Loading...
nl

Energie volgens de Maya

inneke
inneke nov 19 '07
Ik vind de versie van "indigo-coaching" net iets genuanceerder en gedetaileerder dan die van "1320". Ze vullen elkaar goed aan.
Boeiend en treffend...
Thomas A
Thomas A nov 19 '07
Wat een prachtig stukje kun je lezen wanneer op de website (die Karin citeert) het volgende aanklikt;

"Synthese" tussen de Lange telling en de Kalenderronde.

Link staat bijna onderaan op de hoofdpagina in een roze blokje.

Thomas
Lena
Lena nov 19 '07
dragon, was even te snel , je vraag was aan Dilani :$
Lena
Lena nov 19 '07
Dilani
Zou je me iets meer kunnen vertellen over de familie die creatie
initieert
Dilani
Dilani nov 19 '07
:$:S
Heb ik twee schermen openstaan om makkelijker te beantwoorden ....sluit ik aan het eind de verkeerde.

@ Dragon
Graag gedaan hoor, hoop dat je er wat mee kan .
Ja leuk en erg tegelijk het oneindige, soms kan je jezelf er dol mee maken ( in positieve en negatieve zin )

Ik ben een witte tovenaar ( leven vanuit het hart en integriteit en daarmee spiegelen naar anderen mensen , maar daarbij ook de eigen plek zien duidelijk te krijgen ) en behoor tot de doorgang familie die de poorten ontsluit.

Ik weet ook wat ik vlg de Quiché kalender ben , maar voor dit moment sluit de witte tovenaar meer bij me aan.

@ Karin
Mooi om te lezen , herken je er eea uit bij jezelf ? Mits je wil delen natuurlijk. Ik vond de laatste zin van je zonneteken erg frappant.

@ Liesanne
Fijn dat je herkent.

@ Inneke
Elke beschrijving heeft wel weer nieuwe info. De manier van schrijven moet soms ook bij je aansluiten. Ik denk dat het net als met zoveel dingen is , je haalt eruit wat jij er op dat moment mee kan. Indigo geeft iig wel meer informatie.

@ Thomas
De Maya beschrijft heel mooie stukken . Het is intrigerend hoe ze zoveel jaar geleden met zulke beperkte middelen al zoveel info hadden. De Maya beschrijft soms in detail de weg van de ziel en daarbij horende inzichten.
Ik vermoed dat je er veel gaat vinden wat je interesseert. ;)
Dilani
Dilani nov 19 '07
Hoi Lena,

Je behoort volgens de Maya tot de Kardinaal Familie.
Als lid van deze familie initieer je de schepping. Het gaat er dan vnl. om jezelf neer te zetten. Centraal staat daarbij dat je jezelf volledig moet kunnen ontplooien. Het creactieproces begint uiteindelijk altijd bij jezelf. Hiervoor heb je vele uitlaatkleppen nodig om je creativiteit te laten stromen. Humor en spontaniteit zijn hierbij van belang om met de ernst van het leven te leren omgaan.
De zekerheid ontwikkelen om onbevreesd in het leven te staan en gehoor te geven aan je innerlijke leiding zijn van cruciaal belang ( gele ster van vd week ;)) Hoe meer je ware zelf, tot ontwikkeling komt en je jezelf laat zien, des te meer ben je in staat jouw bedrage te leveren aan deze wereld.
Scheppingsenergieen van de familie :
Oerkracht, Loslaten, Transparantie en innerljk Leiding.

Wie je dan weer bent binnen de familie en de toon die je draagt ( zie je kin kaart ) geeft dan weer extra info over jou persoonlijk.

De gele krijger is binnen de familie degene met het Universele bewustzijn, en deze bezit de kracht om persoonlijke onzekerheden te overwinnen. Achterhaal waar ze vandaan komen, benoem de daarbij horende angsten. Accepteer je gevoeligheid als een zegen voor jezelf. ( ik heb het gevoel deze te moeten benadrukken bij je , don't ask why )
Blijf hierbij commumiceren, met jezelf met de kosmos.
Zo leer je de omstanigheden in jouw leven een plek te geven en het vechten te transformeren naar een leven in vrede en harmonie.

Tot zover de wijsheid van de Maya.
admin
admin nov 19 '07
 Quote:
@ Karin
Mooi om te lezen , herken je er eea uit bij jezelf ? Mits je wil delen natuurlijk. Ik vond de laatste zin van je zonneteken erg frappant.

