)om voor de komende dagen op te schrijven?
Als het niet teveel moeite is natuurlijk!
Dilani
Dilani dec 12 '07
Nee hoor ,ik zal even kijken .

Als je het vraagt mbt een speciale datum laat het me maar even weten. Ik zal iig van de komende dagen even kijken.
Lena
Lena dec 12 '07
Dilani,
nee hoor geen speciale datum, kan wel wat wijsheid gebruiken :P
Dilani
Dilani dec 12 '07
We zitten in de laatste drie dagen van het Wavespell van de Blauwe nacht, ter herinnnering deze gaat over verkennen van je binnenwereld, intuitie en dromen . Opruimen waar het kan . Laat angst geen grip op je krijgen ..vertrouw.

Woensdag 12 december 2007

Rode Hemelwandelaar - Onderzoekt de Ruimte *
Opererend in het licht van de energie van vandaag zijn positieve aspecten: Moed, Compassie, Respect, Vredesstichter, Hemelse Boodschapper, Ruimte/Tijd Reizen, Nieuw richtingen, Familie, onderlinge verbondenheid

Schaduw

Opererend in de schaduw van de energie van vandaag, zijn typische symptomen: Gelimiteerde referentie-punten, Verlangen naar geïsoleerdheid, terugtrekken en Afzondering; Angst voor het onbekende.

Transformatie

Om uit de schaduw te komen: Trek het licht van moed en compassie naar binnen en straal dat uit naar anderen. Vergroot je referentie-punten, ben bereid om naar het onbekende te reizen. Heb de moed om risico's te nemen. Zie het leven als een sacrale reis.

De vraag bij vandaag is: Hoe kan ik loslaten en laten gaan?

Donderdag 13 december 2007

Witte Tovenaar - Betovert Tijdloosheid *
Opererend in het licht van de energie van vandaag zijn positieve aspecten: Ontvankelijkheid, Integriteit, het weten van het Hart, Jaguar, Vormveranderaar (Shape shifter), Priester, Magiër, Lichtdrager, Bovennatuurlijk, In overeenstemming met Goddelijke wil

Schaduw

Opererend in de schaduw van de energie van vandaag, zijn typische symptomen: Weerstand tegen overeenstemming met Goddelijke wil. Integriteitskwesties, persoonlijke kracht, controle. Behoefte aan goedkeuring en erkenning; je geest niet in overeenstemming met het weten van het Hart.

Transformatie

Om uit de schaduw te komen: Ben helder en transparent, laat liever op onschuldige wijze toe dat magie door je heen komt dan de noodzaak hebben om het te creëren..

De vraag bij vandaag is: Hoe kan ik mezelf toewijden aan al wat leeft ?

Vrijdag 14 december 2007

Blauwe Adelaar - Creeërt Visie *
Opererend in het licht van de energie van vandaag zijn positieve aspecten: Visionair, Geloof in je Zelf, Visies and Dromen, Wereldbewustzijn, Betrokkenheid, Planetaire Geest, Hoop, Helderheid, Inzicht, Overzicht, Telepathie

Schaduw

Opererend in de schaduw van de energie van vandaag, zijn typische symptomen: Gevoel van nutteloosheid; verlies van hoop en betekenis; de redder zijn, anderen redden; geen 'nee' kunnen zeggen.

Transformatie

Om uit de schaduw te komen: Geloof in jezelf, volg je dromen en je visies. Herinner het doel en de betrokkenheid die je hebt in het grotere plaatje. Leer om je dienstverlening te temperen met voeding en rust. Je bent een Ontwaker, een transformeerder! Sta je geest toe zich te verbreden.

De vraag bij vandaag is: Hoe kan ik mijn liefde en plezier uitbreiden?

Daarna gaan we over naar het Gele krijger Wavespell.

Gele Krijger Wavespell
za 15 december - do 27 december 2007

Tot zich nemen
Onbevreesdheid, Vragen stellen, Intelligentie

Verleiding ligt op de loer in de vorm van mooie spullen, je wilt vooral glimmende voorwerpen hebben! Het is de krijger, de kraai en de gier in je die vooraan staan als er wat te halen valt. Laat je niet verleiden, maar stel vragen. Heb ik dat werkelijk nodig? Maakt dat me gelukkig? Verhelder je motivaties. Je kunt deze dagen ook wat in de war zijn omdat je alles bevraagt. Niets lijkt meer vanzelfsprekend. Wees onbevreesd, want het is best een bijzondere staat van zijn als niets zeker is. Geniet ervan en wees niet te serieus. Krijger gaat over vragen stellen om wijsheid te vergaren. Maar ook onbevreesd te zijn in de antwoorden die je kunt verwachten. Durf te luisteren.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420