Nieuwetijdskinderen zijn er altijd al geweest, alleen niet met zovelen. Pas sinds de jaren 80 worden er erg veel geboren. Wat ze gemeen hebben met de hippies is dat ze zich niet voegen naar bestaande structuren, althans, vanuit hun natuur niet. Nieuwetijdskinderen weten of iemand 'echt' is of niet, ze zijn hooggevoelig en denken vanuit hun hart. Ze worden vaak gelabeld met ADHD of PDD-nos of autisme. Meestal worden ze door hun opvoeders lastig gevonden, omdat ze alles bevragen en niet klakkeloos orders opvolgen. Hun 'taak' vanuit de kosmos is om bestaande structuren omver te werpen, in verband met de aankomende nieuwe tijd. Ze communiceren op gevoelsniveau, in een rationele maatschappij. Erg verwarrend dus, zeker als je nog kind bent! Nieuwetijdskinderen hebben een denksnelheid die 32 keer sneller is dan 'normaal'. Uit beleefdheid passen ze zich vaak aan en vervelen ze zich soms dood. Wat betreft de hippies, ik ben zelf helaas van na de hippietijd, maar ik had er wel bij willen zijn! Ik ben gek op popmuziek uit de jaren 60, 70 en 80. Ook wel van muziek van deze tijd trouwens hoor. Ik herken een stukje van mezelf in jouw opmerking over je laatste relatie. Mijn vorige relatie was ook onevenwichtig. Ik gaf en hij nam. Twaalf jaar heb ik het zo laten bestaan, maar uiteindelijk kan ik het mezelf alleen maar kwalijk nemen dat ik er niet eerder mee ben gestopt. Nu ben ik bij een man die geeft, en dat is heerlijk. Maar ik weet dat we pas voor elkaar bestemd waren na de lessen van onze vorige relaties. Dus wees blij met je ervaring, want het helpt je het beste uit je volgende relatie te halen! Ik heb gemerkt dat er op dit forum meer mensen zijn die zich kunnen vinden in de omschrijving van engelmens. Voor mij was het een openbaring dat er überhaupt zoiets bestond als engelmens, ik had er nog nooit van gehoord. De grote verdienste van engelmensen is wellicht dat ze makkelijker kiezen uit 'liefde' in plaats van 'angst', omdat ze hun lessen op aarde geleerd hebben. Vanuit die ervaring helpen ze anderen verder, maar gewoon omdat het op hun pad komt. Ik voel me voornamelijk mens, met alles wat daarbij hoort, en het stukje engel is mooi meegenomen om het zo maar te zeggen. En ieder mens wil geraakt worden toch? Ook engelmensen. En natuurlijk die eeuwige bevestiging. Want bevestigd worden door je eigen gevoelens en gedachten is best verwarrend, ik ben nogal kritisch op mezelf bijvoorbeeld. Daarom is het fijn dat anderen je helpen, zoals jij bij mij hebt gedaan door mijn foto te lezen. Alleen al het idee dat je de tijd nam om even naar me te kijken was prettig. Je hebt soms een ander nodig om weer even richting te krijgen. Dus wees niet te kritisch ten opzichte van jezelf, laat gewoon je foto lezen (ha ha). Ik bedoel het natuurlijk serieus.... ik hoor wel weer van je, groetjes, Sarina.