Ervaring is het enige wat hier kan tellen, en tja... dat zal met der tijd wel komen denk ik. [quote LPChip]
Jouw 'ervaring' hiermee is het feit dat je een 'gevoel' hebt t.a.v. de voorspelling van de orkaan en dat je informatie van een helderziendehierover hebt gekregen, klopt dat?
Is dat voor jou voldoende om er zeker van te zijn? (voor mij zou dat te weinig ervaring zijn)
Ik heb leren luisteren naar mijn gevoel, en ben daardoor een stuk gevoeliger geworden. Maar trek je geen blaam. Als je er niet in gelooft, dan zij het zo. Ik weet waar ik in geloof en mijn enige motivatie is om dit met jullie te delen, niet om het je op te leggen.
nog een andere vraag: de mensen die niet het niet 'redden', waar gaan die volgens jou naartoe, of wat gebeurt er met die mensen?
Ik denk dat die overlijden, vervolgens in de hemel komen, en opnieuw incarneren nadat de transformatie gedaan is zodat hun de transformatie krijgen op de plek waar ze het wel kunnen bevatten.
Ik denk namelijk ook, dat zodra de overgang compleet is, men zich zal gaan herinneren wat er in vorige levens is geweest, en dat we op die manier ook in staat zullen zijn om bij het incarneren onze herinneringen mee te nemen. Misschien zelfs dat we na de transformatie rechtstreeks in contact met de mensen uit de hemel staan zodat ze niet hoeven te incarneren om bij ons te zijn, maar dat als keuze zelf kunnen bepalen.
Nogmaals, 2012 is niet iets ergs, maar de weg ernaar toe is alleen erg. Er moeten veranderingen komen, en dat zal gaan via rampen, oorlogen, economieen die instorten etc...
Zover als ik weet zullen het aantal spirituele mensen steeds meer stijgen, waardoor de mensen die niet kunnen/willen transformeren steeds eenzamer en jaloerser worden. Hun zullen daarom op gegeven moment dingen als oorlogen enzo beginnen puur om te proberen de spiritueel sterken zwakker te gaan maken (wat ze natuurlijk niet lukt)