We zitten in de laatste drie dagen van het Wavespell van de Blauwe nacht, ter herinnnering deze gaat over verkennen van je binnenwereld, intuitie en dromen . Opruimen waar het kan . Laat angst geen grip op je krijgen ..vertrouw.
Woensdag 12 december 2007
Rode Hemelwandelaar - Onderzoekt de Ruimte *
Opererend in het licht van de energie van vandaag zijn positieve aspecten: Moed, Compassie, Respect, Vredesstichter, Hemelse Boodschapper, Ruimte/Tijd Reizen, Nieuw richtingen, Familie, onderlinge verbondenheid
Schaduw
Opererend in de schaduw van de energie van vandaag, zijn typische symptomen: Gelimiteerde referentie-punten, Verlangen naar geïsoleerdheid, terugtrekken en Afzondering; Angst voor het onbekende.
Transformatie
Om uit de schaduw te komen: Trek het licht van moed en compassie naar binnen en straal dat uit naar anderen. Vergroot je referentie-punten, ben bereid om naar het onbekende te reizen. Heb de moed om risico's te nemen. Zie het leven als een sacrale reis.
De vraag bij vandaag is: Hoe kan ik loslaten en laten gaan?
Donderdag 13 december 2007
Witte Tovenaar - Betovert Tijdloosheid *
Opererend in het licht van de energie van vandaag zijn positieve aspecten: Ontvankelijkheid, Integriteit, het weten van het Hart, Jaguar, Vormveranderaar (Shape shifter), Priester, Magiër, Lichtdrager, Bovennatuurlijk, In overeenstemming met Goddelijke wil
Schaduw
Opererend in de schaduw van de energie van vandaag, zijn typische symptomen: Weerstand tegen overeenstemming met Goddelijke wil. Integriteitskwesties, persoonlijke kracht, controle. Behoefte aan goedkeuring en erkenning; je geest niet in overeenstemming met het weten van het Hart.
Transformatie
Om uit de schaduw te komen: Ben helder en transparent, laat liever op onschuldige wijze toe dat magie door je heen komt dan de noodzaak hebben om het te creëren..
De vraag bij vandaag is: Hoe kan ik mezelf toewijden aan al wat leeft ?
Vrijdag 14 december 2007
Blauwe Adelaar - Creeërt Visie *
Opererend in het licht van de energie van vandaag zijn positieve aspecten: Visionair, Geloof in je Zelf, Visies and Dromen, Wereldbewustzijn, Betrokkenheid, Planetaire Geest, Hoop, Helderheid, Inzicht, Overzicht, Telepathie
Schaduw
Opererend in de schaduw van de energie van vandaag, zijn typische symptomen: Gevoel van nutteloosheid; verlies van hoop en betekenis; de redder zijn, anderen redden; geen 'nee' kunnen zeggen.
Transformatie
Om uit de schaduw te komen: Geloof in jezelf, volg je dromen en je visies. Herinner het doel en de betrokkenheid die je hebt in het grotere plaatje. Leer om je dienstverlening te temperen met voeding en rust. Je bent een Ontwaker, een transformeerder! Sta je geest toe zich te verbreden.
De vraag bij vandaag is: Hoe kan ik mijn liefde en plezier uitbreiden?
Daarna gaan we over naar het Gele krijger Wavespell.
Gele Krijger Wavespell
za 15 december - do 27 december 2007
Tot zich nemen
Onbevreesdheid, Vragen stellen, Intelligentie
Verleiding ligt op de loer in de vorm van mooie spullen, je wilt vooral glimmende voorwerpen hebben! Het is de krijger, de kraai en de gier in je die vooraan staan als er wat te halen valt. Laat je niet verleiden, maar stel vragen. Heb ik dat werkelijk nodig? Maakt dat me gelukkig? Verhelder je motivaties. Je kunt deze dagen ook wat in de war zijn omdat je alles bevraagt. Niets lijkt meer vanzelfsprekend. Wees onbevreesd, want het is best een bijzondere staat van zijn als niets zeker is. Geniet ervan en wees niet te serieus. Krijger gaat over vragen stellen om wijsheid te vergaren. Maar ook onbevreesd te zijn in de antwoorden die je kunt verwachten. Durf te luisteren.