Ik herken heel veel, het grappige is dat juist dit weekend veel op zijn plek viel voor mij en dat dit bericht het eigenlijk weer bevestigde voor mij. Ik durf gerust te zeggen dat het heel erg als "ikke" voelt. Toch heb ik dan de kanttekening hoe dat voor anderen is, de kinkaart bedoel ik dan.
Op welke manier wordt dit berekend, moet ik dit zien als een standaard verhaal voor heel veel mensen en is dit gewoon een algemene kaart, want ik ben niet de enige die in augustus is geboren :)

De laatste zin?
Je bedoelt " de familie van de "weg voorbereiden"?
Ik voel me wel vereerd maar heb er geen voorstelling van eigenlijk.
inneke
inneke nov 19 '07
Het is algemeen ja...
Ik ben ook een witte tovenaar die poorten mag ontsluiten :-)
Dilani
Dilani nov 19 '07
@ inneke

haha dat verbaast me nou niks....witte tovenaar.

@ karin
Nee ik bedoel de laatste zin van dit stuk , eigenlijk heb ik gevoel dat hele stuk wel iets van jou zou kunnen zijn.

Stel jezelf altijd de vraag waarom en wie je in bescherming wilt nemen. Je draagt de gehele kosmos in je. Je mag vrijelijk alle angsten loslaten. Jouw hart, het hart van Moeder Aarde en het hart van ‘Al-wat-is’ trillen in dezelfde frequentie. Hoe extreem deze ook is, volg altijd onbevreesd je eigen weg. Laat je leiden door alleen die dingen op te pakken die jou geen enkele moeite kosten. Ervaar op dat moment de extra handen die je gaan helpen. Op die manier help je ook andere mensen om hun eigen weg te vinden.

Nee het is niet zo algemeen , in zoverre de Maya werkt met de energie van de dag. Dit gaat dus ook over de energie van de dag waarop jij geboren bent en wat dit mbt tot jou zou kunnen weergeven. Aan de hand van je geboortedatum ( dus niet de hele maand aug ) krijg je een kinwaarde en een toon. Die bepaalt je geboortegolf, wat bv weer iets zegt over je levensthema.
Degene die op dezelde dag als jou is geboren heeft wel dezelfde waarden ( energie ) , in die zin is het dan weer wel algemeen.
liesanne
liesanne nov 19 '07
Dilani,ik ben ook wel benieuwd geworden naar mijn 'familie': die "de boodschap uitdragen"....
Mijn zonneteken is 'Zon'. Kleur is 'geel en toon is 'vier'..

(als het niet te veel werk is hoor)

groet Liesanne
Dilani
Dilani nov 19 '07
Nadeel is niet dat het werk is , maar dat ik weer verslingerd raak aan de Maya en dat is pas werk

Vindt het eerlijk gezegd ook wel weer leuk om er even in te duiken en soms pik ik zelf ook weer wat nieuws mee.

Je behoort tot de Polair familie.
De roeping hiervan is de boodschap uitdragen van de missie of roeping. Bij de polair familie draait het integratieproces om uitersten. Over het evolutionare ontwikkelingsproces van de mens kan jij het nodige vertellen. Begrip ontwikkelen voor de extrimiteiten die men in het leven kan tegenkomen is wat bij je hoort. Je accepteert dat dit bij het mens zijn en schepping hoort.
Het is vaak een beproeving om trouw te zijn aan je eigen visie en idealen , toch zal het veelal lukken. Je hebt de volhardenheid om de liefde altijd weer centraal te stellen.
Zo wordt je vaak zonder dat je het bewust bent, de boodschapper van onvoorwaardelijke liefde.

Voor zover de Maya.
admin
admin nov 19 '07
Superinteressant Thomas!
Ik ga er vanavond induiken, ik had me al helemaal geinstalleerd en zag toen ineens dat het filmpje anderhalf uur duurt :)
Dilani
Dilani nov 19 '07
Eh...ik weet dat het compleet off topic is ;)

Is even geleden dat ik dat filmpje gezien heb...maar eh tjee wat heeft die man een lekkere stem :$

...gaat weer on topic
admin
admin nov 19 '07
Oh dat is een ander verhaal Dilani, inderdaad, zou iemand op dezelfde dag geboren zijn dan is dat getal hetzelfde.
Het klinkt inderdaad wel heel erg als"ikke" dat zei ik al eerder.
En die laatste zin past ook wel heel goed bij mij, dank je wel voor je uitleg :)
inneke
inneke nov 19 '07
Maar op de site zeggen ze dat het nogal 'algemeen' is, in die zin dat je een uitgebreide en nog persoonlijker versie kunt kopen...

Ik heb het gevoel dat het wel veel meer aansluit dan een gewone persoonlijke horoscoop, het gaat dieper- is meer omvattend, niet enkel psychologisch op psychologisch vlak.
Dilani
Dilani nov 19 '07
Deels is dat natuurlijk ook een commercieel iets, het algemene ;).
De kin kaart zegt iets over de energie die je volgens de Maya bij je draagt , maar de waarde en de plaats van je geboortegolf geeft weer meer duidelijkheid, Zo zegt ook de toon weer iets over je. Daar is dus nog veel meer over te vertellen en uit te halen .

