Is het niet logisch, als je veel over 'de storm' en 'de dreigingen' hoort, leest en praat, dat je vanzelf meer onrust gaat voelen en erover gaat dromen?
Voor sommigen misschien, maar ik heb dit gevoel al veel langer, en toen ik hoorde over de storm was dat meer een bevrediging voor mijn gevoel. Herinner je je die storm nog een aantal maanden terug waar de dankpannen op gegeven moment van de huizen afgeblazen werden en er mensen gewond raakten? Ik heb een paar dagen voordat dat gebeurde steeds naar de lucht gekeken, en had er een raar gevoel bij. Dat zelfde gevoel had ik ook voor de orkaan.
LPChip: waarom ben je er toch zo zeker van dat niet iedereen in staat is om te transformeren en dat er mensen zijn die het niet zullen redden...waar baseer je dit 'weten' op?
We hebben niet zo veel tijd om te transformeren, en als ik kijk na hoe sommige mensen omgaan met de natuur, en hoe ze denken, dan weet ik gewoon zeker dat hun nooit in staat zijn om op tijd te kunnen transformeren. Sommigen geloven er gewoon weg niet in en zijn erg eigenwijs.
Daarnaast heb ik van een helderziende gehoort dat het heel heftig gaat worden, iets wat wederom mijn gevoel bevredigde.
Ik blijf misschien wat in herhaling vallen, maar ik snap het nog steeds niet.....
Liesanne
Ik kan me daar wat bij voorstellen. Hoe leg je bijvoorbeeld aan iemand uit die nog nooit in engeland is geweest hoe het er daar uitziet? Ervaring is het enige wat hier kan tellen, en tja... dat zal met der tijd wel komen denk ik.