Loading...
nl

Fotolezen Sarina

es
es feb 1 '08
Die van mij: 21+2+1971 = 3+2+10+8 = 3+2+1+8 = 14 = 5
Lena
Lena feb 1 '08
Ok 21+10+1962=3+1+10+8=22=4

maar wat zegt dat dan,zie toch verschillen in uitleg
Thomas A
Thomas A feb 1 '08
Es de optelling moet zijn; 3 + 2 + 9 = 14 = 5

Elly jouw totaal blijft 33 en is een meestergetal (wordt niet herleid)

lena jouw totaal is 3 + 1 + 9 = 13 = 4

Karin = 1; lotsbestemming; de leider, voorganger, eenling......
Lena
Lena feb 1 '08
:Den nu even geduld hebben 123456789 enz
Beschermengel
Beschermengel feb 1 '08

7-12-1951 = 8 ???
ik ben niet zo'n ster in rekenen, klopt het?
elly
elly feb 2 '08
Wat houdt een meestergetal in??

Groet,
Elly/Hilly.
sarina
sarina feb 3 '08
Een meestergetal mag je niet delen. Meestergetallen zijn 11, 22 en 33. Die mag je niet delen omdat ze anders zijn dan 2, 4 en 6. Jij bent een 33, de kenmerken die daarbij horen heb ik samengevat in dit gedichtje:

Jij houdt van de wereld en alle mensen,
en vervult het liefst ieders diepste wensen.
Ook over het milieu maak je je druk,
maken we met zijn allen te veel stuk?
Armoede en rijkdom, is het eerlijk verdeeld?
In jouw gedachten zit een prachtig beeld.
Voor ieder geluk, en een wereld zonder haat,
dat is waar het leven eigenlijk om gaat.

Meestergetallen zijn volgens mij intenser, dubbel als het ware.. maar dat is mijn gevoel. Mijn dochter is ook een 33, ze heeft veel kenmerken van 6 (zit er immers in), ik heb vier 6-kinderen, maar zij is echt anders, een 33 dus.... Ik noemde haar altijd een prinsesje, omdat ik haar zo verantwoordelijk voor de wereld vond, een voorbeeld voor de mensen als het ware... Ze denkt zo over de dingen van het leven en de wereld na, al van jongsaf aan...
sarina
sarina feb 3 '08
Hoi Liesanne, hier dan de beloofde uitleg van 8:

Nummer 8 heeft een rustige brede golflengte in de kleur purper (goud-lila-ultraviolet). De 8-mens is praktisch, nuchter, soms cynisch, met organisatietalent en een aangeboren leiderschap. De benaderingswijze van een 8 mens is altijd constructief en universeel, met een zin voor perfectie. 8 mensen zijn trouw aan hun ambities en hun opdracht voor het leven. Zij houden van verantwoordelijkheid en van delegeren. Ze hebben een helder overzicht van economische systemen of grote financiële zaken. Hun bekwaamheid ligt in het samenvoegen en aantrekken van briljante ideeën. 8 mensen zijn punctueel, komen vrij langzaam op gang, maar eenmaal in gang zijn ze niet te remmen. De zwakke/ negatieve kant kan zijn de behoefte om populair te zijn, zich de held of de koning te voelen.(Een beetje arrogant, koel en moeilijk in de liefde..) De 8 is mannelijk georiënteerd en sportief. 8 mensen houden niet van gekheid en onnodig gedoe. Alle vormen van verandering en scheiding maken hen ongelukkig, omdat ze alles graag afmaken. Niet altijd uit enthousiasme, maar meer vanuit trouw en volharding. De 8 kan zijn gevoelens opkroppen tot de bom barst en er hard en onredelijk opgetreden kan worden. Dan volgt de spijt en wordt het weer goed gemaakt. Niet met woorden maar meer met een bijzondere tractatie. De 8 is diplomatiek en kan goed zaken doen. De 8 heeft voortdurend respect nodig van buitenaf, waardering en bevestiging, maar ook een aai over de bol en een strelende hand.

Ik ben benieuwd of je jezelf hier wel een beetje in kan herkennen, groetjes, Sarina.
sarina
sarina feb 3 '08
Mijn gedichtje van 5:

Je bent als vijf vingers aan iedere hand,
je kan spelen met mensen, maar wel met verstand.
Vrouw en man, rond en recht,
je vraagt je af, wie ben ik echt?
Met schoonheid en kleur kun je goed uit te voeten,
je doet heel veel, maar nooit om het moeten.
Reizen en verandering, het past goed bij jou.
Je blijft sterk bij jezelf, en je kleur is blauw.

Groetjes, Sarina.
sarina
sarina feb 3 '08
Mijn gedichtje van 4:

Jij rolt niet rond, bent een nummer van rust,
dat is wat je wil, dat stelt je gerust.
Je draagt wat je kan, en dat is heel veel,
van alles op aarde krijg jij echt je deel.
Trouw aan jezelf, aan je regels en gedachten,
zit je echt niet op veranderingen te wachten.
Humor is leuk, maar niet voor de lol,
groen is je kracht, daarmee hou je het vol.

groetjes, Sarina.
sarina
sarina feb 3 '08
Mijn gedichtje van 1:

Jij bent de 1, jij bent de zon,
jij bent het rood waarmee alles begon.
Jij bent de baas, maar alleen met jouw wil,
jij bent een werker en jij zit niet stil.
Reis maar rond en vertel je verhaal,
ieder zijn deel, in duidelijke taal.
Blijf vrijgevig en sterk, zoals je goed kan,
met goud in je hart, als een echte man.

Groetjes, Sarina.
Lena
Lena feb 3 '08
Jeetje Sarina dank je wel, wat een werk al die gedichtjes!
Herken zeker wat er staat behalve de kleur groen :D
Snap alleen niet als je alles bijelkaar op telt heb ik in eerste instantie ook een meestergetal 22 en dan vereenvoudig je dit tot 4,waarom?

Verder een 5 jaar is er een van veranderingen, daar hou ik niet zo van, dus een spannend jaar
:P
admin
admin feb 3 '08
Wat leuk die gedichtjes Sarina :)

Ook ik heb niets met de kleur :)
Vreemd eigenlijk, in heel veel boeken vind je
kleuren die bij jou als persoon/ sterrenbeeld passen.
Bij mij is dat vaak rood, geel, oranje.
Kleuren die ik nooit zelf zou kiezen.
Mijn kleuren zijn echt groen en blauw, grappig.
sarina
sarina feb 3 '08
Sorry, ik had de 22 inderdaad over het hoofd gezien. Het gedicht van 22 is:

Jij bent een held, jij telt voor 2,
dubbel nog wel, dat valt niet mee.
Jij bent een leider in het kwadraat,
dat is echt waar jij voor staat.
Grote taken zijn jou toevertrouwd,
jij bent degene waar een ieder op bouwt.
Dat is jouw roeping in dit leven,
jij bereikt veel mensen om iets mee te geven.

De golflengte van een kleur correspondeert met de golflengte van een getal... Het hoeft dus niet persé je lievelingskleur te zijn. De dubbeltallen hebben geen aparte golflengte bij mijn weten, het lijkt me dat je dan naar de kleur van 2 moet kijken (dubbel 2) en die kleur is oranje (een rustige platte, evenwichtige golf) De 4 heeft een groene golflengte (ook rustig, plat en evenwichtig)

groetjes, Sarina.
sarina
sarina feb 3 '08
Hoi Karin, de golflengt van 1 is rood, en de golf is hoekig en onregelmatig. Dit hoeft niet je lievelingskleur te zijn. Het kan zelfs zo zijn dat je koele kleuren om je heen zoekt om je rode trilling in evenwicht te brengen, letterlijk ter verkoeling dus...De oneven getallen hebben grillige vormen en de even getallen gelijkmatige. Dat heeft er mee te maken dat de golfbewegingen van het leven actie en rust behoeven.... zo ontstaat er dus weer een evenwicht.

De één is het getal van het begin, de goddelijke éénheid, de zon, het mannelijke. Dan volgt de twee met dualiteit (yin-yang, mannelijk-vrouwelijk, enz..) Dan de drie (de driehoek, de eerste meetkundige vorm die de ruimte insluit, vader-zoon-heilige geest, vader, moeder, kind), Tenslotte vier, het vierkant, evenwicht, uitdrukking van de aardse wetten (4 windrichtingen, 4 seizoenen, 4 elementen, 4 temperamenten, het kruis de verbinding hemel aarde -verticaal- en mens mens -horizontaal-)

Alle andere hogere nummers hebben aspecten van deze eerste vier nummers.

Ik hoop dat ik het zo een beetje heb verduidelijkt....
Groetjes, Sarina.
admin
admin feb 3 '08
Als je het zo verteld klinkt het eigenlijk heel logisch.
Golfbeweging..actie....rust...meer groen en blauw dus :D
liesanne
liesanne feb 3 '08
bedankt hoor Sarina!
ik kom er op een ander moment nog op terug.... ;)
liesanne
liesanne feb 4 '08
Sarina, ik herken nu inderdaad wat meer, maar toch heb ik nog steeds het gevoel dat het veelal over iemand anders gaat...
Het zet me wel tot nadenken: misschien zijn er eigenschappen in mezelf die ik niet echt 'gebruik'...

sarina
sarina feb 5 '08
De essentie is eigenlijk roeping en vormgeving. Jij hebt het in je om idealen te ondersteunen en uit te dragen. 22 mensen zouden koningen, rechters, ministers kunnen zijn... Ze gaan hun maatschappelijke verantwoordelijkheid niet uit de weg, ze dienen de groep en de idealen. Ook in het klein trouwens.... Wat een prachtig plaatje, een 22 zorgt ervoor dat het vuur blijft branden! Heel treffend dus..... groetjes, Sarina.
gast
gast feb 5 '08
En de halfjes van 22? De elfjes dus. Je maakt me nieuwsgierig :)
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420