Ik weet niet of het dieper gaat, ligt eraan hoe diep je wilt gaan in bv. een horoscoop. Het gros wat je leest aan horoscopen of wat je laat duiden heeft meestal die diepte niet. Dan kan je bv weer meer aan karmische of spirituele astrologie denken.

Daarom kijk ik voor mezelf waar heb ik behoefte aan en wat sluit het beste bij me aan op dit moment. Is dat de psychologische kant dan wordt het die, wordt het spirituele kant dan die.

Het leven zit vol keuzes , ik hoef ze alleen niet elke dag hetzelfde te maken ;)

Persoonlijk heb ik wel het gevoel dat de Maya sneller naar de essentie gaat.
ome willem
ome willem nov 19 '07
Tis rustig op de site... :'(

Kom mensen ff doorzetten met zijn allen !!
liesanne
liesanne nov 19 '07
bedankt :)
Lena
Lena nov 20 '07
Hier dan de hele kinkaart :D
Jouw kleur 'Geel'.

Je bent geboren op 21 oktober 1962. Jouw geboortedatum geeft je volgens de Tzolkin (de heilige Maya kalender) een kinwaarde van 96.
De 'dirigent' in je leven als gevolg van deze kinwaarde is gele krijger. (CIB). De gele kleur van de krijger geeft aan dat je leven in het teken staat van het kunnen realiseren en ook het naar buiten brengen. Je brengt zaken tot volle rijpheid waarna je kunt oogsten.

Jouw toon 'Vijf'.
De dirigent van je leven staat op toon vijf. Deze toon vijf, ook wel boventoon genoemd, is de toon van de uitstraling. Je dient krachtig te zijn. De Tzolkin zegt onder andere het volgende over jouw toon vijf: Je bent onderzoekend. Het is van belang dat je naar jezelf blijft kijken. Je vragende geest en je observerende natuur helpen je om jezelf beter te leren begrijpen. Je laat je leiden door je waarnemingen en je herinnert je dat je de unieke expressie van de Bron bent. Je bepaalt zelf wat er in je leven gaat gebeuren. Je bestuurt vanuit je iegen Innerlijke autoriteit je leven.

Jouw zonneteken 'Krijger'.
Het zonneteken krijger orchestreert je leven vanuit de kracht van je innerlijke leiding. Andere kwaliteiten die dit zonneteken jou geeft zijn: De harmonisering van intuïtie en ratio, onbevreesdheid, het vermogen om te analyseren en de innerlijke leiding. Het leven is een paradox. De schaduwzijde van het zonneteken krijger is het gebrek aan vertrouwen in het innerlijk weten hebben en ook het gevoel te hebben altijd in gevecht te moeten. De Tzolkin zegt het volgende over je zonneteken: Je wilt graag de dingen tot op de bodem uitzoeken. Dat wat zich in het verborgene bevindt trekt je aan. Je bent er op gericht om het onbewuste, bewust te maken. Je hebt de mogelijkheid om je angsten te overwinnen door ze bij naam en toenaam te noemen en ze in je hart te sluiten als één van de aspecten van je zijn. Maak gebruik van je onderscheidingsvermogen om verbanden te leggen en oorzaken te analyseren. De patronen die je blokkeren maak je hierdoor zichtbaar. Je innerlijk leiding helpt je om tot die inzichten te komen, die ook voor anderen van belang zijn. Geef deze inzichten door. Regelmatig zul je een gevoel van onzekerheid ervaren dat je niet direct kunt thuisbrengen. Je bent een galactische leider en daardoor sterk beïnvloedbaar door de negatieve uitstraling van je omgeving. Wees je daarvan bewust. Zorg dat deze beïnvloeding niet een deel van jezelf wordt, door ze te transformeren. Dit kun je doen door jezelf goed te aarden en je te verbinden met de Bron. Je hebt soms het gevoel dat het leven er op gericht is altijd te moeten vechten. Ook het gevoel dat het leven moeizaam, onrechtvaardig en hard is. Innerlijk weet je wel beter. Ga in gesprek met de kosmische intelligentie. Jouw mediale gaven maken dit voor je mogelijk. Vertrouw de boodschappen die je doorkrijgt. Verlang niet te veel van jezelf en van anderen. Je hoeft er alleen maar te zijn.

Jouw familie.
Je behoort tot de familie die 'de creatie initiëren

Wat betekent die waarde dan?96?
Lieve Dilani ik was weer ondersteboven hoor!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420