Loading...
nl

Fotolezen Sarina

sarina
sarina feb 5 '08
De 11 heeft een opdracht ten opzichte van zichzelf. Een grote druk om zijn bestemming, zijn doel te realiseren. De 11 heeft een groter vermogen om zijn intuïtie te ontwikkelen en scheppend te maken. Ze kunnen het gevoel hebben anders te zijn dan anderen. De nadruk bij 11 ligt dus op zelfrealisatie.

De 22 heeft meer een 'opdracht' in de groep, maatschappelijke verantwoordelijkheid.

De 33 is de wereldburger. De 33 heeft een grote universele mensenliefde en voelt zich geroepen de aarde als geheel te dienen. Heeft bijvoorbeeld veel affiniteit met milieuzaken en sociale kwesties. Is dus meer bezig met de wereld als geheel.

Ik hoop het zo een beetje verduidelijkt te hebben, groetjes, Sarina.
gast
gast feb 5 '08
Opzich klopt het wel wat je zegt over de 11. Maar zoals ik al vaker gehoord heb hier zie ik ook dingen van de anderen in mezelf.
Vooral dat wereldburger. Dat zeg ik al zolang als ik me kan herinneren dat ik geen Nederlander ben maar een wereldburger, grappig. Staan mensen altijd raar te kijken want je moet toch trots zijn dat je Nederlander bent! Nou niet dus.

Bedankt voor je uitleg Sarina.
gast
gast feb 5 '08
Ik zit net even uit te rekenen welk jaar dit is voor mij: 22
33 is een onmogelijk getal om te kunnen komen voor mij, gewoon te weinig cijfers om op te tellen ;)
(in 1982 en 1991 had ik 33)
liesanne
liesanne feb 5 '08
 Origineel bericht van: sarina
De essentie is eigenlijk roeping en vormgeving. Jij hebt het in je om idealen te ondersteunen en uit te dragen.

dit vond/vind ik heel mooi........maar Sarina ik bén geen 22 hè, maar een acht....
liesanne
liesanne feb 5 '08
 Origineel bericht van: gast
Vooral dat wereldburger. Dat zeg ik al zolang als ik me kan herinneren dat ik geen Nederlander ben maar een wereldburger, grappig. Staan mensen altijd raar te kijken want je moet toch trots zijn dat je Nederlander bent! Nou niet dus.

dit geldt voor mij ook helemaal........
sarina
sarina feb 8 '08
8= 2+2+2+2, dus daar zijn veel 2-en in te ontdekken. Je krijgt dus altijd iets mee van de trilling van (dubbel) 2. De even getallen zijn ook evenwichtig van golf, rustig.
sarina
sarina feb 8 '08
Ik beperk me alleen tot de geboortedatums. Als je de getallen van je geboortedatum optelt dan krijg je een 1 t/m 9 of 11, 22, 33. Dit getal zegt iets over de basis van waaruit je handelt. Net als bijvoorbeeld een persoonlijkheidsprofiel (eneagram), of een sterrenbeeld. Als je je geboortedatum neemt (dag en maand) en daarbij het jaar waarin we nu leven krijg je een ander getal, dat is jouw persoonlijke jaarsgetal... Daar weet Thomas weer veel meer van.

Groetjes, Sarina.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske