Loading...
nl

Wie zou mijn foto willen lezen?

kippetjuh1985
kippetjuh1985 nov 12 '07
Zou iemand mijn foto willen lezen?!
De foto is al even geleden gemaakt, ik weet niet of dit een probleem is...?!
In ieder geval erg bedankt!

http://modulo5.rendered.startpda.net/17950001-18000000/17979980_500_500_oZoS.jpeg

Groetjes Kim
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 14 '07
Ik wil hem wel lezen kim, ben alleen heel druk op het moment dus als je nog eventjes geduld hebt.
admin
admin nov 14 '07
Ik ben geen fotolezer Kim, maar wat heb jij een mooie ogen :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 15 '07
Hoi Kim,

Hierbij mijn fotolezing. Het is onder voorbehoud van fouten en ik hoor graag van je wat er wel en niet klopt.

Je hebt een hele frisse uitstraling die mensen aanspreekt. Ik denk dus ook dat jij best veel sjans hebt als je naar feesten gaat.

Grappig dat je op deze website je foto wilt laten lezen, want je wekt de indruk eigenlijk best oppervlakkig te zijn en helemaal niet diep te willen nadenken of te praten. Waarschijnlijk zijn er dus toch een aantal dingen gebeurd de laatste tijd, waardoor je je toch bent gaan afvragen of er meer met je is dan de gemiddelde mensen om je heen.

Wat dat betreft moet ik je blij maken (of teleurstellen ;)) want dat is namelijk het geval. Jij kan aura's zien, geesten zien etc. Ik weet niet of je dat nu actief doet, maar het zit in je. Ik ben dus ook erg benieuwd naar de reden waarom je je foto wilt laten lezen.

Je zou wat serieuser mogen zijn, en je verantwoordelijkheid wat meer mogen nemen. Nu gaat het leven je ook wel erg makkelijk af, maar dat is geen excuus om niets meer te doen. Eigenlijk loop je dan een beetje weg voor alle dingen die niet helemaal goed zitten in je leven. Want als je diep van binnen kijkt, weet je best dat er nog wel wat zaakjes zouden mogen veranderen.

Aandacht vind je wel belangrijk, en in de belangstelling staan vind je niet erg. Jouw grootste nachtmerrie is dan ook dat niemand je leuk vindt, of dat je ergen alleen zou zijn. Misschien is dit ook wel de reden dat je bent gaan zoeken, omdat je een kant bij jezelf hebt ontdekt, waar je op dit moment eigenlijk best alleen in staat.

Ik weet niet waarom ik dit nu doorkrijg, maar wat heb jij met bijgeloof? Ik heb de indruk dat jij best bijgelovig bent, en ook allerlei routinetjes moet doen van jezelf zodat het allemaal goed gaat.

Tot slot de vraag, ben jij op zoek naar contact met iemand die pas in je omgeving is overleden? Ik heb namelijk zo'n gevoel dat er iemand om je heen hangt (geen kwade entiteit!) die niet zo lang geleden is overleden en waar jij een goede band mee had.

Goed dit was mijn lezing, ik ben erg benieuwd naar je antwoord.
kippetjuh1985
kippetjuh1985 nov 29 '07
Hoi Nims,

Wat onwijs leuk om terug te lezen wat je kan lezen in mijn foto. Het merendeel klopt, en daar schrok ik best van!
Ik heb inderdaad een redelijk makkelijk leven en ben nog geen echt moeilijke dingen tegengekomen. Hoewel er veel dingen om mij geen gebeurd zijn in het gezin bijvoorbeeld. Door mijn oppervlakkigheid, trek ik me hier door heen. Praten doe ik idd niet veel, maar denken en schrijven wel!
Ik ben erg nieuwsgierig naar alles wat om het "normale" leven heen hangt, dus vandaar dat ik mijn foto wilde laten lezen. Dat bijgelovige klopt dus wel redelijk!
Onlangs is mijn oma overleden en ik heb haar pas sinds zo'n 3 jaar leren kennen omdat er altijd ruzie in de familie was. Die band werd steeds sterker, dus het is absoluut niet leuk als je op zo'n punt iemand verliest...

Heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto! Je hebt een bijzondere gave!

Verder hou ik me zelf niet bezig met het lezen van aura's / geesten zien. Zoiets ook nog nooit meegemaakt... Vooralsnog

Dankje!

Groetjes Kim
kippetjuh1985
kippetjuh1985 nov 29 '07
Dankje voor je compliment Karin :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 30 '07
Hey kim! Bedankt voor je reactie. Ik was al bang dat je de lezing was vergeten :). Het lijkt erop dat ik je oma om je heen heb gevoeld, en dat is mooi om te voelen. Ik hoop dat je iets met je gaves gaat doen, of er in ieder geval nu voor open staat. We zullen zien. Maak het in ieder geval niet te zwaar, en wie weet spreken we elkaar nog wel eens. In ieder geval heb ik met plezier je foto gelezen. Groetjes Julien.
kippetjuh1985
kippetjuh1985 dec 3 '07
Zijn er nog anderen die misschien mijn foto zouden willen lezen? Ben erg benieuwd of anderen iets anders zien of juist hetzelfde!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki